Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Τώρα όμως είδα ότι το coolpad f2 βγαίνει και σε έκδοση με τον 8πύρηνο σναπντράγκον 610
τι σε χαλαει στο s5;μια χαρα κινηταρα ειναιΜπορειτε να μου προτεινετε κινητο? εχω galaxy s4 κ ειμαι πολυ ευχαριστημενος αλλα δεν ψηνομαι κ πολυ για το s5. Εννοειται ειμαι κατα των iphone. Ακουσα καλα λογια για το sony z4(?). Εχω επιδοτηση περιπου 700 ευρω
Άμα έχεις τόσο μεγάλη επιδότηση (καλά πόσο λαγαριασμό κάνεις μηνιαίωςΜπορειτε να μου προτεινετε κινητο? εχω galaxy s4 κ ειμαι πολυ ευχαριστημενος αλλα δεν ψηνομαι κ πολυ για το s5. Εννοειται ειμαι κατα των iphone. Ακουσα καλα λογια για το sony z4(?). Εχω επιδοτηση περιπου 700 ευρω
λυγανε αυτα τυπε?Και τα iocean είναι πολύ καλά. Ζαχαρώνω το x8 mini pro
οπως τα αιφονια τυπε :SΤι εννοείς;
oi amoled ειναι ολες για κλωτσιες εκτος απο την τελευταια του s5Το Umi zero το διαγράφω απ' τις επιλογές μου γιατί έχει οθόνη amoled που δε φαίνεται καλά στον ήλιο και υστερεί στην απεικόνιση κειμένου.
ΟΧΙ ,,εχει χιλια μυρια οσα θεματα,βασικοτερο η μιλρη ραμ ,,μονο 2,απ τα οποια 0.70 φρη μονοτι σε χαλαει στο s5;μια χαρα κινηταρα ειναι
ΟΧΙ ,,εχει χιλια μυρια οσα θεματα,βασικοτερο η μιλρη ραμ ,,μονο 2,απ τα οποια 0.70 φρη μονο
,εγω αν δεν μου τοδιναν δωρεαν θα τοχα δωσει πισω
στα συν του γκοριλα γλαςς κ οτι ειναι αδιαβροχο
δεν χερω τιμες ελλαδας,,,αναλογα την χρηση,,πιο πολυ τηλεφωνο σμσ κλπ?η πιο πολυ φαμπλετ?Δλδ μέχρι 500 σε επώνυμο κ όχι κινέζικο που θα πήγαινες ?