Καινοργιο sripclub επι της Συγγρου απεναντι απο το ΦΙΧ.Περασα σημερα κατα 10 το βραδυ και ειδα φωτεινη επιγραφη με το μαγαζι ομως να ειναι κλειστο.θα ενημερωσω οταν θα εχω νεωτερα.Λετε να δουμε μαγαζι στα προτυπα του παλιου diamonds and pearls ή ειναι απλως ενα πιασσαρικο ονομα.Ειδωμεν.....
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ακόμα θυμάμαι εκείνα τ' Αμερικάνικα ΑΣΤΕΡΙΑ που έφερνε... 
