Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
γυναικες πολιτικων.να πανε ναγαμηθουν ολες τους.βρε ουστ

Επειδή κατά το παρελθόν τον είχα γνωρίσει και μια στο τόσο είχαμε και αναγκαστική κοινωνική επαφή, και για να μην αραδιάσουμε κολακευτικά κοσμητικά επίθετα, περιγράφεται από 2 λέξεις μόνο: φελλός, μηδέν.Γυναίκα του μαλάκα του Μιχελάκη :S :S :S
Αυτός 53 αυτή 27. Γνωρίστηκαν όταν ήταν 20(!) στο δημοσιογραφικό εργαστήρι της σχολής του ΑΝΤ1 κι έχουν τρία παιδιά.
http://[URL unfurl="true"]www.karfitsa.gr/wp-content/uploads/2013/07/mixelakis-gunaika.jpg[/img[/URL]]
Του την έφαγε στο τσακ του Μίνωα.
[img]http://[URL unfurl="true"]www.queen.gr/media/k2/galleries/43650/Untitled.png?v4[/img[/URL]]
[/quote]
Θα χει πολλά προσόντα ο γέρος...
Πηδάει ο Μιχελάκης τέτοιο μουνί;![]()
Του προέδρου του ΣΕΒ λες τύπε; Δεν την έχω δει αλλά και μουνάρα να είναι, είναι και πρόεδρος των βιομηχάνων και πιο σουλουπωμένος φατσικά από το Μιχελάκη.Να υποθεσω οτι την γυναικα του Μιχαλου δεν την εχει δει κανεις ...?
Να υποθεσω οτι την γυναικα του Μιχαλου δεν την εχει δει κανεις ...?
http://[URL unfurl="true"]www.davlasandpartners.info/wp-content/uploads/2011/10/KONSTANTINOS-MICHALOS-ATHINA-MICHALOU.gif[/img[/URL]]
[/quote]
Ο Μιχελάκης κερδίζει hands down τύπε.
Του προέδρου του ΣΕΒ λες τύπε; Δεν την έχω δει αλλά και μουνάρα να είναι, είναι και πρόεδρος των βιομηχάνων και πιο σουλουπωμένος φατσικά από το Μιχελάκη.
προτιμω αυτη ρε νιπλΘα χει πολλά προσόντα ο γέρος...
http://[URL unfurl="true"]www.espressonews.gr/sites/default/files/oldarticles/mixailou1.jpg[/img[/URL]]
Το απολυτο Μιλφ , κοιτα και πανω , εκανα εντιτ και εβαλα την πιο προσφατη φωτο της ;)
[/quote]
Όντως πολύ κλασάτο μιλφ τύπε. Αλλά του Μιχελάκη νομίζω είναι άλλο λέβελ.
Ο Μιχελάκης κερδίζει hands down τύπε.
, εχει γεμισει καρτελες ολοκληρες με ενσυμα , και κρατιεται και καλα ;)προτιμω αυτη ρε νιπλ![]()

Εσυ βρε πουστη κατω απο τριαντα να ειναι και εισαι μια χαρα![]()
βρυκολακας εισαι ρε πουστη και πινεις το αιμα τους ?

Ο Μίχαλος δεν είχε μουστάκι;Ναι , αλλα ειναι και θεμα ηλικιας , η αλλη ειναι πιτσιρικα , του Μιχαλου εχει διδακτορικο στα, εχει γεμισει καρτελες ολοκληρες με ενσυμα , και κρατιεται και καλα ;)