Νέα

Nagia

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nagia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 689K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Joxx

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Νοε 2015
Μηνύματα
1.088
Κριτικές
20
Like
862
Πόντοι
1.026
Τα είπε όλα ο Kara, το σερβίς της Νάγιας είναι πολύ καλό,η  Μαριαλενα είναι ασχημουλι και το ξέρει γι' αυτό στο σέρβις είναι άριστη. Οπως λέει φιλος η Μαριαλενα κανει την Μαρινα 60 να μοιάζει του Δημοτικού.
Και οι δυο κοπέλες τα δίνουν όλα στον πελάτη ίσως επειδή δεν κάνουν 5 ραντεβού την ημερα και επειδή γουσταρουν το σεξ.
Το θέμα της τιμής είναι αποκλειστικά θέμα του πελάτη.
Εγώ τις έχω δει σε ολους τους συνδιασμούς κάμποσες φιρες και απλά λέω οτι είναι αξιαγαμητες τουλάχιστον για μια φορά.
Και ναι στην φωτό είναι η Μαριαλενα με την Νάγια και ναι κακώς μπήκε σε κοινη θέα.
Αυτά και τέλος απο μένα για τις κοπελιές, ίσως βάλω κάποια στιγμη κριτικες πολύ αντικειμενικές όμως και όχι εν θερμώ :) :)
ωραιος ο ρεμπετης :hi:
 

chicharito

Μέγας
Εγγρ.
9 Οκτ 2014
Μηνύματα
3.342
Κριτικές
24
Like
6.863
Πόντοι
3.666
Ποιες Ναγιες ρε ??? Και ποιες Στικουδες ??? Και ποιες Μαριαλενες ρε ??? Πλακα κανετε  :idiot: :idiot: :idiot: ???
Εδω υπαρχει η Valeri κι εσεις μιλατε ακομα για Ναγιες ???  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Τα είπε όλα ο Kara, το σερβίς της Νάγιας είναι πολύ καλό,η  Μαριαλενα είναι ασχημουλι και το ξέρει γι' αυτό στο σέρβις είναι άριστη. Οπως λέει φιλος η Μαριαλενα κανει την Μαρινα 60 να μοιάζει του Δημοτικού.
Και οι δυο κοπέλες τα δίνουν όλα στον πελάτη ίσως επειδή δεν κάνουν 5 ραντεβού την ημερα και επειδή γουσταρουν το σεξ.
Το θέμα της τιμής είναι αποκλειστικά θέμα του πελάτη.
Εγώ τις έχω δει σε ολους τους συνδιασμούς κάμποσες φιρες και απλά λέω οτι είναι αξιαγαμητες τουλάχιστον για μια φορά.
Και ναι στην φωτό είναι η Μαριαλενα με την Νάγια και ναι κακώς μπήκε σε κοινη θέα.
Αυτά και τέλος απο μένα για τις κοπελιές, ίσως βάλω κάποια στιγμη κριτικες πολύ αντικειμενικές όμως και όχι εν θερμώ :) :)

Εξανίσταται περί του αντιθέτου όμως.  :)


καλησπερα ουδεποτε εχω βρεθει με αυτο το ατομο.. ειναι καποιες τακτικες που χρησιμοποιουν καποιοι και προσπαθουν να με υποβιβασουν επειδη εχω καινουργιες φωτογραφιες που με κανουν και φαινομαι ομορφη.

θα δειτε οτι γραφτηκε μολις προχθες αυτο το ατομο.



Το ότι επιδιδόταν δηλαδή σε αγοραία συνουσία με εκδιδόμενες πριν γίνει μέλος, είναι κάτι που, σύμφωνα με εσάς, πρέπει να αποκλείσουμε. Λαμπρά!!!  :grin:

Κατά την δική μου εκτίμηση πάντως, κρίνω τις κριτικές του περισσότερο ως ισορροπημένες, παρά ως αρνητικές προς μέτριες.

Και αν μου επιτρέπετε θα ήθελα να προσθέσω και κάτι ακόμα: Ενώ η εκτίμησή του ως προς το σώμα σας προσωπικά με βρίσκει αντίθετο (καθαρά υποκειμενικό θέμα γούστου), η εκτίμησή του ως προς το πρόσωπό σας με βρίσκει σύμφωνο. Και αυτό διότι αντικειμενικά, το πρόσωπό σας έχει και έντονες γωνίες, και εμφατικό πηγούνι, αλλά και σημάδια ακμής, τα οποία καλύπτετε επιμελώς με χρήση ψιμυθιώσεως.
 

maclaud

Ανώτερος
Εγγρ.
29 Φεβ 2008
Μηνύματα
1.732
Κριτικές
26
Like
621
Πόντοι
6.075
δηλαδη ρε νικολακη πρεπει να δοκιμασουμε την καθε ναγια ναυαγια για να πουμε οτι ειναι ασχημη σαν ελονοσια?
αμα δεις σκατα στον δρομο πρεπει να σκυψεις να τα βαλεις στο στομα για να εχεις αποψη οτι αυτο που μοιαζει με κοπρανο εχει γευση κοπρανο αρα ειναι κοπρανο?


