eurovision ναι τύπε,ρε τύπε θυμασαι άλλη φορά τωρα τελευταια να μας κυνηγάει ο χειμώνας μες τον Ιούνιο,δε θέλω να γινω Λιακό αλλά οι άλλοι περιμένουν να κερδισουμε τίποτε με αυτους τους σκατιάρηδες?τυπε εκει μας ιππευσαν οι ισπανοι αν δεν απατώμαι
ρε μαλακα και μονο που παρακαλαμε να τους γκαβωνει ο ηλιος για να κερδισουμε τα φεροε.....ΓΑΜΑΤΑ
ποτε δεν συμπαθησα αυτην την ομαδα αλλα τωρα τους λυπαμε...τα τατου και τα γενια και μυκονο αμεσως
ρε μαλακα και μονο που παρακαλαμε να τους γκαβωνει ο ηλιος για να κερδισουμε τα φεροε.....ΓΑΜΑΤΑ
ποτε δεν συμπαθησα αυτην την ομαδα αλλα τωρα τους λυπαμε...τα τατου και τα γενια και μυκονο αμεσως