τελικα υπαρχουν εξωγηνοι μεταξυ μας!τοσα χρονια δεν πηρες χαμπαρι που και πως παιζεται το παιχνιδι?να ειναι καλα ο παππους μου που πρωτος ανοιξε τα ματια στους αλλους κολογερους χαχαχα.αν θες σαβατοκυριακο τον βρισκεις στο περιπτερο στην λυδρας και στα καφε γυρο,θα σου βρει οτι θελεις απο 5-30 ευρο.τηλεφωνα βαριεμαι να στελνω και δεν τα κρατω,δεν γαμω τις ιδιες.πηγαινε κυριακη να παιξης μονος,αν δεν βρεις παρε με τηλεφωνο να σου βρω.απο τηλεφωνα δεν απαντανε οι πιο πολλες,αντε γεια λεει και ο τσουκαλας του ολυμπιακου.