novas98
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 1.060
- Like
- 49
- Πόντοι
- 16
Αυτό πρέπει να είναι δική σου δουλειά?αφου εχεις φαγωθεί με την εμφανιση του ντερτι ρωτα τον βονμακουλη να σου πει....μας τα επρηξες με τον ντερτι τον νυκτερο τον σινοχαρα και τον κμαν, θεματοφυλακα του μπου σε βαλαμε;εσυ θα κανεις φεις κοντρολ ποιοι πανε τι γαμανε και πως γαμανε; εισαι στη ΕΥΠ του μπου ποιος λεει αληθεια και πιος ψεματα; σωνει και καλα να σε συναντησουν οσοι πανε ανατολικες χωρες;;; ε οχιρε φιλε....ο καθενας συνανταει οποιον γουσταρει, κι αν δεν το καταλαβες, οσο αυτοι αλλα κι εμεις οι <κλωνοι> οπως λες δεν ειμαστε του γουστου σου....αλλο τοσο και στο τετραγωνο δεν εισαι του δικου τους και του δικου μας γουστου ετσι απλα και λογικα....τωρα αν γεμιζεις σαβουρες και μυθοπλασιες το φορουμ για το ποιος ειναι ο αλλος τι κανει τι βαζει που τον βαζει σε ποιον το βαζει, και χαιρεσε, κανε το...απλα εισαι κουραστικος και γραφικος...αυτα απο μενα
και ο ψεύτης ο μεγαλητερος κακομοίρης απ'ολους σας
τωρα εχει χεστή πάνω του
.Ναι θα πιάσουν τον κλώνο και θα τον δικάσουνεΤα αρχίδια σου δεν τα γλύφει η κατσίκα σου? Όταν απειλείς και πράττεις ταυτόχρονα να προσέχεις.. Εγώ θα το ξαναπώ.. Κρίμα είσαι
και θα παει φυλακή
Αν όμως ειμαι εγω Θα δωθει ενταλμα μέσω ιντερπόλ και θα μπει η FSB στο σπιτι μου θα κατάσχει το κομπιούτερ μου και θα με εκδώσουνε στην Ελλάδα
οπου θα εχω 10ετη ποινή φυλάκισης
.
ενα ζώο και μισό
σε βρηκανε και γ'αυτό εχεις χεστεί πάνω σου
.Σου φυγε η μαγκιά
.
το εστειλα σε αθρώπους που εχουν σχέση με τα σώματα ασφαλείας και πεθάνανε στα
.Ρε ηλίθιε οι συνομηλίες στα τηλεφωνα της αστυνομίας του αεροδρομίου καταγράφονται η φωνη μου ειναι πολυ γνωστη ασε που αμέσως βρισκουν απο που πήρες.Μην πεις οτι έβαλα μαντηλι στο τηλεφωνο
πρεπει να βλέπεις πολλά παλια κατασκοπευτικα έργα 

Ναι φοβερές αποκαλύψεις έκαναελα στην ελλαδιτσα συντομα...σε περιμενουν οι φιλοζωικες για προωθηση κτηνοβασιας και κακοποιησης των ζωων
α ρε συ, ηξερες τι εκανες....εφυγες και μετα το δημοσιευσες.....αλλα αυτες οι κολοφιλοζωικες εχουν θυμητικο και αρκετα καλη νομικη υπηρεσια...αντε πες τους οτι ανεβασες το βιντεο σε ρωσσικο σερβερ κι οχι σε ελληνικο οποτε δεν ειναι αδικημα και οτι ο συλλογος σου ειναι στην σενεγαλη.....![]()
![]()
γελοια οταν θα σε τσιμπησουν στο αεροδρομιο μπαινοντας στην χωρα και με ρωσσικο διαβατηριο η με το ελληνικο η με βορειο κορεατικο
τόσο ηλίθιος είσαι
δεν εχει ουτε ενα φίλο ουτε μια φωτογραφία
.ουτε εχει γραψει τιποτα τον εφτιαξες εσυ για να βρεις της φωτογραφίες του ρολογά και να της βάλεις στο σά'ι'τ.
Το δεινόσαυρο περιμένανε
γιατι να περιμένουν να έρθω αφου μπορουνε να στειλουνε το ένταλμα μεσω ιντερπόλ
Φυσικά και η ιδεολογία της κτηνοβασία διώκεται ποινικά
.

ναιΝαι φοβερές αποκαλύψεις έκανατόσο ηλίθιος είσαι
δεν εχει ουτε ενα φίλο ουτε μια φωτογραφία
.ουτε εχει γραψει τιποτα τον εφτιαξες εσυ για να βρεις της φωτογραφίες του ρολογά και να της βάλεις στο σά'ι'τ.
Τόσα άλλα βίντεο που είχα δεν τα είδαν οι φιλοζω'ι'κές?Το δεινόσαυρο περιμένανε
γιατι να περιμένουν να έρθω αφου μπορουνε να στειλουνε το ένταλμα μεσω ιντερπόλ
Φυσικά και η ιδεολογία της κτηνοβασία διώκεται ποινικά
![]()
![]()
.
Τι βλάκας που είσαι?![]()
![]()
![]()
Ακούγεται η Σάσσα Μπάστα και άλλες γνωστές που οι φουκαράδες της βλεπουνε στην τηλεόραση ή κοιτάνε της φωτογραφίες τους για ναΑκούγονται ελλεϊνίδες στο βίντεο... :S

Ακούγεται η Σάσσα Μπάστα και άλλες γνωστές που οι φουκαράδες της βλεπουνε στην τηλεόραση ή κοιτάνε της φωτογραφίες τους για να![]()

οτι μαλακιες και να γραφετε η ουσια ειναι μια ΠΑΝΤΟΥ.............για όλες και σε ολο τον κοσμο......να το δειτε το βιντεο ειναι μονο 2,30 μιν. πολυ κατατοπιστικο.
ουτε εχει γραψει τιποτα τον εφτιαξες εσυ για να βρεις της φωτογραφίες του ρολογά και να της βάλεις στο σά'ι'τ.
:
Πάμε λοιπόν να δούμε τι γίνεται με τα μηνύματα!! Είμαι στο site περίπου 5 χρόνια και για 3 πόσταρα μόνο στο Παραπάνω του δασκάλου Ιωσήφ γιατι πήγα και κάποιες φορές Κίεβο έκτος τις πολιτικές συζητήσεις που ο άνθρωπος είχε πει 6-7 χρόνια πριν για κρίσεις και πολέμους στην Ουκρανία και διαχωρισμό που εσύ σίγουρα θα τον έκραζες αν τα διάβαζες τότε με την επιφάνεια πνεύματος που σε διακατέχει...!1570 εσύ και μόλις 410 εγώ. Ποιος μαλακίζεται με χιλιάδες άσχετα μηνύματα και μαλώνει με τους πάντες? Μήπως να σου θυμίσω πως βρισκόμαστε στο Forum Chernivcy? Έχεις πάει? Έχεις κάτι να ρωτήσεις?
Πάμε λοιπόν να δούμε τι γίνεται με τα μηνύματα!! Είμαι στο site περίπου 5 χρόνια και για 3 πόσταρα μόνο στο Παραπάνω του δασκάλου Ιωσήφ γιατι πήγα και κάποιες φορές Κίεβο έκτος τις πολιτικές συζητήσεις που ο άνθρωπος είχε πει 6-7 χρόνια πριν για κρίσεις και πολέμους στην Ουκρανία και διαχωρισμό που εσύ σίγουρα θα τον έκραζες αν τα διάβαζες τότε με την επιφάνεια πνεύματος που σε διακατέχει...!
Τα τελευταία 2 χρόνια ταξιδεύω συνεχώς και δίνω πληροφορίες για τα μέρη που έχω πάει για καμάκι και μόνο(Λατινική Αμερική, Τσεχία, Πολωνία,κτλ)! Συνεπώς τα μνήματά μου είναι πάρα πολύ λίγα σύμφωνα με τα ταξίδια μου! Εσύ πως κατάφερες και έγραψες 400 για μια επαρχιακή Ουκρανική πόλη και άλλη μια φορά στη Μολδαβία είναι άξιο απορίας....
Ο Λόγος που γράφω εδώ είναι διότι αρχικώς φάνηκε ενδιαφέρον μέρος αυτό το Τσερνιφσκι ή όπως λέγεται αλλά πολύ αναξιόπιστος ο συγγραφέας...Και βέβαια από ένα σημείο και μετά έχει γίνει κωμωδία με δεσποτικές θέσεις εκατέρωθεν από τα "χαρακώματα"...
Δεν μπορώ να μην συμφωνήσω με τον πορνομετανάστη αλλά και τον Κμαν(απόλυτη συμφωνία και των δύο ;)) πως τα νούμερα που μας περιγράφεις είναι μη ρεαλίστικά! Και ούτε καφέδες θέλουμε ούτε τίποτα... Ο Κμαν πήγε βαρσωβία πήρε τον Fidel μαζί και βγήκαν για δράση..! Αυτός που κάνει αυτά που λέει δίνει σαφείς εξηγήσεις στα αμφισβητήσιμα σημεία! Εσύ δεν έχεις πει τίποτα και μιλάς μόνο για τις επιτυχίες... Δεν πείθεις...
Μήπως θες translator?
αυτο δεν γινετεΔεν μπορώ να μην συμφωνήσω με τον πορνομετανάστη αλλά και τον Κμαν(απόλυτη συμφωνία και των δύο ;))
Ακούγεται η Σάσσα Μπάστα και άλλες γνωστές [size=20pt]που οι φουκαράδες της βλεπουνε στην τηλεόραση ή κοιτάνε της φωτογραφίες τους για να[/size]![]()

Η τακτική σου ειναι να σπιτώνεις μια 35χρονη και να ζεις μαζι της της 9 1/2 βδομάδεςΣε ευχαριστώ για τα κοπλιμέντα. Εγώ λοιπόν χρησιμοποιώ άλλη τακτική, άλλο τρόπο στις προσεγγίσεις μου και σε ότι κάνω. Και πως εσύ που κάνεις καμάκι στα πάρκα, στα Bar και δεν ξέρω και εγώ που αλλού κρίνεις πως δεν μπορεί να γίνει αυτό που περιέγραψα? Ένα ταξίδι θέλει άπειρη προετοιμασία, σωστή μέθοδο και μια καλή εμφάνιση αν δεν έχεις σκοπό να πληρώσεις. Όλα αυτά δεν σου διασφαλίζουν πως θα γαμήσεις, αλλά σου διασφαλίζουν τις συνθήκες για να προσπαθήσεις με καλές προοπτικές. Ούτε μοντέλα είπα πως κυνηγάω, ούτε 17χρονες wannabe star. Next door κορίτσια που κάτι βλέπουν και ελπίζουν, σε πόλεις που δεν έχουν τόσο μεγάλη πρόσβαση στον έξω κόσμο. Με άκουσες να στο παίξω μπρούκλης για Οδησσό?
Όταν λοιπόν συνομιλείς εδώ μέσα για λίγο πρέπει να αφήνεις το μικρόκοσμό σου και να μπαίνεις στη λογική του άλλου. Να ακούς, να διαβάζεις και να σκέφτεσαι. Δεν σου κάνει εντύπωση πως από τα 3,4 άτομα που με συνάντησαν είτε στο Κισινάου, είτε στη Θεσσαλονίκη κανείς δεν είπε πως λέω ψέματα? Συγγενής τους είμαι? Όταν ο Μακούλης πριν απο 2 χρόνια είπε στον Πεπόνια πως λέω αλήθεια και πως έχω καλή εμφάνιση ο Πεπόνιας όρμηξε να τον φάει και δεν ξαναμίλησε. Μήπως εδώ είναι χώρος που επικρατεί η άποψη της μιας παρέας και ότι λένε οι άλλοι αμφισβητείται? Εδώ συμφωνήσατε για πρωτευουσιάνες, για πάνω από 25 ότι είναι γριές, για γυναίκες που δεν κάθονται να βγούν φωτογραφία, για μιζέρια σε κισινάου και χρυσά δόντια. Αυτα όλα είναι ενάντια στην κοινή λογική. Και στη συνέχεια ανεβάζει ο άλλος φωτογραφίες μιας τελειωμένης πόρνης, αυτός που ζει στην Αγία Πετρούπολη και έχει οικονομικό-κοινωνικό status κατά τα λεγόμενά του και το κάνετε γαργάρα. Μιλάμε αντικειμενική κριτική και σχόλια. Όταν βγάλεις τα γυαλιά σου ίσως δεις και λίγο παρακάτω. Δεν είναι καλό να προσκυνάς, όταν λες κάτι να έχεις την αξιοπρέπεια να το υποστηρίζεις παντού και όχι όποτε βολεύει.
για έναν που ειναι χωρις γυναικες στην Ελλάδα και δινει 170 Ευρώ για μια ωρα γυναικιας συντροφιάς ειναι κατι το εξωπραγματικο να εχει μια γυναικα μαζι του για τρεις μέρες!Ας είναι και 35+ ετών.Εγω ομως δεν ανήκω σε αυτην την κατηγορία
.Εσένα η φάτσα σου δεν σε βοηθαει να βγαλεις ποιοτική γκόμενα,γιατι εισαι σαν Αζέρος και αυτους δεν τους γουστάρουνε.
και μπορεις να βρεις και με λεφτα να σε τα'ι'ζει κιόλας
Σχετικα με σένα ειπε οτι του έδειξες φωτογραφίες απο γκόμενες παντος μαζι του στην ΠΜΡ δεν γάμησες ουτε ειχες καμια γκόμενα βολτα με τ'αμάξι στα καταπράσινα λιβάδια πηγαινατε!

.Και τα λέω και σε άλλες
το μόνο που μου ζήτησε αυτη η κοπέλα είναι οταν θα έρθει να αλλάξω σεντόνια
και εγω της απαντησα ετσι κ'αλλιώς σε 3-4 ωρες πάλι ψωλοχυμένα θα είναι
.Η διαφορά μας είναι οτι εσένα σε έχουνε σα σκυλάκι
και παρακαλάς για να σου κάτσουνε
ενω εγω τους βάζω λουράκια της τραβάω βίντεο σα γατούλες με τη θέληση τους,της βάζω στο ιντερνέτ και με παίρνουνε και τηλεφωνο για να ξανασυναντηθούμε
.Εσυ φωτογραφίες απο της γριες σου δεν τόλμισες να μας βάλεις
εκτος απο της μούφα φωτογραφίες απο γκομενες που κοιμούνται σε δωματια ξενοδοχειων 
την εχουνε δει κιολας οτι καποιες ειναι!Στις περισσότερες λειπουνε δόντια συνηθως στο πλά'ι'.Σχετικα με το χαρακτήρα τους πιο κακομαθημενες γυναικες δεν εχω δει!
Αυτα που τους κάνω ουτε στα ονειρα του δεν μπορει να τα κανει κανεις στο Κισινιώφ (λουράκια και να τα δειχνεις και σε άλλες γκόμενες!) εκει αν πηδήξεις μια θα σου ζητησει τα κλειδια απο το διαμέρισμα και θα πηηγαινετε χεράκι χεράκι στο πάρκο καθε μέρα!Αν την κερατώσεις θα γίνει χαμός
μιλαω για γκόμενες μεχρι 25 ετων.
και δεν μπορω να το βρω?Μου ειπαν οτι υπαρχει και ενα δευτερο αν υπαρχει καποιος και ξερει ας μου το στειλει κ'αυτό.
Εσυ θα ερχόσουν να με δείρεις
θα έκανες μυνήσεις
απειλουσες
τωρα που σε βρήκανε χέστηκες πάνω σου?

Ακούγεται επίσης να λέει (μόνο για γέλια είναι) και (όχι άλλο κάρβουνο) σε συνδυασμό με ένα καταιγισμό από γέλια, εσύ σαν σκυλάκι να εκτελείς τις προσταγές που σου δίνουν. Είμαι σίγουρος ότι αν σου έδινε μια μουνότριχα της θα σφουγάριζες το πάτωμα με την γλώσα σου. Μετά μιλάμε για πιρφορουςΑκούγεται η Σάσσα Μπάστα και άλλες γνωστές που οι φουκαράδες της βλεπουνε στην τηλεόραση ή κοιτάνε της φωτογραφίες τους για να![]()
Ακούγεται επίσης να λέει (μόνο για γέλια είναι) και (όχι άλλο κάρβουνο) σε συνδυασμό με ένα καταιγισμό από γέλια, εσύ σαν σκυλάκι να εκτελείς τις προσταγές που σου δίνουν. Είμαι σίγουρος ότι αν σου έδινε μια μουνότριχα της θα σφουγάριζες το πάτωμα με την γλώσα σου. Μετά μιλάμε για πιρφορους![]()
Πάλι λάθος για την ηλικία σου...αυτο δεν γινετε
ειναι σαν να λες ειμαι μαζι κκε και χρυση αυγη
ειναι σαν να λες ειναι παναθηναικος με φιλο ολυμπιακα αισθηματα

