Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
πιλατες κανεις?Μπορεί κάποιος να μου στείλει πμ το τηλέφωνό της? Thx.
εσυ καπετανιε, ειπαμε...Να φορτωσεις ολους τους γυφτοπροξενους αλα βαπορισια και ατμοπλοϊκα απο εδω μεσα και να τους πας σε αλλη παραλια. Αυτο πρωτα και μετα Ναγια....εγω παιζω τεννις!
εχω ελπιδες???
![]()
εσυ καπετανιε, ειπαμε...Να φορτωσεις ολους τους γυφτοπροξενους αλα βαπορισια και ατμοπλοϊκα απο εδω μεσα και να τους πας σε αλλη παραλια. Αυτο πρωτα και μετα Ναγια....

Αμε. Πως δεν εχει. Πολλα !Και μου τα λεγε η Μαριαλένα για τη Νάγια και δεν τη πίστευα.. Με έχουν εξιτάρει οι καλές κριτικές από τα έμπειρα μέλη.
Κάνα αρνητικό δεν έχει ρε παλικάρια?
Περιορισμένο χρόνο, αδυναμία εύκολης μετακίνησης, μικρό στήθοςΚαι μου τα λεγε η Μαριαλένα για τη Νάγια και δεν τη πίστευα.. Με έχουν εξιτάρει οι καλές κριτικές από τα έμπειρα μέλη.
Κάνα αρνητικό δεν έχει ρε παλικάρια?
λιστα αγαπης...

Περιορισμένο χρόνο, αδυναμία εύκολης μετακίνησης, μικρό στήθος
Σημεία των καιρών τα δύο πρώτα το τρίτο υποκειμενικό κριτήριο φίλτατε ;)

Επιμενω. Τοι μικρο στηθος είναι προτέρημα για μια μικρη κοπελα. Χρονο δεν εχει πολύ γιατι δουλευει, οποτε αφου δεν εχει ΙΧ δεν μπορει να παει Σκαραμαγκά, παραλια κλπ. Το βασικο μειονέκτημα είναι ότι είναι αξιαγαπητη και ομορφη ( αρα πολύ επικινδυνο)...... Περίεργες ώρες να συμπληρωσω ...... ας βάλει και ο brittania τα υπολοιπα

άντε πάλι χαχαχαχαΝαγια χρειαζομαι το τηλεφωνο σου
άντε πάλι χαχαχαχα