Νέα

Mundial 2014

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 13K
  • Εμφανίσεις 248K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 22 άτομα (0 μέλη και 22 επισκέπτες)

Ποια ομάδα πιστεύετε ότι θα κατακτήσει το φετινό Mundial ?

  • ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ

    Ψήφοι: 70 44,0%
  • ΓΕΡΜΑΝΙΑ

    Ψήφοι: 89 56,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    159

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
Θα δεχτούμε τέρμα νωρίς σήμερα παιδιά
 

Anderssen_

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2013
Μηνύματα
7.708
Like
3.360
Πόντοι
506
ρε τυπε επιτρεπεται να μην παιζει ο μητρογκολ? :S

σου λεει πρωτα θα φθειρει, θα ξεζουμισει την αμυνα ο σπριντερ ο γκεκας και μετα γυρω στο 60` θα μπει το βαρυ πυροβολικο ο μητρο  ;)
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
Kαταλαβα. Παμε να στησουμε λεωφορειο παλι.
Και γυρω στο 60 θα βγαλει και τον Σαμαρα και θα βαλει τον Μορα, για να σιγουρεψει το 0-0.
μια χαρα αποτελεσμα ειναι το 0-0 τυπε
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
σου λεει πρωτα θα φθειρει, θα ξεζουμισει την αμυνα ο σπριντερ ο γκεκας και μετα γυρω στο 60` θα μπει το βαρυ πυροβολικο ο μητρο  ;)
και τον καρα τυπε
να κρατησει την μπαλα :grin:
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Kαταλαβα. Παμε να στησουμε λεωφορειο παλι.
Και γυρω στο 60 θα βγαλει και τον Σαμαρα και θα βαλει τον Μορα, για να σιγουρεψει το 0-0.

Προφανώς, με την κολομβία παίζει, δεν παίζει με τη Μάλτα. Εδώ στήνει λεωφορεία ο μουρίνιο έχοντας ομάδες που χουν τριπλάσιο μπάτζετ, δε θα στήσει ο φίλος του;
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
μια χαρα αποτελεσμα ειναι το 0-0 τυπε
Εγω παλι πιστευω οτι αν υπαρχει ενα ματς απο τα τρια που μας παει περισσοτερο για να χτυπησουμε νικη, ειναι το σημερινο. Με μαυρους και κιτρινους δεν νομιζω οτι το εχουμε.
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Εγω παλι πιστευω οτι αν υπαρχει ενα ματς απο τα τρια που μας παει περισσοτερο για να χτυπησουμε νικη, ειναι το σημερινο. Με μαυρους και κιτρινους δεν νομιζω οτι το εχουμε.

Μαλακίες, στην ουσία η κολομβία παίζει στην έδρα της, δεν θα έχουν πρόβλημα με το κλίμα, παιχταράδες. Όλα εναντίων μας ειναι σήμερα, το μονο θετικό λίγο είναι ότι θα λείπει ο φαλκάο
 

moras123

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2013
Μηνύματα
399
Κριτικές
9
Like
9
Πόντοι
1
KOLOMBIA  -  ELLADA  2-0
AKTH      -ELLADA    1-1
IAPVNIA   -ELLADA     2-0

ετσι θα ερθουν



 

KRITIKOS1985

Σπουδαίος
Εγγρ.
6 Ιουν 2011
Μηνύματα
9.176
Κριτικές
55
Like
381
Πόντοι
3.345

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
Μαλακίες, στην ουσία η κολομβία παίζει στην έδρα της, δεν θα έχουν πρόβλημα με το κλίμα, παιχταράδες. Όλα εναντίων μας ειναι σήμερα, το μονο θετικό λίγο είναι ότι θα λείπει ο φαλκάο
+οτι εχουν καλυτερη ομαδα απο ακτη και τζαπαν
 

kartakhs

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2008
Μηνύματα
13.044
Like
4
Πόντοι
166
Εγω παλι πιστευω οτι αν υπαρχει ενα ματς απο τα τρια που μας παει περισσοτερο για να χτυπησουμε νικη, ειναι το σημερινο. Με μαυρους και κιτρινους δεν νομιζω οτι το εχουμε.
συμφωνο....3 ποντους σημερα 1 με κιτρινους και ηττα απο τουρε
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
συμφωνο....3 ποντους σημερα 1 με κιτρινους και ηττα απο τουρε
Καπως ετσι το βλεπω, ακριβως. Και να περιμενουμε μετα να μην χασουν οι κολομβιανοι απο τους ιαπωνες στο τελευταιο ματς για να περασουμε. Πολυ αισιοδοξο?
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Καπως ετσι το βλεπω, ακριβως. Και να περιμενουμε μετα να μην χασουν οι κολομβιανοι απο τους ιαπωνες στο τελευταιο ματς για να περασουμε. Πολυ αισιοδοξο?

Δικαιολογείσαι επειδή έχει ζέστη σήμερα :grin:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom