Νέα

Έχετε πρόβλημα με την Tellas;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα JOHNNYDMAX
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13
  • Εμφανίσεις 1K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

JOHNNYDMAX

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.134
Like
32
Πόντοι
16
Συναγωνιστές καλημέρα !
Σήμερα η Dsl  768 μου με tellas, σέρνεται....δεν μπορώ καν να μπω στο σάιτ, και πάρα πολλά άλλα σάιτ πάνε πολύ αργά. Και όταν καταφέρω να μπώ, μόλις πάω να ανοίξω κάποιο θέμα, αργεί πολύ και με πετάει έξω με μήνυμα : '' Τhe I.E. cannot display the webpage''.
Ψάχτηκα με το pc μου, δεν βρήκα τίποτα, και πήρα τηλ στην Tellas όπου μου είπαν ότι σήμερα υπάρει κάποιο πρόβλημα ταχύτητας !
To έχετε δει και οι υπόλοιποι ;;;
 

lepando

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2006
Μηνύματα
865
Like
2
Πόντοι
6
Δε ξερω αν ειναι μονο της Τellas. Στο γραφειο σημερα με 2Μbs & ΟΤΕ, επισης τα ιδια.Καθυσστερησεις, αρνησεις ςισοδου (εφαγα χοντρη πορτα & για το bourdela. & φιλαρακο Johnydmax, στειλε τον ΙΕ απο κει που ηρθε & βαλε καποιον αλλο browser. (οpera tor αν θες ανωνυμια, η τον ευρωπαικο super brouser τον k-meleon που ειναι σαν χαμελαιοντας στη μεταμφιεση στο διαδικτυο, η εστω τον firefox, η αν δε μπορεις χωρις τον ΙΕ κατεβασε τουλαχιστον τον 7 που ειναι ασφαλης. Αυτος ο 6 μπαζει πολυ!!
 

vasos

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Ιουν 2006
Μηνύματα
7.928
Κριτικές
33
Like
32
Πόντοι
2.057
Δε ξερω αν ειναι μονο της Τellas. Στο γραφειο σημερα με 2Μbs & ΟΤΕ, επισης τα ιδια.Καθυσστερησεις, αρνησεις ςισοδου (εφαγα χοντρη πορτα & για το bourdela. & φιλαρακο Johnydmax, στειλε τον ΙΕ απο κει που ηρθε & βαλε καποιον αλλο browser. (οpera tor αν θες ανωνυμια, η τον ευρωπαικο super brouser τον k-meleon που ειναι σαν χαμελαιοντας στη μεταμφιεση στο διαδικτυο, η εστω τον firefox, η αν δε μπορεις χωρις τον ΙΕ κατεβασε τουλαχιστον τον 7 που ειναι ασφαλης. Αυτος ο 6 μπαζει πολυ!!

αυτον τον κ-meleon απο που τον κατεβαζουμε?ειναι ανωτερος του οpera?εγω το προβλημα με την ταχυτητα της tellas το εχω εδω και 2,3 μερες.......και εγω ταχυτητα 832kbps(ετσι γραφει στο adsl connected) αλλα κατεβαζω με 54kbps μολις.....τους πηρα τηλ.και μου ειπαν οτι υπαρχει σημερα προβλημα και θα το φτιαξουν.......για αυτο προτεινω να μην μπουμε καθολου σημερα για να διευκολυνουμε την κατασταση........επισης παιζει ενα νεο πακετο της tellas που θα το παρω σιγουρα τις επομενες μερες οπου με 47 ευρω μηνιαιως εχεις 4Mbps ταχυτητα...κατι λιγοτερο απο Τ1 δηλαδη και απεριοριστες αστικες και υπεραστικες κλησεις(οχι διεθνεις+κινητα)....και ξεμπλεκεις μια και καλη με τον ΟΤΕ!good value for money πιστευω......
 

cp21

Νέο Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2
Like
0
Πόντοι
0
@JOHNNYDMAX
Το φαινόμενο είναι γενικό σήμερα για όσους έχουν τελλας από σήμερα το πρωι, κι απ'ότι λένε ίσως διορθωθεί και σήμερα. Όπως μπορείς να δεις  και στο adslgr.com υπάρχει πρόβλημα στην διασύνδεση με το εξωτερικό. Λεπτομέρειες  :
@vasos
σίγουρα σαν προσφορά είναι η καλύτερη που υπάρχει, αλλά φαίνεται οτι είναι εντελώς απροετοίμαστοι για την κοσμοσυρροή που επικράτησε... Έχω κάνει κι εγώ αίτηση αλλά από τον Νοέμβριο αλλά ακόμη δν έχω ενεργοποιηθεί... Γενικώς επικρατεί αλαλουμ. Για λεπτομέρειες , στο παραπάνω site.
 

rokoss

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2006
Μηνύματα
1.282
Κριτικές
2
Like
6
Πόντοι
16
επισης παιζει ενα νεο πακετο της tellas που θα το παρω σιγουρα τις επομενες μερες οπου με 47 ευρω μηνιαιως εχεις 4Mbps ταχυτητα...κατι λιγοτερο απο Τ1 δηλαδη και απεριοριστες αστικες και υπεραστικες κλησεις(οχι διεθνεις+κινητα)....και ξεμπλεκεις μια και καλη με τον ΟΤΕ!good value for money πιστευω......

μην βιαστεις για το πακετο της tellas, διαβαζα σε μια οικονομικη εφημεριδα τις προαλλες οτι και αλλες εταιρειες του χωρου ετοιμαζουν τετοια πακετα.
ισως ειναι καλυτερα να περιμενουμε λιγακι, ν? αρχισει να λειτουργει ο ανταγωνισμος και μετα να παρουμε αποφαση.
εξαλλου και ο (νταβατζης  :tickedoff: )  οτε δεν θα μεινει λογικα με σταυρωμενα χερια..
 

tkinaliss

Ανώτατος
Εγγρ.
26 Μαΐ 2006
Μηνύματα
874
Κριτικές
77
Like
12.559
Πόντοι
16.603
συμφωνώ με rokoss....
αναμένονται εξελίξεις.....
 

gkomenios.

Τιμημένος
Εγγρ.
29 Μαρ 2006
Μηνύματα
468
Κριτικές
4
Like
17
Πόντοι
1
Οντως,ειδα μια διαφημιση που βγαλανε προσφατα οι απατεωνες που λεει οτι εισαι ολη μερα στο διαδικτυο,κλπ,πρεπει να ειναi παρόμοιο της tellas,αλλα ΔΕΝ διευκρηνίζει αν εξακολουθεις να πληρωνεις το πάγιο.Ισως εκει ειναι η 'παγιδα' τους.Παντως ξερω οτι αντιστοιχο πακετο με της tellas εβγαλε και η Vivodi με 17,50 euro..
  :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
 
OP
OP
J

JOHNNYDMAX

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.134
Like
32
Πόντοι
16
Δε ξερω αν ειναι μονο της Τellas. Στο γραφειο σημερα με 2Μbs & ΟΤΕ, επισης τα ιδια.Καθυσστερησεις, αρνησεις ςισοδου (εφαγα χοντρη πορτα & για το bourdela. & φιλαρακο Johnydmax, στειλε τον ΙΕ απο κει που ηρθε & βαλε καποιον αλλο browser. (οpera tor αν θες ανωνυμια, η τον ευρωπαικο super brouser τον k-meleon που ειναι σαν χαμελαιοντας στη μεταμφιεση στο διαδικτυο, η εστω τον firefox, η αν δε μπορεις χωρις τον ΙΕ κατεβασε τουλαχιστον τον 7 που ειναι ασφαλης. Αυτος ο 6 μπαζει πολυ!!

Thanks φιλε lepando.
Έχω ήδη ΙΕ 7...
Τι λες; να βάλω τον k-meleon ??
Αξίζει τον κόπο;
Σαν πρόγραμμα είναι ασφαλές; ....σβέλτο;;;......βαρύ στο στομάχι του pc ή ελαφρύ;;
 
OP
OP
J

JOHNNYDMAX

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.134
Like
32
Πόντοι
16
Πάντως εδώ και κανένα δεκάλεπτο, άρχισε να κινείται κάπως το θέμα....
ʼντε να δούμε θα φτιάξει;;;
Αλήθεια ο Τοr είναι τόσο καλός;;
''Βαραίνει'' πολύ το μηχάνημα;;
 

FidoDiLdo

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2005
Μηνύματα
863
Like
9
Πόντοι
6
επισης παιζει ενα νεο πακετο της tellas που θα το παρω σιγουρα τις επομενες μερες οπου με 47 ευρω μηνιαιως εχεις 4Mbps ταχυτητα...κατι λιγοτερο απο Τ1 δηλαδη και απεριοριστες αστικες και υπεραστικες κλησεις(οχι διεθνεις+κινητα)....και ξεμπλεκεις μια και καλη με τον ΟΤΕ!good value for money πιστευω......

Ξεμπλεξτε ρε με τις κρατικες παπαριες , απο το καλοκαιρι εχω hellasOnline 4Mbit με 17,5E ανα μηνα.Η τιμη ειναι τοσο χαμηλη γιατι χρησιμοποιω το δικτυο της ΗΟL και οχι του ΟΤΕ οποτε γλιτωνω το παγιο του ΟΤΕ , δηλ οτι  ξεκιναει τωρα και η vivodi.Το μονο μειον ειναι οτι υποστηριζεται μονο σε περιοχες οπου η HOL διαθετει δικο της δικτυο , με ενα τηλ σου λενε αν εισαι σε αυτες...
 

lepando

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2006
Μηνύματα
865
Like
2
Πόντοι
6
Thanks φιλε lepando.
Έχω ήδη ΙΕ 7...
Τι λες; να βάλω τον k-meleon ??
Αξίζει τον κόπο;
Σαν πρόγραμμα είναι ασφαλές; ....σβέλτο;;;......βαρύ στο στομάχι του pc ή ελαφρύ;;
Eιναι πολυ καλος, ελαφρυς & σβελτος.Μπορεις να τον κανουφλαρεις με 2-3 κλικ & να δειχνει εξω οτι ειναι αλλος browser, οτι μπαινεις π.χ απο ps2 η οτι αλλο θες.Επιπλεον ειναι ευρωπαικος, & οχι αμερικανικη παπαρια. Ανωνυμια παρα πολυ καλη προσφερει & ο operator (το συστημα torpark που ηδη παιζει στον firefox.Επισης & ο opera ειναι ευρωπαικος & φυσικα αυτη τη στιγμα ασφαλεστεροι & ταχυτεροι (ο k-meleon σιγουρα) του καλου αμερικανου firefox. αυτο που λεει ο xebrakotos ειναι αυτο που λεω παραπανω. το πολυ καλο συστημα tor. βεβαια για να πουμε την αληθεια & ο ΙΕ εχει αυτη τη στιγμη πολυ καλη τεχνολογια (βλεπε: scan box-που & αυτη την εφαρμογη αν βαλεις εισαι ασφλης & δε μπορουν να σου ψαρεψουν προσωπικα δεδομενα)Το δε tor σερνεται με dialup, & φυσικα με dsl δε σου κανει τα γρηγορα ανοιγματα που εχεις συνηθισει. Το τιμημα της ανωνυμιας, βλεπεις!!
 

vasos

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Ιουν 2006
Μηνύματα
7.928
Κριτικές
33
Like
32
Πόντοι
2.057
οντως αρχισε να φτιαχνει η γραμμη......λεπτο με λεπτο αυξανονται τα bytes.......σε οτι αφορα τον torpark το εχω κατεβασει αλλα πραγματικα θελω βοηθεια απο καποιον γνωστη για το πως λειτουργει σαν browser(εχω ηδη ΙΕ6+FIREFOX)...ποια ports πρεπει να αφησω ανοικτα......γενικα δεν το βλεπω και πολυ ευχρηστο....αν μπορει καποιος αναλυτικα να με βοηθησει θα του ημουν ευγνωμων!!!!!
 

lepando

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2006
Μηνύματα
865
Like
2
Πόντοι
6
οντως αρχισε να φτιαχνει η γραμμη......λεπτο με λεπτο αυξανονται τα bytes.......σε οτι αφορα τον torpark το εχω κατεβασει αλλα πραγματικα θελω βοηθεια απο καποιον γνωστη για το πως λειτουργει σαν browser(εχω ηδη ΙΕ6+FIREFOX)...ποια ports πρεπει να αφησω ανοικτα......γενικα δεν το βλεπω και πολυ ευχρηστο....αν μπορει καποιος αναλυτικα να με βοηθησει θα του ημουν ευγνωμων!!!!!
Σουταρε τον ΙΕ( :jerking:), αφησε προεπιλεγμενο τον firefox.υποθετουμε οτι εχεις εγκαταστησει ηδη το ελληνικο torpark.Δεν πειραζεις ΤΙΠΟΤΑ.ΔΕΝ ΠΡΟΣΘΕΤΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ extetion. ΚΑΝΕΝΑ!!!!(το πιασες το υπονουμενο,ετσι??) Κανεις κλικ στο εικονιδιο που ειναι σαν φρουτο & αυτο εηταν! αν θες παραπανω για αυτο εχει ξαναγραφει στο φορουμ & προσφατα. Κοιτα.Ακριβως το ιδιο με το torpark ειναι ο operator ακριβως το ιδιο (λιγο ταχυτερο) με browser ομως τον opera αντι του firefox.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom