Τη μαλακία την έκανε ο Αντωνάκης, αλλά κατά τα άλλα δεν ήταν κακός. Δεν είναι εκεί, ομως, το θέμα. Οπως είπε και ο Ρεχακλής, θαύματα δεν γίνονται κάθε χρόνο. Ηταν και η ομάδα ντεφορμέ και το παραμύθι έλαβε τέλος. Επιτυχία πάντως είναι να ασχολούνται οι ξένοι και να μας χλευάζουν. Δείχνει πόσο τους πείραξε το 2004 και ας μην ξεχνάμε ότι κάποτε δεν υπήρχαμε καν στο ποδοσφαιρικό χάρτη. Ας ευχαριστούμε λοιπόν το Θεό, που ζήσαμε κάτι που πιθανότατα δεν θα ξαναζήσουμε ποτέ, ούτε εμείς ούτε οι επόμενες 100 γενεές...