Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Καλημέρα σε όλους τους φίλους,συναγωνιστές και φίλες που μας εξυπηρετούν έτσι και αλλιώς,θετικά,ουδέτερα και αρνητικά!Τόσες μέρες και πάνω από 10 σελίδες δίχως μία κριτική για την Nagia από κάποιον που την συνάντησε σε αυτό το διάστημα άν πέρασε καλά ή όχι...Η Nagia αποφάσισε να χρεώνει 100 την ώρα με minimum το δίωρο.Σωστό κατά την γνώμη μου γιατί όσοι την συνάντησαν και έγραψαν κριτική πέρασαν πολύ καλά.Δεν είναι η πρώτη ούτε και η τελευταία που έχει αυτή την τιμή.Όλοι έχουμε δώσει τόσα και άλλα τόσα για μία ώρα στο Σ45,Στ29,Σ42-44,Μακεδ.5,Πατησίων 77-79 και 131,Δάφνη και σε τόσα άλλα,ακόμα και σε πολλές cg.Δεν νομίζω ότι περάσαμε όλοι τόσο καλά όσο αφορά τιμή και υπηρεσίες.Η φιλοσοφική συζήτηση καλή είναι,δεν υπάρχει λόγος για ένταση μεταξύ μας...ο κοινός στόχος είναι να υπάρχει ενημέρωση θετική ή αρνητική και έτσι ο καθένας από εμάς να αποφασίζει τί θα κάνει...Καλή βδομάδα σε όλους τους φίλους και καλή δουλειά σε όλα τα κορίτσια!
Κραξε ρε φιλε οσο θες αλλα ακου κιολαςστην καραπουτσακλαρα μου σας εχω γραμμενους παιχτη.
Εισαστε αξιοι της μοιρας και των επιλογων σας.
Στους φτωχομπινεδες φρηφακερς τα χωνω που νομιζουν οτι μπορουν να μας δουλεψουν ολους.
Πελατες ειμαστε κ οι κυριες που εκδιδονται πουτανες που γαμιουνται για τα ευρω μας κ οχι γιατι σαγηνευτηκαν απο την ρωμη κ τα σαλια που τις στολιζουμε.
Οσο μπερδευετε την σχεση,θα τρωτε ανηλεητο κραξιμο μηπως κ συνελθετε καποια στιγμη.
πες τα χρυσοστομε!!!μας επρηξαν καποιοι εδω μεσα!!αν δε γουστ,ουστ ελεγε ο παππους μουΣυμφωνώ απόλυτα με τον συνάδελφο, νομίζω πως το όλο νόημα του forum είναι ο καθένας να εκφράζει ελεύθερα την άποψή του χωρίς τσακωμούς, όποιος επιθυμεί να ανεβάζει την κριτική του και να υπάρχει έτσι μια σωστή ενημέρωση ώστε να έχουν οι περισσότεροι μια καλύτερη εικόνα και να κάνουν τις επιλογές τους. Το αν τα χρήματα που ζητάει η κάθε κοπέλα (δικαίωμά της ότι ζητάει) είναι πολλά ή λίγα νομίζω είναι καθαρά υποκειμενικό ανάλογα με το τι μπορεί να διαθέσει ο καθένας μας. Για την περίπτωση της nagias, στην οποία δεν έχω προσπαθήσει καν να στείλω ακόμα, νομίζω πως αυτά που ζητάει με αυτά που προσφέρει είναι μια καλή περίπτωση. Καθαρά προσωπική γνώμη.
Καλημερεςπες τα χρυσοστομε!!!μας επρηξαν καποιοι εδω μεσα!!αν δε γουστ,ουστ ελεγε ο παππους μουΚαλημερες
Γυναίκες είναι κι αυτές με λεπτά αισθήματα και γεμάτες ρομαντισμό.
Εγώ πιστεύω, ακράδαντα, ότι τους ερωτεύονται τους freefuckers.
Δεν έχω πρόβλημα μ' αυτούς.Σε ελεύθερη αγορά ζούμε.
Ότι πουλιέται αγοράζεται.
Ομως τέτοιες υπέροχες κωλοτρυπίδες, σαν της Νάγιας, πρέπει να σοδομίζονται κατόπιν δημοπρασίας.
Σκέφτομαι να πουλήσω το ένα μου νεφρό για να γλείψω και να σοδομίσω αυτή την ανυπέρβλητη κωλάρα.

Μ' αρεσει αυτή η συζητηση . Πολύ θαλεγα. Εκτος των αλλων εχει και εθελοντισμο. Ο ενας προσφερει το νεφρο του ο άλλος το δεξι του χερι. Κανενας που να προσφερει μυαλο υπαρχει ?
Μ' αρεσει αυτή η συζητηση . Πολύ θαλεγα. Εκτος των αλλων εχει και εθελοντισμο. Ο ενας προσφερει το νεφρο του ο άλλος το δεξι του χερι. Κανενας που να προσφερει μυαλο υπαρχει ?
Εχω ετοιμη την ερωτηση !!

Εχεις δικιο. Η πολυστερινη επεσε η τιμη τηςΔεν έχει πέραση στην εποχή μας και έτσι η τιμή πώλησης είναι χαμηλή.
Δε συμφέρει δηλαδή.
![]()
Ναγια καλησπέρα θέλω να σε ρωτήσω πως μπορώ να κάνω ραντεβού μαζί σου;ευχαριστω
τελειως σκοταδι...μουνιενιεδισμος!!Ναγια καλησπέρα θα ηθελα να σε γνωρίσω [size=10pt]αν το θες[/size] κ εσύ φυσικά επικοινώνησε μαζί μου στο μαιλ kill_vasilis@hotmail.com!ευχαριστω
σορρυ,αγνοω τη λεξη μουνιενιεδισμος.Καν γιου εξπλεην(να μη μας πουν οτι γραφουμε και Ηνγκλισ!!)τελειως σκοταδι...μουνιενιεδισμος!!
γεια σου βλασση...σορρυ,αγνοω τη λεξη μουνιενιεδισμος.Καν γιου εξπλεην(να μη μας πουν οτι γραφουμε και Ηνγκλισ!!)![]()
μερσι!πρεπει να κανα πολλες κοπανες στα νεα Ελληνικαγεια σου βλασση...
μουνοσαλιαρης , μουνοδουλος,χλοοταπητας, 1ος οροφος, bottom
Καλημέρα φίλα panagiotis,πιστεύω ότι εάν και εφόσον έχουμε κάποια κριτική για συναντήσεις μας μπορούμε να τις αναφέρουμε όχι απαραίτητα με πολλές λεπτομέρειες γιατί πολλές φορές μερικοί τις παρεξηγούν..Όσοι ενδιαφέρονται θα το εκτιμήσουν.Να είσαι καλά!Φίλε μου καλημέρα επειδή βλέπω οτι εκδηλωνεις ενδιαφέρον θα σου πω οτι το χρονικό διάστημα που δηλώνεις συναντήθηκα με την κοπέλα και ΝΑΙ πέρασα καλα για δεύτερη φορά.Λεπτομερειες άλλες δεν δίνω γιατι την πρώτη φορά που το έκανα δέχτηκα μεγάλη επίθεση απο κατι κομπλεξικους.Να περνάς καλα.