Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Αμ δεν θα παει μετα τα καραγκιοζιλικια με τη Σερβια ;)Μέχρι και η Αλβανία θα πάει euro
αυτο ηταν χιουμορ βλακα μαλακα τρομπαΑυτο ηταν μαλακία οντως![]()
![]()
![]()

Έκλεισε το caprice και έχουν πέσει σε κατάθλιψη τύπε αυτός είναι ο λόγος της κακής απόδοσης της Εθνικής στο σημερινό παιχνίδι.Για καμμιά Μύκονο μόνο είναι ικανοί αυτοί οι παραλίες...να λιώνουν στις ξαπλώστρες και να λιάζουν τα τατουάζ τους, τί τους ταλαιπωρούν τώρα με ποδόσφαιρα και νησιά φερόε..
μας χαλαγε ο σιδερης ο δομαζος και ο γαλακος ε?Μας χάλαγε ο Καραγκούνης ο Χαριστέας και ο Κατσουράνης
Φάτε Λάζαρο Σταφυλίδη στην 16η Φούλαμ στην Β Αγγλίας που τον έφαγε ο πάγκος στο τέλος Φετφατζίδη που έκανε 3 συμμετοχές σε μια χρονιά και κάτι Φούντας Τασουλής Κολοβός Γιαννιώτας που δεν θα έκαναν ούτε για νερουλάδες σε άλλες εποχές
Είδαμε και την ανανέωση που έγινε...μας χαλαγε ο σιδερης ο δομαζος και ο γαλακος ε?
μη ντρεπεσαι, με δεξια όλες οι επιτυχιες αυτου εδω του κωλοχανειου,με δεξια προχωρησαμε μουντιάλ,με απλυτους χάνεις απο τη κωλοπετεινιτσα και βρεχει μες το καλοκαιρι γαμω τους μισέλληνες γαμώΤο 2004 παντως επι ΝΔ το πηραμε τύπε
Το επιασες το υπονοουμενο ;)
Και η eurovision και οι Ολυμπιακοί αγώνες τύπεμη ντρεπεσαι, με δεξια όλες οι επιτυχιες αυτου εδω του κωλοχανειου,με δεξια προχωρησαμε μουντιάλ,με απλυτους χάνεις απο τη κωλοπετεινιτσα και βρεχει μες το καλοκαιρι γαμω τους μισέλληνες γαμώ
και παγκοσμιο στο μπασκετ?Και η eurovision και οι Ολυμπιακοί αγώνες τύπε
eurovision ναι τύπε,ρε τύπε θυμασαι άλλη φορά τωρα τελευταια να μας κυνηγάει ο χειμώνας μες τον Ιούνιο,δε θέλω να γινω Λιακό αλλά οι άλλοι περιμένουν να κερδισουμε τίποτε με αυτους τους σκατιάρηδες?Και η eurovision και οι Ολυμπιακοί αγώνες τύπε
τυπε εκει μας ιππευσαν οι ισπανοι αν δεν απατώμαικαι παγκοσμιο στο μπασκετ?