Νέα

«Η καφετζού»: η νέα ταινία της Sirina

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

ΙΟΝ

Μέλος
Εγγρ.
26 Σεπ 2011
Μηνύματα
3.201
Like
22
Πόντοι
16
Ζητήστε ΣΗΜΕΡΑ την νέα ταινία της Sirina: "Η καφετζού", μαζί με το περιοδικό Sirina που κυκλοφορεί σε όλα τα περίπτερα!

Η πιο σκληρή κωμωδία που έχει γυριστεί ποτέ!  Μια παρέα 5 φίλων κράζουν τις γκόμενες που πάνε σε καφετζούδες ... και έτσι ο Ζαφείρης αποφασίζει να μεταμφιεστεί σε καφετζού και μετά τις παίρνουν παρτούζα όλοι μαζί.


 

Συνημμένα

  • Covermagazine39.jpg
    Covermagazine39.jpg
    80,2 KB · Εμφανίσεις: 226

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
καλη μαλακια θα ειναι..
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
παιζει η κελλυ;
 

bianco_verdi

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.738
Like
104
Πόντοι
16
Η Βαβάτση έχει γίνει καυλομουνάρα  ή με παραπλανά η φωτογραφία;
 

troueno

Μέλος
Εγγρ.
14 Απρ 2006
Μηνύματα
3.413
Κριτικές
1
Like
943
Πόντοι
96
η τιμωρία της καφετζου[size=30pt]Σ[/size]  δεν ειναι το σωστό???

η καφετζου
της καφετζους
την καφετζου
καφετζου

  ελληνικα ρε φουστη ΕΙΜΑΡΤΩΝ
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376

artemismatsas

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2013
Μηνύματα
5.819
Κριτικές
1
Like
125
Πόντοι
66
η τιμωρία της καφετζου[size=30pt]Σ[/size]  δεν ειναι το σωστό???

η καφετζου
της καφετζους
την καφετζου
καφετζου

  ελληνικα ρε φουστη ΕΙΜΑΡΤΩΝ


με ηττα δε παει τυπε ? ΗΜΑΡΤΟΝ
 

stevegr(1)

Μέλος
Εγγρ.
2 Οκτ 2009
Μηνύματα
3.262
Κριτικές
5
Like
13
Πόντοι
16
υπαρχουν μαλακες που βλεπε τετοιες τσοντες ???  :headbang:
 

vavouson

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2008
Μηνύματα
20
Like
1
Πόντοι
0
η τιμωρία της καφετζου[size=30pt]Σ[/size]  δεν ειναι το σωστό???

η καφετζου
της καφετζους
την καφετζου
καφετζου

  ελληνικα ρε φουστη ΕΙΜΑΡΤΩΝ

ΕΛΕΟΣ!!!
κανεις παραπονο για τα ελληνικα και γραφεις ειμαρτον??? γελαει ο κοσμος.. ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!
 

axaxouxas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2007
Μηνύματα
21.957
Κριτικές
2
Like
9
Πόντοι
366
Αυτο το ξανθο στο εξωφυλλο μου φαινεται ωραιο καυλακι
 

nkmin

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιουλ 2013
Μηνύματα
20
Like
0
Πόντοι
0
Τώρα σοβαρά ,υπάρχει περίπτωση να τρααβήξεις μαλακία με το ζαφείρη να κάνει την καφεντζού και μετά να τον πιπώνουν 5 ?  :headbang: Ποιος μακακας θα πάει να το αγοράσει κιολας;
 

artemismatsas

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2013
Μηνύματα
5.819
Κριτικές
1
Like
125
Πόντοι
66
ψαγμενια το σεναριο παλι  :jerking: :jerking: :jerking: :jerking: :jerking:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom