Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Λιγο πιο δεξια αν γυρνουσατε θα ηταν τελεια η φωτο.
Δεξιά οπως τον δινεις ή οπως τον παιρνει?Λιγο πιο δεξια αν γυρνουσατε θα ηταν τελεια η φωτο.
Οπως τον παιρνει τυπε.Δεξιά οπως τον δινεις ή οπως τον παιρνει?
αυτο ειναι στα ορθια χωρις σταματημο!!!!!!!!
Βάλαμε κανενα κιλακι??

Και γω απο διαθεση γ@μω...Σήμερα έχω τέτοια διάθεση πού δέν μπορείται να φανταστείτε
Και γω απο διαθεση γ@μω...
απο γκαφρα ομως γ@'μ@τ@...