Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Επεσε στα 80 η Αννουλα ? Τουλάχιστον εκοψε τις νυχιεςΣυνάντηση Δευτέρα απόγευμα στο Λακομπα, είναι η 3η φορά που συναντώ την Άννα και μετά από πολύ καιρό, είναι ένα πολύ όμορφο κορίτσι, πάντα με το χαμόγελο,σωμα ότι βλέπετε στις φωτο,αν και το βυζί μου φάνηκε πιο γεμάτο ,δεν υπάρχει αμφιβολία ότι είναι δικές της,φιλάει με πάθος σε ρουφάει και δεν το χορταίνει και πολύ χαδιαρα. Πίπα πολύ καλή τα πάντα όλα τα ρουφάει και δεν σταματά αν δεν το ζητήσεις, δεν παίρνει πρωτοβουλίες και περιμένει καθοδήγηση ,ότι ζήτησα Χωρίς αντιρρήσεις εκτός πρωκτικου που δεν παρέχει αν και μου φάνηκε δουλεμένος και έτοιμος.Σε 45 λεπτά έριξα 2 μπαλάκια πράγμα σπάνιο για μένα ,το σύνηθες είναι 1 την ώρα.Στα 80 για μένα είναι κορυφή στη λίστα που θα πάρω τηλέφωνο.
Επεσε στα 80 η Αννουλα ? Τουλάχιστον εκοψε τις νυχιες

καλο όμορφο βραδάκι να έχεις φιλάκια πολλά παντούΣυνάντηση Δευτέρα απόγευμα στο Λακομπα, είναι η 3η φορά που συναντώ την Άννα και μετά από πολύ καιρό, είναι ένα πολύ όμορφο κορίτσι, πάντα με το χαμόγελο,σωμα ότι βλέπετε στις φωτο,αν και το βυζί μου φάνηκε πιο γεμάτο ,δεν υπάρχει αμφιβολία ότι είναι δικές της,φιλάει με πάθος σε ρουφάει και δεν το χορταίνει και πολύ χαδιαρα. Πίπα πολύ καλή τα πάντα όλα τα ρουφάει και δεν σταματά αν δεν το ζητήσεις, δεν παίρνει πρωτοβουλίες και περιμένει καθοδήγηση ,ότι ζήτησα Χωρίς αντιρρήσεις εκτός πρωκτικου που δεν παρέχει αν και μου φάνηκε δουλεμένος και έτοιμος.Σε 45 λεπτά έριξα 2 μπαλάκια πράγμα σπάνιο για μένα ,το σύνηθες είναι 1 την ώρα.Στα 80 για μένα είναι κορυφή στη λίστα που θα πάρω τηλέφωνο.
Ρε γελοίε ασχολήσου με της τρίχες ξέρεις εσύ .....αγαπούλα....![]()



Ρε κακομοίρη μόνος σου τα λες μόνος σου γελάς,από την πολύκαι παλι σ ευχαριστω που ξεπεφτεις τοοοοσο πολυ για ακομη φορα που ασχολησε μ εμενα κ ψαχνεις κ παλι το ιστορικο μου..και φυσικα ολοι οσοι εχουν 0,01% νοημοσυνη(δηλ. ολοι εκτος απο σενα)μπορουν να διαπιστωσουν με γεγονοτα πλεον ποιος ειναι γελοιος...σ ευχαριστω κ παλι που με βγαζεις αληθινο!! αα γουσταροοο μουνοτριχες!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
έχεις κάψει τον εγκέφαλο
(αφού έχεις πάρει και ένα κουτί viagra πριν)
αγαπούλα δεν βρέχει σε φτύνω μέχρι και τα σχόλια εσβησες από την κρητική για να μην ξεφτιλιστείς, ασχολήσου με το αν σε ερωτεύτηκε
καμιά τανα τώρα..Ρε κακομοίρη μόνος σου τα λες μόνος σου γελάς,από την πολύέχεις κάψει τον εγκέφαλο
(αφού έχεις πάρει και ένα κουτί viagra πριν)
αγαπούλα δεν βρέχει σε φτύνω μέχρι και τα σχόλια εσβησες από την κρητική για να μην ξεφτιλιστείς, ασχολήσου με το αν σε ερωτεύτηκε
καμιά τανα τώρα..
Από ασυναρτησίες καλώς ει σε άρχισες το και παραλήρημα σε λίγο θα σε βλέπω να μην ασχολείσαι μόνο με τρίχες και viagra άλλα τι περιμενης από κάποιον που πιστεύει ότι τον ερωτεύονται η τανεςκλαψε..συνεχισε ετσι...μ αρεσει το καλο ειναι οτι ο γραπτος λογος μενει!!!2οκλασατε νταβατζακο του παγκου αποδειξε τους ακομα 1 φορα ποιος ειναι ο κακομοίρης..οτι δεν φτανει η αλεπου...τα κανει κρεμασταρια!!

Από ασυναρτησίες καλώς ει σε άρχισες το και παραλήρημα σε λίγο θα σε βλέπω να μην ασχολείσαι μόνο με τρίχες και viagra άλλα τι περιμενης από κάποιον που πιστεύει ότι τον ερωτεύονται η τανες![]()
και εγω εχω λιγα..χρειαζονται μονο 4 λεπτα να δουν ποιος εχει φαει κολημα με ποιον!!!

Ενταξει , παιδια...Καταλαβαμε...Η Αννα τα παιρνει στο στομα?
Ρε συνεχίζεις και γίνεσαι ακόμα ποιο γελοίος από ότι έχεις γίνει ακριβός τα γραπτά μένουν έχεις δηλώσει ότι ( ίσως να με γούσταρε) επίσης (δεν ξερω για το 80 αν ειναι παλια τιμη η ισχυει και σημερα...η κουβεντα μας ξεκινησε απο 100) γελάνε όλη μαζί σου με αυτά που λες ,δεν ξέρεις ούτε ποσά έπαιρνε άλλα το παίζεις ότι ξέρεις τι κάνει,τίποτα δεν ξέρεις τυπακι τηςσου ειπα τ γραπτα μενουν!!![]()
και εγω εχω λιγα..χρειαζονται μονο 4 λεπτα να δουν ποιος εχει φαει κολημα με ποιον!!!
το ΓΙΑΤΙ;;; αστο εσυ ξερεις!!
το μηδεν δεν εχει αξια απο οποια μερια και αν το κοιταξεις...παραμενει μηδεν!!!οποτε συνεχισε εναγωνιος να με παρακολουθεις σε καθε ποστ που κανω ....THANX!!![]()
![]()
![]()