Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
κατ εμέ συγγνώμη και για την έκφραση είναι χαζός ή αφελής όποιος κάθεται και μπλέκει με οποιαδήποτε άλλη εταιρία
μιλάω πάντα για τα στάνταρ του φίλου, με προτίμηση στο live και για μικρά ποσά (50ευρα, κλπ)
υπάρχουν και καλύτερες εταιρίες από την 365, αλλά για άλλα γούστα, άλλες καταστάσεις και άλλα πορτοφόλια...

Και αργησες θα ελεγα...Μαγκες εκανα ενγραφη στην bet365 η bwin να παει να μαμιθει....![]()
το καλυτερο στοιχηματικο σαιτ για στοιχημα που περασε ποτε απο την ελλαδα για μονα στοιχήματα ειναι μακραν η betfair και καμια αλλη... δεν συγκρινεται αυτο το δωρο, που δυστηχως την εκανε λογο της νομοθεσιας και δεν προκειτε να ξαναενεργοποιηθει απο οτι βλεπω ..
ως στοιχηματικα γραφεια θα ελεγα william hill
και ως online book bet365

μπα ζορικο.. και με ξενη ip εχουν ενα γαμω συστημα που καταλαβαινει οτι το router ειναι στην ελλαδα και δεν σε αφηνει να κανεις καταθεση...ξέρεις κανά τρόπο να παίξουμε στην betfair;![]()
μπα ζορικο.. και με ξενη ip εχουν ενα γαμω συστημα που καταλαβαινει οτι το router ειναι στην ελλαδα και δεν σε αφηνει να κανεις καταθεση...
μακρια απο τα προπατζιδικα.. εαν θες να παιξεις λεφτα το εχει μαθει ολη η γειτονια..για μενα μακρα 365 να παει στα τσακιδια ο οπαπ μακρια μαγκες μποικοταζ ριξτε μια ματια στα μακροχρονια...

παλι δεν κοιμασε σταμουλη;εξεταστικη δεν εχεις εσυ; :Sμακρια απο τα προπατζιδικα.. εαν θες να παιξεις λεφτα το εχει μαθει ολη η γειτονια..
ολα τα βλαχαδερα ειναι μαζεμενα εκει και το παιζουν ξερολες, αυτος ο αγωνς ειναι ετσι, αυτος ειναι στημενος,αυτος ειναι αλλιως... επεισης εαν κερδισεις κατι πχ κινο η στοιχημα παλι θα το μαθει ολη η γειτονια..
ενας φιλος μου που ειναι ανεργος αλλα κανει μεροκαματακια παει και παιζει κανα κινο και τον ρωταει ενας μαλακας < πως παιζεις,αφου εισαι ανεργος>
η μεσηλικες ειναι κατα μεγαλο ποσοστο η συντηρηση του ΟΠΑΠ ,πολεμησαν το ιντερνετικο στοιχημα για να παιζουμε μονο στον κλοπαπ αλλα δεν περασε μηνες προσπαθουν να διωξουν και αλλες αλλα δεν μπορουν..
ειχα παει σε μια ιρλανδεζικη μπυραρια στην γλυφαδα,αγγλοι και ιρλανδοι.. μιλαμε ζεις το ματσ με ενταση..σαν να εισαι σε αγγλικο γηπεδο..
εαν ομως πας σε καναν καφενε εδω η κανα προπατζιδικο η ξερολιαση παει και ερχεται... αει ρε,αυτη η γενια γαμησε την ελλαδα
1 ιουλιου ξεκιναει το παρτυ 18 τελοςπαλι δεν κοιμασε σταμουλη;εξεταστικη δεν εχεις εσυ; :S
το μισο καλοκαιρι το φαγα ηδη παλι δεν κοιμασε σταμουλη;εξεταστικη δεν εχεις εσυ; :S
1 ιουλιου ξεκιναει το παρτυ 18 τελοςτο μισο καλοκαιρι το φαγα ηδη
εσυ γιατι δεν κοιμασαι?
κανει ζεστη
τυπε σιγα μην ειναι και αισθητικης τει αθηναςεμποριας και διαφημισης στο τει αθηνας εισαι σταμουλη;![]()
κοιμηθηκα το μεσημερι πολλες ωρες σταμ1 ιουλιου ξεκιναει το παρτυ 18 τελοςτο μισο καλοκαιρι το φαγα ηδη
εσυ γιατι δεν κοιμασαι?
κανει ζεστη
τυπε σιγα μην ειναι και αισθητικης τει αθηνας![]()
μαλλον δεν ξερεις καλα τυπε :-κατι ξερω τυπε![]()