νομίζω ο παραλληλισμός σου είναι ακραίος. Να σου πω την δική μου οπτική γωνία. Καθένας λέει το μακρύ του και το κοντό του που πολλές φορές υποκρύπτει ιδιοτέλεια. Πλέον τους διαβάζω όλους αλλά εμπιστεύομαι μόνο την δική μου κρίση. Οι απόψεις είναι σαν τις κλανιές, όλοι αμολούν από μια.
Αφού η κοπέλα δεν αξίζει, γιατί τόσος ντόρος στο νήμα της; Οι επικριτές της, είστε η καλύτερη διαφήμιση. Για το λόγο αυτό, αφού μου την διαφημίζετε τόσο πολύ, δεν υπάρχει περίπτωση να μην δοκιμάσω...
πολύ φιλολογική συζήτηση ρε παιδιά, άμα σου αρέσει δοκιμάζεις, αν πάλι όχι πας παρακάτω. Αν πάλι δοκιμάσεις και δεν σου αρέσει, πάλι πας παρακάτω. Αυτά τα μυαλά έχετε και μετά μας κοπανάνε τις ταρίφες τους στο κεφάλι.
Δεν καταλαβαίνετε ότι όσο πιο ενεργό είναι ένα νήμα τόσο καλύτερα είναι για τις κοπέλες; Σας διαβάζουν οι κυρίες και απλά χαμογελούν, γιατί ξέρουν ότι δουλεύετε για αυτές...
 

rebetis

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Απρ 2009
Μηνύματα
1.172
Κριτικές
46
Like
266
Πόντοι
5.455
@the saint, αμα σου πω οτι το λινγκ της κριτικής που εβαλες είναι αληθεστατο , θα με πιστεύες;
Πίστεψε με έτσι ακριβως είναι.
 

NITRO

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.941
Κριτικές
151
Like
5.912
Πόντοι
37.127
δεν ξερω ποσοι έχουν παρει και τις δυο?????
Η Μανια ηταν πολύ όμορφη , πιο ψηλη και αρκετα χρόνια μικρότερη. Όταν μπηκε την πρωτη φορα στο δωματιο έμεινα μαλάκας. (πριν τα σιδεράκια) Στο σερβιτσιο σε καθαριζε σαν αυγο αλλα περισσότερο με την νιοτη της και με αγκαλιτσες.
Η Ναγια είναι σωματικά πανω από το μέσο όρο , δεν θα μείνεις μαλακας όταν μπει στο δωμάτιο αλλα θα έχεις μεινει από δυνάμεις όταν βγει απ αυτό. Το σερβιτσιο της το έχω βρει σε ελάχιστες και όχι σε C.G.
Δεν υπαρχει συγκριση μεταξύ τους.
τώρα οσο αναφορα τα λεφτα ας κάνει ο καθενας κουμάντο στην τσεπη του. Νιτρο , εχουμε φαει τοσα λεφτα στις πουτανες που αυτά εινα σταγονα στον ωκεανο. Καλα να ειμαστε να γαμαμε :hi:

Εγω ξερω οτι γαμας ολες τις παρτουζιαρες και αφου τις στυψεις καλα καλα μετα μας πετας τα  φλουδια  :2funny::2funny: :2funny:
 

TurboThor

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.015
Κριτικές
22
Like
328
Πόντοι
3.225
@the saint, αμα σου πω οτι το λινγκ της κριτικής που εβαλες είναι αληθεστατο , θα με πιστεύες;
Πίστεψε με έτσι ακριβως είναι.

εννοεις ότι η κριτική δεν ειναι ψεύτικη?  :think:
 

NITRO

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.941
Κριτικές
151
Like
5.912
Πόντοι
37.127
Photo  απο τους  απέναντι :  :grin:

Μανια = affroditi.gr

Απο τον ενδοξο καναπε του ¨παρα ¨ παρακαλω που ειχε βγαλει την τσοντου την black panther περιπου παρθενα επιχειρηματια των Νοτιων προαστειων ...
 

BABY

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Ιουν 2009
Μηνύματα
3.334
Κριτικές
287
Like
3.082
Πόντοι
14.615
ΥΓ: η φωτογραφία που κυκλοφορεί με τις δύο κοπέλες, δεν κολακεύει τη Νάγια τόσο πολύ όσο την είδα εγώ από κοντά περιποιημένη, βαμένη και με ωραίο ντύσιμο.

ΥΓ 2: η δεύτερη κοπέλα η κοντή είναι πράγματι και για τα δικά μου γούστα απαράδεκτη. Δεν είμαι όμως σίγουρος ότι είναι η Μαριαλένα (αφού δεν την έχω συναντήσει). Συμπαίκτης όμως που την είδε και τη γνωρίζει με διαβεβαίωσε πως δεν είναι.  :dunno:

Εμενα παντως αυτη η φωτο μου ραγισε την οθονη !!!  :grin:
Γαμω την ομορφια μου !!!
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
@the saint, αμα σου πω οτι το λινγκ της κριτικής που εβαλες είναι αληθεστατο , θα με πιστεύες;
Πίστεψε με έτσι ακριβως είναι.

Σας πιστεύω.

Το καταμαρτυρά άλλωστε και το σχόλιο μου στην κριτική.
 

NITRO

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.941
Κριτικές
151
Like
5.912
Πόντοι
37.127
Εμενα παντως αυτη η φωτο μου ραγισε την οθονη !!!  :grin:
Γαμω την ομορφια μου !!!

Καλα ρε bro εσυ δεν εχεις παρει Ναγια να ριξεις κανενα φωτορεπορταζ να μην ξανακουνηθει το νημα ?
 

TurboThor

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.015
Κριτικές
22
Like
328
Πόντοι
3.225
Τα είπε όλα ο Kara, το σερβίς της Νάγιας είναι πολύ καλό,η  Μαριαλενα είναι ασχημουλι και το ξέρει γι' αυτό στο σέρβις είναι άριστη. Οπως λέει φιλος η Μαριαλενα κανει την Μαρινα 60 να μοιάζει του Δημοτικού.
Και οι δυο κοπέλες τα δίνουν όλα  ίσως επειδή δεν κάνουν 5 ραντεβού την ημερα και επειδή γουσταρουν το σεξ.

:thumbsup:
 

BABY

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Ιουν 2009
Μηνύματα
3.334
Κριτικές
287
Like
3.082
Πόντοι
14.615
Μανια = affroditi.gr

Απο τον ενδοξο καναπε του ¨παρα ¨ παρακαλω που ειχε βγαλει την τσοντου την black panther περιπου παρθενα επιχειρηματια των Νοτιων προαστειων ...

Ωραια ειχαμε περασει με την Μανια δεν λεω !!!
Περασμενα μεγαλεια !!!
 

NITRO

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.941
Κριτικές
151
Like
5.912
Πόντοι
37.127
Ωραια ειχαμε περασει με την Μανια δεν λεω !!!
Περασμενα μεγαλεια !!!

Και θυμησου οτι μας επαιρνε εκεινη για ραντεβου ...ποτε εμεις  :2funny: μιλαμε πολυ μπροστα η γκομενα δημιουργουσε την αναγκη πριν καν το αισθανθεις
 

BABY

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Ιουν 2009
Μηνύματα
3.334
Κριτικές
287
Like
3.082
Πόντοι
14.615
Καλα ρε bro εσυ δεν εχεις παρει Ναγια να ριξεις κανενα φωτορεπορταζ να μην ξανακουνηθει το νημα ?

Μπα μονο απο φωτο το ξερω το κοριτσι !!!
Και δεν ακουμπαω !!!
 

NICK TRIVE

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
35.484
Κριτικές
53
Like
9.375
Πόντοι
26.006
Καλα ρε bro εσυ δεν εχεις παρει Ναγια να ριξεις κανενα φωτορεπορταζ να μην ξανακουνηθει το νημα ?

αν πάει θα του αρέσει, είμαι σίγουρος

απλά δεν του αρέσει η τιμή  :grin:
 

BABY

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Ιουν 2009
Μηνύματα
3.334
Κριτικές
287
Like
3.082
Πόντοι
14.615
Και θυμησου οτι μας επαιρνε εκεινη για ραντεβου ...ποτε εμεις  :2funny: μιλαμε πολυ μπροστα η γκομενα δημιουργουσε την αναγκη πριν καν το αισθανθεις

Και οχι μονο !!!  :grin: :grin: :grin:
 

NITRO

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Μαρ 2006
Μηνύματα
5.941
Κριτικές
151
Like
5.912
Πόντοι
37.127
αν πάει θα του αρέσει, είμαι σίγουρος

απλά δεν του αρέσει η τιμή  :grin:

Δεν εχει και αδικο και ασε τον Καρα να λεει ...300 εχω δωσει σε μετρημενες στα δαχτυλα του ενος χεριου
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom