Νέα

Έργα και Ημέρες της νεοφασιστικής/ναζιστικής εγκληματικής οργάνωσης «Χρυσή Αυγή»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 131K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 100 άτομα (0 μέλη και 100 επισκέπτες)

Συμφωνείς με τη καταδίκη της Χρυσής Αυγής;

  • Ναι

    Ψήφοι: 293 71,6%
  • Οχι

    Ψήφοι: 91 22,2%
  • ΔΞ

    Ψήφοι: 25 6,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    409

Heinz W Guderian

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαΐ 2012
Μηνύματα
1.563
Like
2
Πόντοι
16
εμα-τειμη-χρισοι-αβγει!!  ειναι κατι ουσιώδες και λεει πολλα.. Heinz W Guderian  :2funny: Και τωρα νεοναζακο μπορεις να ξαναμπεις με το αλλο σου το "νικ"  :2funny: :2funny:
καλά με 68 ποστς έμαθες και τις ατάκες...κλώνε!
άντε τώρα στο μαγαζάκι που άνοιξες για το παολί με τους πολυπληθείς οπαδούς: ΕΣΕΝΑ!  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Heinz W Guderian

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαΐ 2012
Μηνύματα
1.563
Like
2
Πόντοι
16
Προφανώς δεν έχεις ακούσει ποτέ την έκφραση: "Τα παιδία παίζει".

Προφανώς δεν ξέρεις τι είδους σύνταξη είναι αυτή.

Προφανώς είσαι ένας αγράμματος φασίστας που ξέρει να παίζει μόνον το πουλάκι του.
αττική σύνταξη έκανε δηλ ο ανορθόγραφος λες ε? :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
συνέχισε να ξεφτυλίζεσαι!
 

Heinz W Guderian

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαΐ 2012
Μηνύματα
1.563
Like
2
Πόντοι
16
Προφανώς δεν έχεις ακούσει ποτέ την έκφραση: "Τα παιδία παίζει".

Προφανώς δεν ξέρεις τι είδους σύνταξη είναι αυτή.

Προφανώς είσαι ένας αγράμματος φασίστας που ξέρει να παίζει μόνον το πουλάκι του.
ΠΡΟΦΑΝΩΣ λοιπόν είσαι ένας κωλογλείφτης πρώην κουκουές που βολεύτηκε με τα πράσινα τρωκτικά για να ξεκοκαλίσει απ το '81 και μετά το δημόσιο χρήμα!
πάω στοίχημα ότι οι αριστερές καταβολές σου φτάνουν μέχρι τους προγόνους σου όπου σίγουρα θα βρούμε κάποιον "αντιστασιακό" που έσφαζε έλληνες εις το όνομα του πατερούλη και της "ελεύθερης Μακεδονίας"... ;)
άλλος ένας υποψήφιος για κρεμάλα, για 2 διαφορετικά αδικήματα!

αν κάνω λάθος σε κάτι διόρθωσέ το.... αλλά δεν κάνω....

μόνο που ντρέπεσαι να μας πεις εδώ και πολύ καιρό που σε ρωτάω αν συνεχίζεις να είσαι με τους κλέφτες του ΠΑΣΟΚ ή πήγες κι εσύ προς τον σίριζα μια και μυρίστηκες ψητό
 

Γιώργος Ξύδης

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Ιαν 2011
Μηνύματα
12.335
Κριτικές
9
Like
4.703
Πόντοι
2.597
Θα με κάνει ντα λες ; Κάποτε είχες κ μια πρωτοτυπία ίσως.
Τώρα έχεις γίνει χειρότερος και από τον παπατρόλη σε επιχειρήματα...

Για εξήγησέ μου τύπε για να καταλάβω. Κάθε κόμμα έχει το δικό του καταστατικό, τους δικούς του κανόνες, πιστεύω και ιδέες και βάσει αυτού γίνεσαι μέλος ή ψηφοφόρος του.

Όταν η ΧΑ έχει στις τάξεις της (και δεν κάνει καμία προσπάθεια να αποβάλει) εθνικοσοσιαλιστές, χουντικούς, εθνικιστές, φασίστες, 'αγανακτισμένους' πασόκους, 'προδομένους' δεοδημοκράτες, απολιτικ-μου φταίνε όλοι αγανακτισμένους, χριστιανούς υπερ-ορθόδοξους, οπαδούς του γέροντα Παίσιου, υβριστές της εκκλησίας, δωδεκαθειστές κλπ κλπ δεν αντιλαμβάνεσαι τον τυχοδιωκτισμό ενός νεοναζιστικού κόμματους που είδε κρίση, εξαθλίωση και αγανάκτιση και είπε να παίξει το χαρτί του δήθεν πατριωτικού χώρου μαζεύοντας τον κάθε πικραμένο; Η πρακτική του προσκυνάμε κατουρημένες ποδιές που βρίζαμε μέχρι χθες (πχ χριστιανική θρησκεία) και ξεπουλάμε-κρύβουμε τι λέγαμε μέχρι προχθές για να μας ψηφίζει ο κόσμος, δεν σε κάνει κάπως καχύποπτο για όλους αυτούς που βγαίνουν ευθαρσώς και λένε ότι έκαναν ναζιστικό τατουάζ επειδή τους άρεσε η γραμματοσειρά(!!!) ή ότι η σβάστικα είναι αρχαιοελληνικό σύμβολο (μισή αλήθεια, η πραγματικότητα είναι ότι συναντάται σε δεκάδες αρχαίους πολιτισμούς) και ο ναζιστικός χαιρετισμός, αρχαίος δωρικός; Δεν βλέπεις ότι δεν έχουν ιερό και όσιο και ότι για αυτούς η νίκη είναι αυτοσκοπός και ακολουθούν το 'ο σκοπός αγιάζει τα μέσα'; Αυτή είναι η ηθική, η ανδρεία και η ντομπροσύνη τους;

Και αν σε όλα αυτά και κάθε φορά που μιλάμε για ναζισμό, τραμπούκους, καθίκια, ψέματα κλπ η μοναδική σας απάντηση είναι τα κακώς κείμενα άλλων πολιτικών χώρων ή όσων κυβέρνησαν τα τελευταία χρόνια, τι ακριβώς προσπαθείτε να πείτε; Ότι επειδή αυτοί τα έκαναν πουτάνα, ψηφίζετε-υποστηρίζετε κάποιους που μέχρι χθες ήταν ναζί (και σήμερα το κρύβουν), γινόσαστε αντιδημοκράτες αναζητώντας δικαιοσύνη μέσα από κρεμάλες, δολοφονίες, καμμένη βουλή κλπ και όποιον πάρει ο χάρος;

Πέρα από την (μέχρι ένα σημείο) αγανάκτηση και οργή που σας έχει τυφλώσει, έχετε ποτέ ασχοληθεί σοβαρά με το τι λέει η ΧΑ, ποιο είναι το πρόγραμμά της και τι προτίθεται να κάνει; Ρωτάω γιατί από την συζήτηση εδώ μέσα αποδεικνύεται καθημερινώς ότι αυτοί που ψηφίζουν ΧΑ ξέρουν λιγότερα από αυτούς που δεν ψηφίζουν. Ξέρετε πχ ποια είναι η οικονομική πολιτική που προτείνει; Έχετε ψάξει αν είναι ρεαλιστική και εφαρμόσιμη;

Προφανώς αυτά τα ερωτήματα δεν απευθύνονται σε ναζιστικά καθάρματα και υμνητές δολοφόνων (πχ istin) που βρήκαν ευκαιρία να βγάλουν τα κόμπλεξ τους, αλλά σε όλους όσους ίσως από άγνοια ίσως από αντίδραση ψηφίζουν ΧΑ μη γνωρίζοντας βασικά πράγματα για αυτήν την -το ξαναλέω- καθαρά νεοναζιστική οργάνωση. 
 

Γιώργος Ξύδης

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Ιαν 2011
Μηνύματα
12.335
Κριτικές
9
Like
4.703
Πόντοι
2.597
να σου θυμισω βεβαια οτι υπο τον φοβο της χρυσης αυγης θυμηθηκατε την δεξια καταγωγη σας...

Μαλακίες. Πιο πολλούς συσπείρωσε ο φόβος μιας αριστερής κυβέρνησης.
 

ST.PAULI

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2013
Μηνύματα
72
Like
0
Πόντοι
0
καλά με 68 ποστς έμαθες και τις ατάκες...κλώνε!
άντε τώρα στο μαγαζάκι που άνοιξες για το παολί με τους πολυπληθείς οπαδούς: ΕΣΕΝΑ!  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Με παρακολουθεις καημένο χρυσαυγουλο..  :coffee:  :2funny: :2funny:

Να ξερεις οτι δεν εισαι παιδι μου... ηταν σε αρκετα προχωρημένη ηλικία για να κανει παιδι! Παντως τα φλόκια τα εφαγε ολα στην μάπα της.  :birdman:  :tooth:  :2funny: :2funny:
warnban.gif
 [/color[/URL]]
 

Γιώργος Ξύδης

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Ιαν 2011
Μηνύματα
12.335
Κριτικές
9
Like
4.703
Πόντοι
2.597
Δεν βλέπω κανέναν λόγο να σχολιάζεις τα κιλά κάποιου όταν έχεις και εσύ μοσχάρια να σε εξουσιάζουν :idiot: :uglystupid:

Έχεις δίκιο. Όπως δεν βλέπω κανέναν λόγο ως κόμμα να αποκαλείς χοντρό τον Πάγκαλο ή τον Βενιζέλο, όταν η αρχηγική σου οικογένεια αποτελείται από δύο χοντρούς και ένα παιδοβούβαλο.
 

Γιώργος Ξύδης

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Ιαν 2011
Μηνύματα
12.335
Κριτικές
9
Like
4.703
Πόντοι
2.597
A ρε καημένε Ξύδη κλπ."Τής στραβής ψωλής, της φταίν' οι τρίχες" πού λέει κι η παροιμία.
Η συγκυβέρνηση ΝΔ-Syriza έρχεται ταχύτερα απ' όσο περιμένατε.
Παρλαπίπες ελαφροδεξιοί, Ρεπούστηδες, διορισμένοι συριζαίοι, ρουφιάνοι συνδικαλιστές, χεσμένοι ψευτοκουλτουριάρηδες,
αριστεροί νοικοκυραίοι, Βαλλιανάτοι τών "ανθρωπίνων δικαιωμάτων", καμουφλαρισμένοι εβραίοι υπάνθρωποι, επαγγελματίες
τής "προόδου" κι όλοι εσείς πού είσαστε δημόσιοι υπάλληλοι τής ίδιας τής ζωής σας Ο ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ
ΣΑΣ ΕΝΩΝΕΙ.


Οσο καθυστερήτε να πετάξετε τις μάσκες, τόσο περισσότερες κρεμάλες θα στήνονται.

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Ναζιστική παράκρουση!
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.216
Κριτικές
1
Like
1.925
Πόντοι
366
αττική σύνταξη έκανε δηλ ο ανορθόγραφος λες ε? :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
συνέχισε να ξεφτυλίζεσαι!

Ποιός είναι ξευτίλας ρε αγράμματε φασίστα;

Ξευτίλας είναι η σωστή γραφή και όχι ξεφτύλας.

Από το ρήμα εξ-ευτελίζω.

Θα μας κάνει και μαθήματα ορθογραφίας.

Αγράμματος όπως όλοι οι φασίστες.
 

Heinz W Guderian

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαΐ 2012
Μηνύματα
1.563
Like
2
Πόντοι
16
Ποιός είναι ξευτίλας ρε αγράμματε φασίστα;

Ξευτίλας είναι η σωστή γραφή και όχι ξεφτύλας.

Από το ρήμα εξ-ευτελίζω.

Θα μας κάνει και μαθήματα ορθογραφίας.

Αγράμματος όπως όλοι οι φασίστες.
Εδώ μας κάνεις μαθήματα για τον μαγκάκο που γαμάει μανούλες ότι ήξερε αττική σύνταξη!
ουστ ρε ξεφτιλισμένε!
και με φ γράφεται ΑΓΡΑΜΜΑΤΕ! το υ είναι το μόνο λάθος!
ξεφτίλα!!!!!!!!!
 

Heinz W Guderian

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαΐ 2012
Μηνύματα
1.563
Like
2
Πόντοι
16
Ολοι μερα αυτο γίνεται σήμερα.. :jerking:
Μηπως εχουν νευρα που δεν παρευρέθηκαν στη εκδήλωση μνήμης των δοσίλογων προγόνων τους..  :2funny: :2funny:
άντε μπανάκι εσύ να στρώσεις χαρακτήρα!

