Πως γινεται αυτο φιλοοος με το κεφαλι? αλλα κολπα...παίζει φοβερή μαλακία με το κεφάλι..
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Πως γινεται αυτο φιλοοος με το κεφαλι? αλλα κολπα...παίζει φοβερή μαλακία με το κεφάλι..
Πως γινεται αυτο φιλοοος με το κεφαλι? αλλα κολπα...
Η Μαρθα δε δουλευει στο μαγαζι ε?
Απλά για να ξέρετε.. Η μοντεστα έχει πατήσει τα δεύτερα αντα..
καλοφτιαγμένα!!!!
Δε πειράζει έχει κάτι![]()
![]()
καλοφτιαγμένα!!!!
η μοντεστα δουλευει σε μαγαζι στη Δανια. καλυτερα λεφτα. εδω ερχεται πια για εκτακτες εμφανισεις. ηταν εδω για λιγες μερες τελη Νοεμβριου αλλα την εκανε παλι. ποτε θα ξαναεμφανιστει αγνωστο
Λοιπον,θα σου πω την δική μου άποψη,που την εχω πάρει 2 φορές στο 50αρικο,μπας και σε βοηθήσω.Ει Άι περίεργη περίπτωση,αλλα δν την λες και φόλα.Εξηγουμαι....εκει που πάει να σε "ψήσει",κανε λίγο τον δύσκολο του τύπου " δεν ξερω,ειναι πολλα,θα αξιζει? θα περάσουμε καλα?" και τέτοιες παπαριές.Να μην στα πολυλογώ,θα σου προτείνει να σου παίξει κλαρίνο στα ενδότερα(φυσικα για το 100ρικο,θα σου πει για σεξ).Δεν λεω,δε λεει μπαρουφες,αλλα.......Θα προσπαθήσει να σε ξεπετάξει,θα χρησιμοποιήσει πολυ χεράκι,αν την αφήσεις λάσκα,δεν ξερω.Για μια δοκιμή οκ,αλλα προτιμώ πιο cool μωρά εγω προσωπικά. ;)Τυποι μου για την Ντανιελα που ως γνωστον πρηζει φρυδια για χορους κτλ... την εχει παρει κανεις πριβε ? Ξερουμε τπτ ?
Γιατι κάθε φορα π παω είναι τοσο πιεστικη και λεω να δοκιμασω από περιεργεια εκτος αν ξερει κανεις σας ότι είναι φολιτσα..
Λοιπον,θα σου πω την δική μου άποψη,που την εχω πάρει 2 φορές στο 50αρικο,μπας και σε βοηθήσω.Ει Άι περίεργη περίπτωση,αλλα δν την λες και φόλα.Εξηγουμαι....εκει που πάει να σε "ψήσει",κανε λίγο τον δύσκολο του τύπου " δεν ξερω,ειναι πολλα,θα αξιζει? θα περάσουμε καλα?" και τέτοιες παπαριές.Να μην στα πολυλογώ,θα σου προτείνει να σου παίξει κλαρίνο στα ενδότερα(φυσικα για το 100ρικο,θα σου πει για σεξ).Δεν λεω,δε λεει μπαρουφες,αλλα.......Θα προσπαθήσει να σε ξεπετάξει,θα χρησιμοποιήσει πολυ χεράκι,αν την αφήσεις λάσκα,δεν ξερω.Για μια δοκιμή οκ,αλλα προτιμώ πιο cool μωρά εγω προσωπικά. ;)

,αλλά δεν θυμάμαι όνομα(Σάντρα ίσως).Με αλογοουρά!Ξέρουμε αν η Βικτωρία με τα τεράστια είναι στο μαγαζί????Αν ναι ποιές μέρες?????Κάτι άκουσα ότι την έχει κάνει για απέναντι!!!!!
Μπαρούχο,είσαι θεός!!!!ξέρεις και την παραμικρή λεπτομέριεα για κάθε μαγαζί!!!!kINKY OPERA είναι....
Μπαρούχο,είσαι θεός!!!!ξέρεις και την παραμικρή λεπτομέριεα για κάθε μαγαζί!!!!
Είσαι σίγουρος όμως ότι λέμε την ίδια????Υπήρχε στο Kinky μια Βικτώρια με μεγάλα βυζιά,αλλά αυτή που σου λέω εγώ είναι από παλιό Gold,Baby-0 και έχει τα ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!Τελευταία δούλευε στο lido(2 χρόνια περίπου) Παρασκευή και Σάββατο και σκεφτόταν να πάει στο παλιό Gold που θα άνοιγε με καινούριο όνομα(δεν ξέρω αν έχει ανοίξει ακόμα).
Αν μπορείς,μπορείς να μου επιβεβαιώσεις ότι μιλάμε για την ίδια και αν ναι ποιές μέρες δουλεύει????
Επίσκεψη στο ίδρυμα χθες αργά(κατά τις 6 παρά)!!!!Βικτώρια απούσα!!!!!Επίσης έλειπαν και αρκετές κοπέλες από το παλιό roster!Μου φάνηκαν πολύ λίγες σε σχέση με παλιότερα,ίσως βέβαια και να είχαν σχολάσει λόγω της ώρας!!!!!!!Ξεχώριζε και πάλι η Βανέσσα!!!!!!!!!Απλά απίστευτη!!!!!!!!!Όποιος ξέρει κάτι,ας το καταθέσει,γιατί όλες αυτές οι απουσίες μου φάνηκαν ύποπτες!!!!!!!Ξέρουμε αν η Βικτωρία με τα τεράστια είναι στο μαγαζί????Αν ναι ποιές μέρες?????Κάτι άκουσα ότι την έχει κάνει για απέναντι!!!!!
Απ' ότι μου είπε κάποια απ' τις παλιές στο μαγαζί, τελευταία έχουν σταματήσει να πληρώνουν κανονικά τις κοπέλες και τους δίνουν χαρτάκια με τα οφειλόμενα και καλά ότι θα τις πληρώσουν άλλη μέρα. Έτσι κάποιες φοβούνται ότι δεν θα πάρουν ποτέ τα λεφτά τους και ψάχνουν αλλού την τύχη τους. Σύμφωνα με την ίδια πάντως, φράγκα υπάρχουν και όπως λέει, μάλλον τα βάζει στην τσέπη του ο μετρ του μαγαζιού.