Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 22 άτομα (0 μέλη και 22 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.777
Like
1.498
Πόντοι
366
με φαν περσι, ξερει κανεις ποτε γυρναει??
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.780
Like
57.729
Πόντοι
12.756
Μαλλον την αλλη αγωνιστικη στις 11 ιανουαριου θα παιξει....τωρα που διαβαζα ειναι περιπου ετοιμος
 

Centr1no_Duo

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
175
Like
4
Πόντοι
1
μιά τριάδα για αυριο καθώς σημερα ήταν κηδεία η μέρα.

1 ευρώ στο στοίχιμαν το έριξα ετσι για να δώ τα μάτς.

Ημίχρονο / Τελικό: X/1 Κιλμάρνοκ - Σεντ Μίρεν
Premier League 5,50 02/01, 17:00

Ημίχρονο / Τελικό: X/2 Στενχάουσμιουρ - Ντανφέρμλιν
1η Κατηγορία 5,60 02/01, 17:00

Ημίχρονο / Τελικό: X/2 Ρέιθ Ρόβερς - Νταντί
Championship 5,60 02/01, 17:00


επιστρέφει 172,48

καλά κέρδη σε όλους.
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
μιά τριάδα για αυριο καθώς σημερα ήταν κηδεία η μέρα.

1 ευρώ στο στοίχιμαν το έριξα ετσι για να δώ τα μάτς.

Ημίχρονο / Τελικό: X/1 Κιλμάρνοκ - Σεντ Μίρεν
Premier League 5,50 02/01, 17:00

Ημίχρονο / Τελικό: X/2 Στενχάουσμιουρ - Ντανφέρμλιν
1η Κατηγορία 5,60 02/01, 17:00

Ημίχρονο / Τελικό: X/2 Ρέιθ Ρόβερς - Νταντί
Championship 5,60 02/01, 17:00


επιστρέφει 172,48

καλά κέρδη σε όλους.
επειδη το χω αναγκη πολυ να παιξω αυριο και σκωτια δεν σκαμπαζω θα σε ακολουθησω στα τελικα σημεια μονο με ενα μεγαλυτερο ποσο
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
ΥΓ σημερα δεν επαιξα καθολου αν και βρηκα ανοιχτα πρακτορεια επειδη ηξερα πως ειναι στημενα  :grin:


χρησταρα χρονια πολλα μαν με υγεια

αντζελο καλη αναρρωση

ρεντμαν καλη αναρρωση ,με τον μητσοτακη εκανες ρεβεγιον ρε φιλε;

γεοπα μας λειπεις καμ μπακ

λαιον7  :birdman: για να μαθεις να με λες εξαρτημενο

καλο κουβα σε ολους για το 2014
 

pirokavlos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.760
Κριτικές
3
Like
37
Πόντοι
16
eεπίσης έριξα για πλάκα ημίχρονα τελικά

χιμπερνιαν-χαρτσ χ/1
κιλμανροκ-σεντ μιρεν 2-1 ακριβές σκορ
ρει ροβερς - νταντι χ/2

σύστημα σε δυάδες, κόστος 1,8.  :) με δυάδα πιάνω 13-20 ευρώ, με τριάδα 65

καλή τύχη
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
eεπίσης έριξα για πλάκα ημίχρονα τελικά

χιμπερνιαν-χαρτσ χ/1
κιλμανροκ-σεντ μιρεν 2-1 ακριβές σκορ
ρει ροβερς - νταντι χ/2

σύστημα σε δυάδες, κόστος 1,8.  :) με δυάδα πιάνω 13-20 ευρώ, με τριάδα 65

καλή τύχη
μονο σε σενα στηριζουμε πια τις ελπιδες του θρεντ :rockon:
 

Centr1no_Duo

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
175
Like
4
Πόντοι
1
eεπίσης έριξα για πλάκα ημίχρονα τελικά

χιμπερνιαν-χαρτσ χ/1
κιλμανροκ-σεντ μιρεν 2-1 ακριβές σκορ
ρει ροβερς - νταντι χ/2

σύστημα σε δυάδες, κόστος 1,8.  :) με δυάδα πιάνω 13-20 ευρώ, με τριάδα 65

καλή τύχη

πολύ ωραίος θα το ριξώ και εγω χιμπερνιάν.
 

pirokavlos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.760
Κριτικές
3
Like
37
Πόντοι
16
μονο σε σενα στηριζουμε πια τις ελπιδες του θρεντ :rockon:

αχχαχ..κάνω ότι μπορώ. όπως θα χετε παρατηρήσει τελευταία παίζω ημίχρονα τελικά και τελικά σκορ σε σύστημα. Τουλάχιστον να παίρνω τα λεφτά μου πίσω κι όταν μου κάτσει να κονομάω καλά λεφτά. Το προτιμώ απ το να χάνω αγώνες του 1,50 ή του 1,80 όπως σήμερα πήγε κουβά όλο το κόσμο η μάντσεστερ. Το προηγούμενο σκ έπιασα 190 και σήμερα άλλα 60.

Δέχομαι προτάσεις και παρατηρήσεις για να πηγαίνουμε κανά ταμείο να βγάζουμε κανα χαράτσι και κανα στουντιάκι.

μετά τιμής..

ο ΠΥΡΟΚΑΥΛΟΣ :sunglasses:
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Τι πουτσα ήταν αυτή σημερα :headbang:
Το πωπουδακι μου πονεσε
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.325
Like
3.092
Πόντοι
606
ΥΓ σημερα δεν επαιξα καθολου αν και βρηκα ανοιχτα πρακτορεια επειδη ηξερα πως ειναι στημενα  :grin:


χρησταρα χρονια πολλα μαν με υγεια

αντζελο καλη αναρρωση

ρεντμαν καλη αναρρωση ,με τον μητσοτακη εκανες ρεβεγιον ρε φιλε;

γεοπα μας λειπεις καμ μπακ

λαιον7  :birdman: για να μαθεις να με λες εξαρτημενο

καλο κουβα σε ολους για το 2014
επισης gl υγεια σου ευχομαι πανω απο ολα :grin: Παρε και το πρωταθλημα που με εδωσε περσι τα πιο πολλα κερδη στην ροη των γκολ δηλαδη στα οβερ :grin: αμυνες γρανιτης :grin: εναρξη 18/1/2014 :sunglasses: :o
 

pirokavlos

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.760
Κριτικές
3
Like
37
Πόντοι
16
Σκάσε πυροτουβλε :P

καλή χρονιά anyway. Να σου πω μιας και σε είδα, να μας πεις πότε η ομάδα σ θα αρχίσει να δίνει παιχνίδια για να σωθούν τα παραρτήματα για να παίζω 2πλά μεσα στο καραισκάκη  :2funny:
όχι τίποτα άλλο θα δίνουνς και κάλές αποδόσεις
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
καλή χρονιά anyway. Να σου πω μιας και σε είδα, να μας πεις πότε η ομάδα σ θα αρχίσει να δίνει παιχνίδια για να σωθούν τα παραρτήματα για να παίζω 2πλά μεσα στο καραισκάκη  :2funny:
όχι τίποτα άλλο θα δίνουνς και κάλές αποδόσεις

Καλή χρονια. Με το που ανθίσουν οι παπαρούνες περιπου (μαρτη)
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
το σκ παλι τωρα αποτοξινωση παιδες :grin:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom