Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
με το μουστακι στο κεντροκαμμια φωτο του υποβρυχιου παιζει???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
με το μουστακι στο κεντρο
http://[URL unfurl="true"]www.olympiacos24.gr/photos/w_800px/201304/Screen%20Shot%202013-04-18%20at%204.45.16%20PM.png[/img[/URL]]
[/quote]
εννοουσα τωρινη φωτογραφια... ;D ;D ;D
τον αποσυραν θες να πεις ;)O Γιαννης ο Υποβρυχιος εχει αποσυρθει πολλα χρονια οποτε φωτογραφια του δεν παιζει να υπαρχει,πριν κανα 2-3 χρονια ειχα ακουσει απο κοινο γνωσρο για πολυ σοβαρο προβλημα υγειας που ειχε η γυναικα του.
Για τον Λιοφαγο ξερει κανεις αν ζει η πεθανε η αν ειναι σε κανα Δρομοκαιτειο (εδω που τα λεμε δεν ηταν και στα πολυ καλα του)???
Νταξ μωρε ο πρωτος η ο τελευταιος ηταν που τα "μασησε".τον αποσυραν θες να πεις ;)
οχι κατι φρεσκοΝταξ μωρε ο πρωτος η ο τελευταιος ηταν που τα "μασησε".
Για τον αλλο που ρωταω ξερεισ τιποτα?
ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΤΟΥ ΛΙΟΦΑΓΟΥ. ΑΠΟ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ, ΜΕΝΕΙ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΗ ΝΑΞΟ. ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΙΟΦΑΓΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ. ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΟΠΑΔΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ ΘΗΣΕΙΟ ΔΕΚ. 80 ΟΤΙ Κ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ.
ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΚΙΝΧΕΝΤ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΤΕΛΟ ΤΟΤΕ, ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΣΑΚΙΣΑΝΕ. ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΝΤΟΥ Κ ΤΟΥΣ ΤΣΑΚΙΣΕ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ. ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ. ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΟΠΑΔΟΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟΔΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ
Ο μαλλιαρός,στο Θησείο είχε αλυσίδα μαζί του.Από χερια μεχρι και τσεκουρια χρησιμοποιηθηκαν. Ηταν παρα πολυs κοσμοs. Να ναι καλα ο Γιανναροs.
Αν θυμάμαι καλά έμενε στο Θησείο .o λιοφαγος πως μπηκε ρε φιλε?
γυμνα χερια γτ εχει ακουστει οτι ειχε μια αλυσιδα που σκοτωνει ελεφαντα
Αγία Παρασκευή μου είχε πει αλλά εγώ τον έβλεπα συνέχεια Θησείο.Ο λιοφαγος καπου βορεια εμενε (Χαλανδρι,Αγια καπου εκει) αλλα συχναζε Θησειο.
τι απεγιναν αυτα τα ρεμαλια?ο Κοστέλο και η ομάδα του