Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
)τωρα εχει γινει πιο απροσεχτη με τις υπηρεσιες της..Την λεγάμενη την είχα συναντήσει πριν περίπου 2 χρόνια, όντως το σώμα της για την ηλικία που είναι είναι αρκετά καλό με φτιαγμένο βυζί αλλά η τύπισα θέλει να σε ξεπετάξει εξού και όλο το attitude. Eπίσης μου έκανε εντύπωση το μάτι της που γυάλιζε...προσωπικά δεν θα την συνιστούσα (καθαρά υποκειμενική άποψη-μην πέσετε να με φάτε οι αγαπούληδες)
τι ενοεις?τωρα εχει γινει πιο απροσεχτη με τις υπηρεσιες της..
μολις σε γνωρισει καλα θα μας γραφεις κριτικες με πολλα θαυμαστικα και χαρουλες..τι ενοεις?
και πάλι δε σε πιάνω ρε φιλέ. Κάτι πιό συγκεκριμένο?μολις σε γνωρισει καλα θα μας γραφεις κριτικες με πολλα θαυμαστικα και χαρουλες..
αναλογα με το ποσο σε ξερει ..φυλαγεται λιγοτεροκαι πάλι δε σε πιάνω ρε φιλέ. Κάτι πιό συγκεκριμένο?
οκ κατάλαβα κάτι έχει αναφερθεί σε προηγούμενες σελίδες αλλά κανένας δε το λέει στα ίσα.Μήπως είναι ράδιο αρβύλα ή έχεις προσωπική εμπειρία.αναλογα με το ποσο σε ξερει ..φυλαγεται λιγοτερο
οκ κατάλαβα κάτι έχει αναφερθεί σε προηγούμενες σελίδες αλλά κανένας δε το λέει στα ίσα.Μήπως είναι ράδιο αρβύλα ή έχεις προσωπική εμπειρία.

πρωτη φορα ακους οτι καποιες εκδιδομενες κανουν με καποιους τα παντα? Φυσικα και εχεις το δικαιωμα να πιστευεις οτι θελεις..οκ κατάλαβα κάτι έχει αναφερθεί σε προηγούμενες σελίδες αλλά κανένας δε το λέει στα ίσα.Μήπως είναι ράδιο αρβύλα ή έχεις προσωπική εμπειρία.
παντα γραφω προσωπικες εμπειριες, ασχετα αν δεν το προχωρησαΕλα μου ντε![]()
όχι δε το ακούω πρώτη φορά αλλά αυτό πρέπει να γίνει και μέ τη θέληση μάς.Αν κάποιος θέλει να κάνει το κασκαντέρ είναι δικό του θέμα.Σε λίγο θα πούμε ότι μάς βιάζουν κιόλας.πρωτη φορα ακους οτι καποιες εκδιδομενες κανουν με καποιους τα παντα? Φυσικα και εχεις το δικαιωμα να πιστευεις οτι θελεις..
σιγα σιγα μπαινεις στο νοημα..όχι δε το ακούω πρώτη φορά αλλά αυτό πρέπει να γίνει και μέ τη θέληση μάς.Αν κάποιος θέλει να κάνει το κασκαντέρ είναι δικό του θέμα.Σε λίγο θα πούμε ότι μάς βιάζουν κιόλας.

η Μαρινα φιλε μου δεν εχει ποσταρει φωτο της στο νετ. Η μια πο υπαρχει στο προφιλ της, δεν ειναι δικια τηςπαιδια φοτο της μαρινας που μπορω να βρω???
Μύστες έχω κατακαυλώσει με τις κριτικές σας γι αυτό το μιλφ![]()
![]()
![]()
.Την έχω ήδη τεράστια ανάγκη
![]()
![]()
![]()
![]()
η Μαρινα φιλε μου δεν εχει ποσταρει φωτο της στο νετ. Η μια πο υπαρχει στο προφιλ της, δεν ειναι δικια της
καλημερες![]()
![]()