Νέα

Πιπίνου 54

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Αρχαίος 11
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 126
  • Εμφανίσεις 68K
  • Ετικέτες
    φυλής
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Αρχαίος 11

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
11
Κριτικές
25
Like
0
Πόντοι
10
www.bourdela.tv/content/view/579/225]Το thread αναφέρεται στην καταχώρηση του σπιτιού στον κατάλογο[/url]

Παιδιά, καλησπέρα. Μπορεί κάποιος παρακαλώ να μου δώσει πληροφορίες σχετικά με τον οίκο που βρίσκετε Πιπίνου 54? Προς το παρόν υπάρχει μόνο μια κριτική και θα ήθελα να ξέρω έαν το έχει επισκεφτεί και κανένας άλλος συναγωνιστής. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
 

spoon

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2008
Μηνύματα
4.982
Κριτικές
23
Like
9
Πόντοι
5.825
Που ειναι ρε παιδες η κριτικη που ανεφερε ο συναγωνιστης?
Βοηθηστε με! :uglystupid:
 
OP
OP
Α

Αρχαίος 11

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
11
Κριτικές
25
Like
0
Πόντοι
10

spoon

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2008
Μηνύματα
4.982
Κριτικές
23
Like
9
Πόντοι
5.825
Thanks φιλε!
Λυπαμαι ομως,δεν μπορω να σε βοηθησω!
Δεν εχω παει ποτε και απο οτι μολις διαβασα μαλλον δεν θα παω και καθολου!
 

Ripper

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Δεκ 2005
Μηνύματα
162
Κριτικές
24
Like
747
Πόντοι
311
Έχει κανείς φωτος της Κορίνας ?
 

translover69

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2007
Μηνύματα
280
Κριτικές
6
Like
304
Πόντοι
21
γνωριζει καποιος αν δουλευει ακομα η κορινα στο συγκεκριμενο σπιτι?
 

manual123

Μέλος
Εγγρ.
4 Σεπ 2007
Μηνύματα
43
Like
0
Πόντοι
0
εχουμε καμια φοτο τησ κατερινασ??ειναι αυτη στισ φοτο απο αγκυρασ 1??(η ξανθια?)
 

brad-pitt

Μέλος
Εγγρ.
27 Οκτ 2009
Μηνύματα
1.216
Κριτικές
5
Like
5
Πόντοι
16

manual123

Μέλος
Εγγρ.
4 Σεπ 2007
Μηνύματα
43
Like
0
Πόντοι
0
καλησπερα.ποιεσ μερεσ δουλευει ι χριστινα και ι κατερινα???
 

manual123

Μέλος
Εγγρ.
4 Σεπ 2007
Μηνύματα
43
Like
0
Πόντοι
0
τορα που βρικαμε ωραια μωραα με τα κολοεπεισοδια δεν μποροθμε να γαμισοθμεε...
 

manual123

Μέλος
Εγγρ.
4 Σεπ 2007
Μηνύματα
43
Like
0
Πόντοι
0
καλημεραααα..χρονια πολλα σε οσουσ γιορταζουνν..καμια φωτο απο τα κοριτσια παιζει??
 

soufra lover

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαΐ 2011
Μηνύματα
89
Κριτικές
3
Like
6
Πόντοι
0

ξέρει κανείς αν δουλεύει η κατερίνα στο εν λογω μπουρδέλο ; και αν ναι πότε ;

η άλλη η γεματούλα που δούλευε πριν καμποσο καιρό είναι ακόμα ;

βοηθάτε συναγωνιστές !!  :helpplea:

 

soufra lover

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαΐ 2011
Μηνύματα
89
Κριτικές
3
Like
6
Πόντοι
0

για τους γνώστες και μη, το κατερινοχριστινακι δουλεύει πεμ-κυρ, πρωινή..

 

kalampalikis2369

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιαν 2012
Μηνύματα
751
Κριτικές
1
Like
201
Πόντοι
6
Τελικα το κατερινοχριστινακι ειναι ακομη πιπινου?
 

ΜΗΤΣΟΣ27

Μέλος
Εγγρ.
21 Απρ 2013
Μηνύματα
119
Like
2
Πόντοι
1
καλημερα μαγκες.ξερει κανεις αν δουλευει εδω η κορινα???
 
  • Like
Αντιδράσεις: xsxa
Δείτε τα όλα τα  μπουρδέλα  και τα  studio  της Αθήνας στον κατάλογο.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom