redmanftw
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 47.967
- Κριτικές
- 10
- Like
- 100
- Πόντοι
- 376
θα δώσουμε μερικούς δανεικούς τύπε στον Πανιώνιο γιατί έχουμε ρόστερ 49 παικτών αυτή την στιγμή :Sαμφιροπο ντερμπυ τυπε![]()
θα δώσουμε μερικούς δανεικούς τύπε στον Πανιώνιο γιατί έχουμε ρόστερ 49 παικτών αυτή την στιγμή :Sαμφιροπο ντερμπυ τυπε![]()
θα δώσουμε μερικούς δανεικούς τύπε στον Πανιώνιο γιατί έχουμε ρόστερ [size=20pt]49[/size] παικτών αυτή την στιγμή :S


θα πέσει πολύ γέλιο φέτος τύπερε τι αστερι ειναι αυτος ο Καζαντζογλου για πουλιτζερ πρεπει να προταθει![]()
![]()
![]()
![]()
www.enwsi.gr/featured/fiesta-ton-aprili-sto-oaka/]http://www.enwsi.gr/featured/fiesta-ton-aprili-sto-oaka/[/url]

θα πέσει πολύ γέλιο φέτος τύπε![]()

Πρέπει να πουλήσουν και οι φυλλάδες τύπεαυτοι δεν φταινε, δημοσιογραφοι του κωλοχαρτου ειναι απο κανα ΙΕΚ Τραχωνες, μαλακιες γραφουνε για κανα κλικ, τα ζωα που τους πιστευουνε ακομα φταινε![]()
![]()
![]()

Πρέπει να πουλήσουν και οι φυλλάδες τύπε
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


Kαι εμείς τα χάλια μας έχουμε τύπε χάσαμε σήμερα :SΦετος θα γινουν αναρπαστοι οι κορνεδες στα σπατα![]()
![]()
![]()
![]()
Kαι εμείς τα χάλια μας έχουμε τύπε χάσαμε σήμερα :S
Ναι με μια Τσέχικη μπυραρίαπαιζατε κανα φιλικο τυπε?![]()

Ναι με μια Τσέχικη μπυραρία![]()

Δεν εκανε χατ τρικ ο πουλιδος τυπε;Kαι εμείς τα χάλια μας έχουμε τύπε χάσαμε σήμερα :S
Φετος θα γινουν αναρπαστοι οι κορνεδες στα σπατα![]()
![]()
![]()
![]()
Οι κορνεδες αλλου ειναι συνηθισμενοι...
Ο Hρακλής θα τερματήσει πιο ψηλά από εσάς φέτος
ενταξει εμεις θα πεταμε εκμεκ καταιφι
Πολυ μαυριλα τα βλεπεις ετσι?Για να δουμε τι θα δουμε λοιπον..
