Νέα

Mundial 2014

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13K
  • Εμφανίσεις 248K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 19 άτομα (0 μέλη και 19 επισκέπτες)

Ποια ομάδα πιστεύετε ότι θα κατακτήσει το φετινό Mundial ?

  • ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ

    Ψήφοι: 70 44,0%
  • ΓΕΡΜΑΝΙΑ

    Ψήφοι: 89 56,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    159

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Γιατί δε βάζει καραγκούνη, με τόσα πέναλτι που έχουν δωθεί κάποιο θα πάρουμε κι εμείς, του πούστη :grin:
Αρα σιγουρα ακομη κι αν γινουν και οι τρεις αλλαγες, δεν θα παιξει ενας απο τους Καραγκουνη, Σαλπιγγιδη, Φετφατζιδη και Μητρογλου. Κριμα, τους ηθελα και τους 4 βασικους.
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
Αρα σιγουρα ακομη κι αν γινουν και οι τρεις αλλαγες, δεν θα παιξει ενας απο τους Καραγκουνη, Σαλπιγγιδη, Φετφατζιδη και Μητρογλου. Κριμα, τους ηθελα και τους 4 βασικους.
ρε τυπε επιτρεπεται να μην παιζει ο μητρογκολ? :S
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Δηλαδη κραταει εξω τον Σαλπιγγιδη, για να παιξει με δυο εξαρια?
Δεν αντιλαμβανομαι ακριβως τι θα παιξει. 4-4-1-1?

Ο κονέ προφανώς θα παίξει εξτρέμ (όπως σε ένα ματς στα προκριματικά που ήταν άφαντος γιατί ΔΕΝ είναι αυτή η θέση του, στον άξονα πρέπει να παίζει όπως στο φιλικό με τη βολιβία)
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Ο κονέ προφανώς θα παίξει εξτρέμ (όπως σε ένα ματς στα προκριματικά που ήταν άφαντος γιατί ΔΕΝ είναι αυτή η θέση του, στον άξονα πρέπει να παίζει όπως στο φιλικό με τη βολιβία)
Ναι αλλά τι κάνει τωρα?
Βαζει Τζιολη, Μανιατη και Κατσουρανη, τρεις κοφτες? Και τον Κονε μπροστα τους να κάνει παιχνιδι, ή δεξι εξτρεμ?
Δεν ξεκιναμε καλα...
 

KRITIKOS1985

Σπουδαίος
Εγγρ.
6 Ιουν 2011
Μηνύματα
9.176
Κριτικές
55
Like
381
Πόντοι
3.345
Άμα είχε λίγο καλύτερη τεχνική κι άμα ήταν λίγο πιο ψηλός (αν κι ο αγκουέρο κοντός είναι αλλά αυτός είναι ειδική περίπτωηση επιθετικού) θα ήταν μέσα στους 7 καλύτερους επιθετικούς
Πολλά άμα μαζευτήκανε...
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
Αρα σιγουρα ακομη κι αν γινουν και οι τρεις αλλαγες, δεν θα παιξει ενας απο τους Καραγκουνη, Σαλπιγγιδη, Φετφατζιδη και Μητρογλου. Κριμα, τους ηθελα και τους 4 βασικους.
Και εγώ θα τους ήθελα να ξεκινήσουν βασικοί οι παραπάνω που αναφέρεις
 

kartakhs

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2008
Μηνύματα
13.044
Like
4
Πόντοι
166
η φιλοσοφια ειναι να μην φαμε γκολ....αυτο που κανει αχωνευτη την εθνικη μας
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Ναι αλλά τι κάνει τωρα?
Βαζει Τζιολη, Μανιατη και Κατσουρανη, τρεις κοφτες? Και τον Κονε μπροστα τους να κάνει παιχνιδι, ή δεξι εξτρεμ?
Δεν ξεκιναμε καλα...

Ε πρώτη φορά το βλέπεις να βάζει 3 κόφτες; Θέλει και τζιόλη μέσα προφανώς για να καταστρέψει παιχνίδι (τώρα του αντιπάλου ή το δικό μας θα δείξει :grin: )
 

KRITIKOS1985

Σπουδαίος
Εγγρ.
6 Ιουν 2011
Μηνύματα
9.176
Κριτικές
55
Like
381
Πόντοι
3.345
Τελικά βλέπω πόσο εύκολα μερικοί μπορούν να απαξιώνουν ομάδες που έγραψαν ιστορία (κατάκτηση παγκοσμίου κυπέλου, ευρωπαϊκών κ.λ.π.) μόνο και μόνο επειδή συμπαθούν μία άλλη. Η ιστορία του ποδοσφαίρου διδάσκει ότι διαχρονικά εμφανίζονται μεγάλες ομάδες (Ουγγαρία, Βραζιλία, Γερμανία, κ.λ.π.) και κάποιες από αυτές περνάνε κάμψη και ξαναεμφανίζονται. Μην τα μηδενίζουμε όλα επειδή θέλουμε την δική μας συμπάθεια να προχωράει.
Κάποιος έγραψε να ξαναγυρίσουν οι Ισπανοί στην μιζέρια τους. Μπορεί αλλά να μην ξεχνάμε ότι οι Ολλανδοί μέχρι σήμερα έχουν χαρακτηρισθεί μόνο λουζερ. 3 στα 3 χαμένα.
:rockon: :rockon: :rockon:
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Ε πρώτη φορά το βλέπεις να βάζει 3 κόφτες; Θέλει και τζιόλη μέσα προφανώς για να καταστρέψει παιχνίδι (τώρα του αντιπάλου ή το δικό μας θα δείξει :grin: )
Kαταλαβα. Παμε να στησουμε λεωφορειο παλι.
Και γυρω στο 60 θα βγαλει και τον Σαμαρα και θα βαλει τον Μορα, για να σιγουρεψει το 0-0.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom