apolyto_arseniko
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 77.467
- Like
- 220
- Πόντοι
- 866
τυπε ρωσικο πρωταθλημα παιζεις?Βρε Τζιελάκο ,όποτε ακολούθησα τις υποδείξεις σου
κατάληξα σε κουβά !![]()
![]()
Ας αφήσουμε τον Αντζελο να μας καθοδηγησει ...
τυπε ρωσικο πρωταθλημα παιζεις?Βρε Τζιελάκο ,όποτε ακολούθησα τις υποδείξεις σου
κατάληξα σε κουβά !![]()
![]()
Ας αφήσουμε τον Αντζελο να μας καθοδηγησει ...
τυπε ρωσικο πρωταθλημα παιζεις?
![]()

οχι τυπεΠου παιζεται αυτό ;
Απόλυτε, έχεις παει Ρωσία ;
Εχω πάει πολλές φορές ,την πρώτη το 1999 ,τον Αυγουστο !![]()
![]()
Που παιζεται αυτό ;
Απόλυτε, έχεις παει Ρωσία ;
Εχω πάει πολλές φορές ,την πρώτη το 1999 ,τον Αυγουστο !![]()
![]()
θοθιεδαθ τυπεσοσιεδαδ ασσος λεβαντε διπλο ιντερ υnder

θοθιεδαθ τυπε![]()
το λεμε με καστιγιανικη προφορα τυπε
τυπε απτα πολλα θ παρασυρθηκαστο τελος "δ" ρε τυπε![]()
τυπε απτα πολλα θ παρασυρθηκα![]()
υπερβαλλον ζηλος να το παιξεις καστιγιανος τυπε![]()

νομιζω ειναι οι φιλοβασιλικοι της Ισπανιας![]()
![]()
βασκοι ειναι τυπε.το λεμε με καστιγιανικη προφορα τυπε![]()
δεν τους χωνευουμε αυτους τυπεβασκοι ειναι τυπε.![]()

εμεις θελουμε γαλαζοαιματους αγνους που ειναι φαροι ηθικης.δεν τους χωνευουμε αυτους τυπε![]()

εμεις θελουμε γαλαζοαιματους αγνους που ειναι φαροι ηθικης.![]()
