3 σημεία και τέλος:
1) @karaleonidas: Όταν πετάχτηκε η Νάγια όμως και με ανάγωγο τρόπο είπε αναλήθειες για το άτομό μου εκθέτοντας μάλιστα προσωπικά μηνύματα μόνο ο rebetis τόλμησε να υπερασπιστεί έναν συμπαίχτη του. Οι κορασίδες μάγκες θα έρχονται, θα φεύγουν, θα προσπερνανε... εμείς όμως είμαστε και θα είμαστε εδώ για να ενημερώνουμε και να προστατεύουμε ο ένας τον άλλο μιας και εμείς κανονικά θα έπρεπε να έχουμε το control εφόσον καταβάλλουμε αντίτιμο.
2) Με τον τρόπο που μιλάει ο who ούτε εγώ συμφωνώ γιατί χάνει τα δίκια του, αλλά σε πολλά απ' όσα λέει έχει απόλυτο δίκιο. Ακουσον με (τον who) παταξον δε για τον τρόπο. Σίγουρο είναι ότι οι πελάτες πρόβατα δεν πτοούνται, ούτε επηρεάζονται από κριτικές, ή ανάγωγες συμπεριφορές. Οπότε δεν προξένησε και κάνα κακό στη Νάγια. Δείτε τι γίνεται στο προφίλ της Νάγιας από παρακάλια και πυρφορία μέχρι και τώρα που μιλάμε. Φανταστείτε τι θα γίνεται στα PM. Άρα ο πυρφόρος είναι ανίκητος εφόσον βρίσκεται σε κατάσταση υπερκαύλωσης (όπως τα πρεζάκια της Ομόνοιας).
3) Κανένας μα κανένας (ούτε ο πιο αρνητικός και ανάγωγος) δεν είπε κάτι αρνητικό για τις υπηρεσίες της Νάγιας. Οπότε ας αφήσουμε την κοπέλα να κάνει τη δουλίτσα της και ας κάνουμε και εμείς τη δική μας. Ήταν δικό μου το λάθος που ασχολήθηκα. Ο καλός ο παίχτης πρωτίστως σέβεται τον εαυτό του.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
