erinal
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 68.089
- Like
- 93
- Πόντοι
- 866
Θα βρει![]()
κι αν δεν βρει κερνας;
Θα βρει![]()
σια μην κατσω να τον φαω αν την εχει μικρη. μεταβολη και γεια σας![]()
Ε πες κι εσυ ενα ΝΑΙ βρε !!!!!
Αντε.......
Τυπε, ενας δικος μου, μου ελεγε σημερα, πως...εκατσε με τη μια σε μια κομμωτρια με το πρωτο ραντεβου
Λες να ειναι αυτη που εχεις βαλει στο ματι εσυ???![]()
![]()
![]()
Ο Αντισθένης και ο Λάκης δεν είναι το ίδιο πρόσωπο.
Τελείως διαφορετική γραφή και ύφος.
Όσο και να προσπαθούσε, θα φαινόταν.
Ο Αντισθενης έχει ήρεμη γραφή, ο Λάκης ειναι επιθετικός στα γραπτά του.
κι αν δεν βρει κερνας;
Δεν την εχω δει ακομα, αλλα απο την περιγραφη της που μου εδωσε , καμμια απολυτως σχεση, οποτε μεινε ησυχος, δεν σε κερατωσε ακομα...Κοντουλα, μελαχρινή, μαύρα μαλλιά, μεγάλα βυζιά, πεταχτό κωλο, λίγο βλαχαδερό.
Αν ταιριάζει η περιγραφή αυτή είναι...
Πάω να πιω ένα RED BULL.
Μετα θα της στείλω μηνυμα στ Φεησμπουκ μπας και γαμήσω και γω κάποτε.
![]()
Αν δεν έχεις μαύρη ζώνη σε πολεμική τέχνη, δεν θα στο συνιστούσα!
Αν ειναι καλο κοριτσι.... πολλα μπορουν να γινουν.![]()

Κανε οτι θελεις, οταν το νιωθεις γιατι το γουσταρεις και οχι γιατι θελουν να στο επιββαλουνΓια να πω ναι πρεπει να συμφωνω με κατι πρωτα
ειπαμε οσο μπορω το κερασμα θα το αποφευγω αν και γενικα δεχομαι οτι ανοιγουν πορτες
κυριως τα δωρακια . Νταξει κανα δωρακι που και που χρειαζεται δεν διαφωνω για να χαρει κ λιγο η αλλη.
Αλλα οχι συνεχεια κερασματα. Ειναι μαλακια.
Και φυσικα να εχει ανταποδωσει και η αλλη. Ειπαμε σε γκομενες που θεωρουν οτι εισαι υποχρεωμενος
παίρνουν τα αρχιδακια μου
αυτα ειναι![]()
![]()
![]()
![]()
Αν ειναι καλο κοριτσι.... πολλα μπορουν να γινουν.![]()
Define τι εννοειs με τον ορο "καλο κοριτσι"
ε δεν θα τον προσβαλλω θα βρω ενα τροπο να αποφυγω ευγενικα την... μικρη προσφορα![]()
Καλά τα λέμε, αλλά πάω στοίχημα ότι όχι μόνο δεν είσαι απ 'αυτές που φεύγουν, αλλά ότι και σε περίπτωση αφλογιστίας τους κάνεις και μασαζάκι για να χαλαρώσουν. ;)
σιγα μην τους παω και στις πουτανες για να χαλαρωσουν αχαχαχαχχαχαχαχαχαχα
Δεν ξερω....Ο καθεναs δινει την δικη του ερμηνεια και τελικα κυνηγαμε μια αλλη που δεν σου δινει οτι η προηγουμενη , αλλα ελπιζειs σε κατι αλλοΕ ολοι πανω κατω ξερουμε τι σημαινει καλο κοριτσι... σκεψου οσοι το εχουν βρει
δεν το αφηνουν ευκολα να φυγει.Ετσι δεν ειναι?
Τους χαλαρωνει η εριναλ με τον δικο της μοναδικο τροπο![]()