Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
"τον" νοιωσατε?
ηταν... "μεγαλος"?
για ποσο τον κανατε? πανω απο πεντε?
κατω απο 5, δεν τον αισθανεστε?
απαιτητικοιιιιιιιι
"τον" νοιωσατε?
ηταν... "μεγαλος"?
για ποσο τον κανατε? πανω απο πεντε?
κατω απο 5, δεν τον αισθανεστε?
απαιτητικοιιιιιιιι
4,3 ρίχτερ, Στενή Εύβοιας, 3:55
Νομίζω συναγωνιστή ότι θα έπρεπε να είναι 6,9 τα ρίχτερ!!!6 ριχτερ...Στριπτηζαδικο στη Συγρου...5.00 το πρωι...
Ακολουθησαν "μετασεισμοι" ...!!!