Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
οι εξετάσεις δεν λένε τίποτα γιατί ο ιός μπορεί να κάνει μέχρι και 6 μήνες να ανιχνευτεί
και είναι πιθανότατο να σου παρουσιάσει Call Girl καθαρές εξετάσεις της προηγούμενης βδομάδας ενώ νοσεί
Έτσι ακριβώς. Αυτό λέγεται παράθυρο και δεν νοσεί, απλά είναι η περίοδος επώασης που λέμε και τότε ούτε νοσεί ουτε μεταδίδειΌσο δεν βγαίνουν θετικές οι εξετάσεις, απίθανο να είναι μολυσματική.
Άρα και να κολλήσεις.
Φιλε μην εισαι καχυποπτος. Οι πορνες κανουν ακαποτα γιατι ετσι τους λενε να κανουν αυτοι που τις βαζουνε στα μπουρδελα. Νομιζεις θα πει η κοπελα "εγω δεν κανω" και θα της πει ο νταβατζης "ενταξει, συγνωμη που στο ζητησα"?Εγώ με όλες τρομάζω, αλλά ενδιαφέρομαι περισσότερο με αυτές που θέλω να παω ή που πήγα.
Πολλοί γράφουν δικές τους σκέψεις οι οποίες όμως δεν έχουν ιατρική βάση.
Ξέρεις τι είναι να κολλλήσεις μια Ηπατίτιδα C? ή ΑΙDS? Ξέρετε τι ποσοστά έχουν κράτη όπως η Ρωσσία ή η Ουκρανία αλλά και άλλα πρ. Ανατολικά κράτη?? Νομίζω ότι όλοι μας θα πρέπει να ζητάμε να έχουν εξετάσεις, είναι στο χέρι μας να τις πιέσουμε να έχουν.
Πολύ απλά αν δεν έχουν δεν τις επιλέγουμε. Με κάνει να είμαι πολύ καχύποπτος με όσες εύκολα και έναντι χαμηλού βαλάντιου παρέχουν ελεύθερα χωρίς προφυλάξεις περισσότερες υπηρεσίες.... και αυτό γιατί αυτές έχουν πολλαπλάσιο κίνδυνο να κολλήσουν κάτι αφού πηγαίνουν με πολλούς...εκτός αν νοσούν ήδη και άρα δεν τους ενδιαφέρει.
Επισής υπάρχει και ο μεγάλος ανταγωνισμός. Άν δεν τα κάνει ο πελάτης θα πάει αλλού.Φιλε μην εισαι καχυποπτος. Οι πορνες κανουν ακαποτα γιατι ετσι τους λενε να κανουν αυτοι που τις βαζουνε στα μπουρδελα. Νομιζεις θα πει η κοπελα "εγω δεν κανω" και θα της πει ο νταβατζης "ενταξει, συγνωμη που στο ζητησα"?
εισαι σιγουρος οτι μπορεις να τετραγωνισεις τον κυκλο? Δεν!! υπαρχει απολυτη ασφαλεια στον πληρωμενο ερωτα..Γιατί να σου κάνω πλάκα/ Εσύ δεν φοβάσαι γι αυτές που πήγες? ήτε έιναι τανες ήτε γκόμενες? Αν όχι είσαι ανεγκέφαλος
εισαι σιγουρος οτι μπορεις να τετραγωνισεις τον κυκλο? Δεν!! υπαρχει απολυτη ασφαλεια στον πληρωμενο ερωτα..

αψογος!!
ε τα παραλες κι εσυ.
ισως αν φοραγε κατι τετοιο να αισθανοταν πιο ασφαλης![]()
![]()
![]()
![]()
Συμφωνώ! Ρε παίδες πρέπει να διαφυλάξουμε την υγεία μας. Όλοι αυτοί κάνουν την δουλειά τους και μεις την δική μας. θα π΄ρεπει να έχουν εξετάσεις σε ισχύ. Που ξέρω γω ότι δεν έχει κανενα AIDS. Eδώ η Παμελα Άντερσον έχει ηπατίτιδα C...αψογος!!
Συμφωνώ! Ρε παίδες πρέπει να διαφυλάξουμε την υγεία μας. Όλοι αυτοί κάνουν την δουλειά τους και μεις την δική μας. θα π΄ρεπει να έχουν εξετάσεις σε ισχύ. Που ξέρω γω ότι δεν έχει κανενα AIDS. Eδώ η Παμελα Άντερσον έχει ηπατίτιδα C...

λουκ και εμένα ο τύπος μου κάνει ύποπτοςΒλεπω οτι εισαι βαλτος και δεν τα πιανεις οταν σου σφυριζουν.![]()
Η εισαι ηλιθιος η βαλτος γιατι μονο στο θρεντ της Μαρινας γραφεις και μονο για αρρωστιες. Αν ηθελες να μαθεις θα πηγαινες στο αναλογο θρεντ! ;)
Έτσι ακριβώς. Αυτό λέγεται παράθυρο και δεν νοσεί, απλά είναι η περίοδος επώασης που λέμε και τότε ούτε νοσεί ουτε μεταδίδει
Ειλικρινά ακόμη δεν έχω καταλάβει, ποιός είναι ο λόγος να γίνεται αυτή τη κουβέντα στο thread της Μαρίνας.....!!!
Προφανέστατα, "κόβει" τις μπουκιές από άλλες συναδέλφους της. Roll Eyes

Ετσι λεει η ιατρικη φιλεαπό που βγαίνει ότι δεν μεταδίδει; Και μάλιστα όταν το παράθυρο είναι μέχρι 6 μήνες;
μπουρδες.....Προφανέστατα, "κόβει" τις μπουκιές από άλλες συναδέλφους της