Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Χλωμό για 2-3 κι όλας. Στα Μάλια έχει ένα σίγουρα πάντως, τουλάχιστον πριν χρόνια υπήρχε....
Λοιπόν έχει σίγουρα ένα,πιο παλια λειτουργουσαν οντως 2-3.Αυτό που ειναι ανοιχτό σιγουρα ειναι στο στενακι αριστερά όπως περνάς τα McDonalds απέναντι απο το New York,στο υπόγειο κάτω απο το παπουτσαδικο.Αλλο ενα υπήρχε πάνω στο παραλιακό σε όροφο αλλα εχει κλεισει εδώ κ δυο σεζόν κ επίσης αλλο ενα παρακατω εκεί που στενεύει ο δρόμος σε ισογειο με τζαμαρία αλλά κι αυτο περισυ σαν club δουλευε.Αμα θες ντε και καλά στριπτιτζαδικο πήγαινε μάλια ή ηρακλειο.1000% υπάρχει τουλάχιστον ένα. Τώρα θα μου πεις η περιοχή είναι καθαρά για ξένους τουρίστες, όπως και ο Λαγανάς στη Ζάκυνθο, όπου επίσης υπάρχουν δυο-τρία, αλλά λειτουργούν για μεθυσμένους Βρετανούς τουρίστες...
Λοιπόν έχει σίγουρα ένα,πιο παλια λειτουργουσαν οντως 2-3.Αυτό που ειναι ανοιχτό σιγουρα ειναι στο στενακι αριστερά όπως περνάς τα McDonalds απέναντι απο το New York,στο υπόγειο κάτω απο το παπουτσαδικο.Αλλο ενα υπήρχε πάνω στο παραλιακό σε όροφο αλλα εχει κλεισει εδώ κ δυο σεζόν κ επίσης αλλο ενα παρακατω εκεί που στενεύει ο δρόμος σε ισογειο με τζαμαρία αλλά κι αυτο περισυ σαν club δουλευε.Αμα θες ντε και καλά στριπτιτζαδικο πήγαινε μάλια ή ηρακλειο.
Υ.Γ:Περιέργως ενω ολες ειναι ξεβρακωτες στα Μάλια εχει 2 στριπ.Δεν μπορώ να καταλαβω πως δουλευουν...
H Χερσόνησος ήταν πάντα πιο "φλώρικη" απο τα μάλια,γιατί κατ' αρχήν δεν εχει εγγλέζους,μετά η συναλλαγματική ισοτιμία αλλαξε με το ευρώ,οπότε η αγοραστική τους δύναμη έπεσε.Αν περιμένεις απο τους ρώσους και τους εβραίους που κυνηγανε της γυναικες μεχρι την εισοδο των club,για να μην μπουν και χρειαστεί να πληρωσουν ποτό,σώθηκες!!!Σ' ευχαριστώ για την ανταπόκριση... Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, πλέον στη Χερσόνησο είναι πιο χαλαρή η κατάσταση απ' ότι στο παρελθόν, γιατί απ' ότι διάβασα, μόνο μέσα σε ένα βράδυ πρόσφατα κλήθηκε πέντε φορές το ΕΚΑΒ για μεθυσμένους τουρίστες...
H Χερσόνησος ήταν πάντα πιο "φλώρικη" απο τα μάλια,γιατί κατ' αρχήν δεν εχει εγγλέζους,μετά η συναλλαγματική ισοτιμία αλλαξε με το ευρώ,οπότε η αγοραστική τους δύναμη έπεσε.Αν περιμένεις απο τους ρώσους και τους εβραίους που κυνηγανε της γυναικες μεχρι την εισοδο των club,για να μην μπουν και χρειαστεί να πληρωσουν ποτό,σώθηκες!!!
Επίσης το ΕΚΑΒ δεν προλαβαίνει να παει,πάει το ιδιωτικό ασθενοφόρο.Όλοι αυτοί εχουν στα πακετα διακοπών,ιδιωτικές ασφάλειες,οπότε με το που πέφτουν κάτω τους μαζεύει το ασθενοφόρο,τους παει στο κεντρο υγειας το ιδιωτικό κ τους χρεώνει διακομιδή €200 ακτινογραφία & νάρθικας άλλο ενα €800.Πάφ κ τάλιρο δηλ.Στο ΕΚΑΒ αφηνουνε τα βαριά περιστατικά..τροχαία κ.λ.π.