Βολτερ (ίσως και φλοτέρ, πιο πολύ θα σου πήγαινε)!
Θα μου βρίσεις κι εσύ τη μάνα να πάρεις σειρά μπας και καθαρίσει το σκουπιδαριό από δω μέσα?
και μετά θα πάρετε σειρά κι έξω....σκουπίδια!
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Ολοι μερα αυτο γίνεται σήμερα.. :jerking:
Μηπως εχουν νευρα που δεν παρευρέθηκαν στη εκδήλωση μνήμης των δοσίλογων προγόνων τους..  :2funny: :2funny:

αυτη ειναι η εικονα που σου εχουν περασει οι μπομπολαιοι διαμορφωτες γνωμης. Η πικρη αληθεια ειναι οτι αναμεσα στους σφαγμενους υπαρχουν τετραχρονα παιδια. Ποτε προλαβαν αυτα να γινουν δοσιλογοι?
 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.216
Κριτικές
1
Like
1.925
Πόντοι
366
Εδώ μας κάνεις μαθήματα για τον μαγκάκο που γαμάει μανούλες ότι ήξερε αττική σύνταξη!
ουστ ρε ξεφτιλισμένε!
και με φ γράφεται ΑΓΡΑΜΜΑΤΕ! το υ είναι το μόνο λάθος!
ξεφτίλα!!!!!!!!!

Α ναι, με φ γράφεται.
 

Συνημμένα

  • Xeftilismenos James070.JPG
    Xeftilismenos James070.JPG
    157 KB · Εμφανίσεις: 31

mixalis k.

Μέγας
Εγγρ.
18 Νοε 2012
Μηνύματα
10.555
Like
10.900
Πόντοι
3.656
αυτη ειναι η εικονα που σου εχουν περασει οι μπομπολαιοι διαμορφωτες γνωμης. Η πικρη αληθεια ειναι οτι αναμεσα στους σφαγμενους υπαρχουν τετραχρονα παιδια. Ποτε προλαβαν αυτα να γινουν δοσιλογοι?
με τοσους αριστεροβολεμενους δασκαλους τι περιμενεις?
 

ydroxoos^

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιαν 2008
Μηνύματα
224
Like
20
Πόντοι
1
ενταξει μας πεισατε....ολοι οι σφαγμενοι ηταν τετραχρονα παιδια και 90χρονοι παππουδες...και σαφως ουδεποτε υπηρξαν δοσιλογοι σε αυτη την χωρα!!!και ειστε πατριωτες,αντισυστημικοι και μπλα μπλα......καλο κανετε,κακο δεν κανετε,δειχνετε το επιπεδο του νεοελληναρα του τσαμπουκα του ξερεις ποιος ειμαι εγω και την παιδεια του!!!!Αντε και 40% σας ευχομαι,ευκολο ειναι,για ελληνες μιλαμε!!!!!!!!!!
 

Heinz W Guderian

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαΐ 2012
Μηνύματα
1.563
Like
2
Πόντοι
16
ενταξει μας πεισατε....ολοι οι σφαγμενοι ηταν τετραχρονα παιδια και 90χρονοι παππουδες...και σαφως ουδεποτε υπηρξαν δοσιλογοι σε αυτη την χωρα!!!και ειστε πατριωτες,αντισυστημικοι και μπλα μπλα......καλο κανετε,κακο δεν κανετε,δειχνετε το επιπεδο του νεοελληναρα του τσαμπουκα του ξερεις ποιος ειμαι εγω και την παιδεια του!!!!Αντε και 40% σας ευχομαι,ευκολο ειναι,για ελληνες μιλαμε!!!!!!!!!!
όχι ρε φίλε!
όλοι οι δεξιοί ήταν ναζίδες και δωσίλογοι!
απ την άλλη οι κουκουέδες είτε το θέλεις είτε όχι δεν πολέμησαν με εντολή του ΚΚΕ μια και ο χίτλέρ ήταν τότε σύμμαχος των κομμουνιστών!

Τελικά ποιοι πολέμησαν στην Αλβανία και πέταξαν τους ιταλούς στη θάλασσα?  :rolleyes:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom