JOHNNYDMAX
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 1.134
- Like
- 32
- Πόντοι
- 16
Συναγωνιστές καλημέρα !
Σήμερα η Dsl 768 μου με tellas, σέρνεται....δεν μπορώ καν να μπω στο σάιτ, και πάρα πολλά άλλα σάιτ πάνε πολύ αργά. Και όταν καταφέρω να μπώ, μόλις πάω να ανοίξω κάποιο θέμα, αργεί πολύ και με πετάει έξω με μήνυμα : '' Τhe I.E. cannot display the webpage''.
Ψάχτηκα με το pc μου, δεν βρήκα τίποτα, και πήρα τηλ στην Tellas όπου μου είπαν ότι σήμερα υπάρει κάποιο πρόβλημα ταχύτητας !
To έχετε δει και οι υπόλοιποι ;;;
Σήμερα η Dsl 768 μου με tellas, σέρνεται....δεν μπορώ καν να μπω στο σάιτ, και πάρα πολλά άλλα σάιτ πάνε πολύ αργά. Και όταν καταφέρω να μπώ, μόλις πάω να ανοίξω κάποιο θέμα, αργεί πολύ και με πετάει έξω με μήνυμα : '' Τhe I.E. cannot display the webpage''.
Ψάχτηκα με το pc μου, δεν βρήκα τίποτα, και πήρα τηλ στην Tellas όπου μου είπαν ότι σήμερα υπάρει κάποιο πρόβλημα ταχύτητας !
To έχετε δει και οι υπόλοιποι ;;;
) οτε δεν θα μεινει λογικα με σταυρωμενα χερια..
), αφησε προεπιλεγμενο τον firefox.υποθετουμε οτι εχεις εγκαταστησει ηδη το ελληνικο torpark.Δεν πειραζεις ΤΙΠΟΤΑ.ΔΕΝ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ extetion. ΚΑΝΕΝΑ!!!!(το πιασες το υπονουμενο,ετσι??) Κανεις κλικ στο εικονιδιο που ειναι σαν φρουτο & αυτο εηταν! αν θες παραπανω για αυτο εχει ξαναγραφει στο φορουμ & προσφατα. Κοιτα.Ακριβως το ιδιο με το torpark ειναι ο operator ακριβως το ιδιο (λιγο ταχυτερο) με browser ομως τον opera αντι του firefox.