Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
δεν θα αργησει πολυ νομιζω 15 με 20 ημερες.με φαν περσι, ξερει κανεις ποτε γυρναει??
επειδη το χω αναγκη πολυ να παιξω αυριο και σκωτια δεν σκαμπαζω θα σε ακολουθησω στα τελικα σημεια μονο με ενα μεγαλυτερο ποσομιά τριάδα για αυριο καθώς σημερα ήταν κηδεία η μέρα.
1 ευρώ στο στοίχιμαν το έριξα ετσι για να δώ τα μάτς.
Ημίχρονο / Τελικό: X/1 Κιλμάρνοκ - Σεντ Μίρεν
Premier League 5,50 02/01, 17:00
Ημίχρονο / Τελικό: X/2 Στενχάουσμιουρ - Ντανφέρμλιν
1η Κατηγορία 5,60 02/01, 17:00
Ημίχρονο / Τελικό: X/2 Ρέιθ Ρόβερς - Νταντί
Championship 5,60 02/01, 17:00
επιστρέφει 172,48
καλά κέρδη σε όλους.
μονο σε σενα στηριζουμε πια τις ελπιδες του θρεντeεπίσης έριξα για πλάκα ημίχρονα τελικά
χιμπερνιαν-χαρτσ χ/1
κιλμανροκ-σεντ μιρεν 2-1 ακριβές σκορ
ρει ροβερς - νταντι χ/2
σύστημα σε δυάδες, κόστος 1,8.με δυάδα πιάνω 13-20 ευρώ, με τριάδα 65
καλή τύχη

eεπίσης έριξα για πλάκα ημίχρονα τελικά
χιμπερνιαν-χαρτσ χ/1
κιλμανροκ-σεντ μιρεν 2-1 ακριβές σκορ
ρει ροβερς - νταντι χ/2
σύστημα σε δυάδες, κόστος 1,8.με δυάδα πιάνω 13-20 ευρώ, με τριάδα 65
καλή τύχη
μονο σε σενα στηριζουμε πια τις ελπιδες του θρεντ![]()
σου αρεσεΤι πουτσα ήταν αυτή σημερα
Το πωπουδακι μου πονεσε

Τι πουτσα ήταν αυτή σημερα
Το πωπουδακι μου πονεσε
ΥΓ σημερα δεν επαιξα καθολου αν και βρηκα ανοιχτα πρακτορεια επειδη ηξερα πως ειναι στημενα
χρησταρα χρονια πολλα μαν με υγεια
αντζελο καλη αναρρωση
ρεντμαν καλη αναρρωση ,με τον μητσοτακη εκανες ρεβεγιον ρε φιλε;
γεοπα μας λειπεις καμ μπακ
λαιον7για να μαθεις να με λες εξαρτημενο
καλο κουβα σε ολους για το 2014
Σκάσε πυροτουβλε![]()

καλή χρονιά anyway. Να σου πω μιας και σε είδα, να μας πεις πότε η ομάδα σ θα αρχίσει να δίνει παιχνίδια για να σωθούν τα παραρτήματα για να παίζω 2πλά μεσα στο καραισκάκη
όχι τίποτα άλλο θα δίνουνς και κάλές αποδόσεις
το σκ παλι τωρα αποτοξινωση παιδες![]()