Ακόμα έχει,γενικά τα πάντα ειναι θέμα πολιτικής,π.χ πέρσι η χερσόνησος εως τον Ιούλιο ήταν άδεια,οταν λεμε αδεια όμως μιλάμε πόλη φάντασμα.Οι Ολλανδοί δεν ηρθαν καθόλου με τον ΤUI και ήτανε απελπιστική κατασταση,σε συνδιασμο βεβαια με τους Γερμανικους τουριστικους οδηγους που γραφανε μεσες ακρες οτι στην Ελλαδα γίνεται εμφυλιος.Φέτος πάλι τα ιδια μόνο που οι περισσότεροι δεν μασησαν κ ήρθαν,επίσης τα capital controls δεν τους επιρρέασαν και οσοι ειχαν προπληρωσει θα εχαναν τα λεφτά κ τις διακοπές,οπότε ήρθαν.Μου κάνει εντύπωση πως μέσα σε λίγα χρόνια άλλαξε ο κόσμος και πλέον στη Χερσόνησο πάνε κυρίως Ρώσσοι. (Διόρθωσε με αν κάνω λάθος) Όταν έμενα Κρήτη ακόμα, μέχρι του 2008 ήταν γεμάτο βορειο ευρωπαίους και μπορούσες πχ στο New York άνετα να βρεις γκομενάκι να σπρώξεις. Επίσης στην παραλία το πρωί κάτω απ το new york ηταν όλες ξώβυζες. Είδα φώτος περσινές και είχε μέχρι και οικογένειες, πολύ ξενέρωτα πράγματα...πως κατάντησε έτσι αυτό το ιερό μέρος?
Btw κι εκείνα τα χρόνια τα Μάλια ήταν πολύ χειρότερα λόγω Βρετανών, αλλά η Χερσόνησος είχε πιο ποιοτικό τουρισμό και περνούσα καλύτερα.
+1000 Αν και εχω ακουσει οτι εχεις κανει μεγάλες ζημιές στα στριπ γενικά...εχω παει σε στριπ στα μαλια και ενιωθα ο πιο τελειωμενος ανθρωπος του κοσμου.να εχει τοσα μουνια εξω και να μπαινει κανεις σε τετοια τελιωμενα μερη με σαπιες ειναι απιστευτη παρακμη.
ενώ η αλβανοκορασίδα απαξιωτικά μας ρωτάει <<θέλετε κι απόδειξη>>???? κι εγω απανταω οτι δεν εχω ταμπου με τις αποδειξεις αλλά μη μας λέτε για φορολογικούς λόγους και πίπες...Αυτό ως πρώτο δείγμα του τι θα επακολουθούσε...πριν πολλα πολλα χρονια+1000 Αν και εχω ακουσει οτι εχεις κανει μεγάλες ζημιές στα στριπ γενικά...
Μουνάς γελάκι εεεεεεεε????????χαχχαχαχαχααχαπριν πολλα πολλα χρονια![]()
![]()
![]()

www.freesmileys.org/smileys.php]Μαλλον πρεπει να μετονομαστεί το νημα σε ημερήσια ενημερωση στριποκολομπαρων Χερσονήσου.Στο δια ταύτα...μετά απο επιτόπια έρευνα με τον συναγωνιστή ακόρεστο και την 48ωρη καταδρομική σε Χανιά και Ηράκλειο,έχουμε τα εξής αποτελέσματα.
[/url]Ρε σκυλί του πολέμου,ξύπνησες κιόλας??????χαχαχαχαχαχα.www.freesmileys.org/smileys.php][/url]
Όταν μιλάει η εμπειρια στον ιερο χωρο της στριποκωλομπαροδιασκεδασης, εγω παρακολουθω την εξαιρετικη περιγραφη και δεν νομιζω οτι χρειαζεται να προσθεσω κατι, αφου σε μερικες γραμμες συνοψισες ακριβως τα τεκταινομενα και μετεφερες τον μεσο στριπομπουρδελιαρη στον παλμο της σαπιλας των Κρητικων μαγαζιων μας.
Ακομα βεβαια εχω να προσθεσω οτι εκαψες καρδιες, ειδικα στο στριπ των Μαλιων!
Το κορυφαιο παντως ηταν τα χαρτακια που μας εδωσε η γκομενα που ετρεξε να μας προλαβει και να μας παρει το 5 ευρω δινοντας μας το κωλοχαρτο στην εισοδο για καθαρα φορολογικους λογους!
Παντως εμφανισιακα οι γκομενες νομιζω οτι ηταν για αρκετο πυρφορισμα για τους οπαδους του χωρου, αν και με τα λιτρα μπυρονιου που κυλουσε στο αιμα ισως να ειχαν ομορφυνει επικινδυνα οι κοπελες.
Ευτυχως εγω δεν συγκινουμαι απο τα καλεσματα των πορνοσειρινων και τις απαξιωνω αφου δεν πληρωνω χορους και ''κερασει πουτο'', για αυτο καλα εκανες και μου πασαρες την μπαλα οταν μας πολιορκουσαν οι γκομενες για ρουφηγμα! Ήταν αρκετος ο χορός στα Χανιά, με το 25ευρω για 4 λεπτά στο νταιαμοντς!
Κατα τα αλλα, οντως ειναι καψιμο να πηγαινεις σε στριπ σε τετοιες περιοχες, για αυτο και εμεις απλως καναμε ενα τσεκαρισμα ωστε να ενημερωσουμε και το κοινο για το τι παιζει σε αυτα τα μαγαζια.

Το τηλεφωνο της Μαυρουλας απο την αλλη βδομαδα!Ρε σκυλί του πολέμου,ξύπνησες κιόλας??????χαχαχαχαχαχα.
1.Θέλω analιτική περιγραφή των πρωϊνών τεκταινόμενων σε π.μ
2.Ελπίζω μόνο να ερθει η μέρα η ευλογημένη που θα κατεβει το κουμπαρακι μου απο Αθήνα και θα κανουμε καταδρομική αλα ΣΔΟΕ και θα τρέχουνε τα μουνόπανα πανικόβλητα να κόβουν αποδείξεις και στον αέρα που περνάει.Εκεί να δεις γέλια....και να ξέρεις οτι απο όλα αυτα τα περιεργα που ειδες και ακουσες,τίποτα δεν ειναι τυχαιο.Γενικότερα σταθηκαμε άτυχοι χτες....
3.Το τηλέφωνο της μαυρούκας ρεεεεεε...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Το τηλεφωνο της Μαυρουλας απο την αλλη βδομαδα!
Τα σιχαθηκα τωρα ολα αυτα τα μαγαζια και θελω αρκετες μερες μεχρι να ξαναφουντωσει η φλογα της παρακμιακης κωλομπαριακης ηδονης μεσα μου.
Και αμα μου δωσει τηλεφνο μετα την απαξιωση που εκανα στην κολλητη της, σφυρα μου κλεφτικα!
Δεν θελω να σε στεναχωρήσω αλλα αυτές μας απαξίωσαν τελικά...εχεις λάθος προσέγγιση σε αυτό το πραγμα...στο ξανάπα δουλεψε το λίγο στο μυαλό σου,δεν γαμάς με τον παρά σου μόνο,γαμάς και με τη μαγκιά σου αμα λαχει,εμενα μου δαγκωνε το καυλί με χορό του δεκάρικου.Το τηλεφωνο της Μαυρουλας απο την αλλη βδομαδα!
Τα σιχαθηκα τωρα ολα αυτα τα μαγαζια και θελω αρκετες μερες μεχρι να ξαναφουντωσει η φλογα της παρακμιακης κωλομπαριακης ηδονης μεσα μου.
Και αμα μου δωσει τηλεφνο μετα την απαξιωση που εκανα στην κολλητη της, σφυρα μου κλεφτικα!