Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).

πραγματικα μαγκες δεν εχω λογια. μαλλον ο μεσος ορος ηλικιας του site ειναι >45 αλλιως δεν εξηγειται.
χθες λοιπον ραντεβου με την μαρινα. μετα απο 20 μερες την πετυχα. λοιπον η τυπισσα ειναι πολυ ασχημη για τα δεδομενα μου (δεν μπορουσα
να γραψω πιο κολακευτικο ισχυρισμο απο το ασχημη). δεν μου σηκωνοτανε με την καμια. με τα χιλια ζορια μετα απο κανα μισαορο πιπας εχυσα.
πραγματικα ολα αυτα τα κολακευτικα σχολια που διαβασα για την τυπισσα ...δεν ξερω τι να πω μαγκες...πληρης απογοητευση.
ειστε ολοι σαβουρογαμιδες εδω μεσα !! ευχαριστω.

Το να μη σου άρεσε σα γυναίκα και να μη σε κάβλωσε δικαίωμα σου! το να κατηγορείς ως σαβουρογάμηδες όσους την πηδάνε είναι μέγιστο foul...(ούτε εγώ την έχω πάρει αλλά αυτό δε θα το έκανα ποτέ ακόμα και αν δε μου άρεσε!)
πραγματικα μαγκες δεν εχω λογια. μαλλον ο μεσος ορος ηλικιας του site ειναι >45 αλλιως δεν εξηγειται.
χθες λοιπον ραντεβου με την μαρινα. μετα απο 20 μερες την πετυχα. λοιπον η τυπισσα ειναι πολυ ασχημη για τα δεδομενα μου (δεν μπορουσα
να γραψω πιο κολακευτικο ισχυρισμο απο το ασχημη). δεν μου σηκωνοτανε με την καμια. με τα χιλια ζορια μετα απο κανα μισαορο πιπας εχυσα.
πραγματικα ολα αυτα τα κολακευτικα σχολια που διαβασα για την τυπισσα ...δεν ξερω τι να πω μαγκες...πληρης απογοητευση.
ειστε ολοι σαβουρογαμιδες εδω μεσα !! ευχαριστω.
παιζει να σαι κι ο μοναδικος που ειπε οτι δε γαμησε καλα με τη μαρινα και δεν ειμαι και στην ηλικια που αναφερεις.
πραγματικα μαγκες δεν εχω λογια. μαλλον ο μεσος ορος ηλικιας του site ειναι >45 αλλιως δεν εξηγειται.
χθες λοιπον ραντεβου με την μαρινα. μετα απο 20 μερες την πετυχα. λοιπον η τυπισσα ειναι πολυ ασχημη για τα δεδομενα μου (δεν μπορουσα
να γραψω πιο κολακευτικο ισχυρισμο απο το ασχημη). δεν μου σηκωνοτανε με την καμια. με τα χιλια ζορια μετα απο κανα μισαορο πιπας εχυσα.
πραγματικα ολα αυτα τα κολακευτικα σχολια που διαβασα για την τυπισσα ...δεν ξερω τι να πω μαγκες...πληρης απογοητευση.
ειστε ολοι σαβουρογαμιδες εδω μεσα !! ευχαριστω.
ειδες οτι εχει γραψει κανεις οτι ειναι πανεμορφη?
εκτος αν δεν καταλαβαινεις τι διαβαζεις..
για σουπερ υπηρεσιες γραφουν ολοι..
η συντριπτικη πλειοψηφια δηλαδη μαζι σε αυτους και εγω.
οποτε το θεμα "αποζημιωσης" μαλλον πεφτει στο κενο..
αλλη φορα προσεχε καλυτερα τι γραφει ο καθενας
Κοτσο ρε φιλαράκι μάλλον σε πείραξε πολύ η κλωτσιά που σου ριξε η γκόμενα και έχεις μπερδευτεί...τι περίμενες να αντομετωπίσεις καμιά 20 χρονη θεά... Πήγαινε σκάστα σε κανά άλλο call girl αν είναι...τόσα υπάρχουν εκεί έξω αλλά περίπου με τα τριπλά λεφτά...ρε φιλαρακι τι να σου πω τωρα. δεν ξερω . 24 ειμαι αρκετα ομορφο παιδακι και με χωρισε το πουτανακι η πρωην και το εχω ριξει στις πουτανες.
αλλα μαλλον σιγα σιγα μετα ειδικα την χθεσινη εμπειρια με βλεπω να το παραταω το αθλημα...
Κοτσο ρε φιλαράκι μάλλον σε πείραξε πολύ η κλωτσιά που σου ριξε η γκόμενα και έχεις μπερδευτεί...τι περίμενες να αντομετωπίσεις καμιά 20 χρονη θεά... Πήγαινε σκάστα σε κανά άλλο call girl αν είναι...τόσα υπάρχουν εκεί έξω αλλά περίπου με τα τριπλά λεφτά...
kotsow keep bourdeling!do not live thiw sport!ναι ρε φιλαρακι απλα την πατησα σαν μλκας. εκει τα σκαω κυριως σε city tours και call girls >150 αλλα εδω την πατησα απο τις ΚΡΙΤΙΚΕΣ.
στα παπαρια μου για το 60αρικο. απλα το σοκ μολις αντικρυσα αυτο (ας μου επιτρεψετε την εκφραση ) το εκτρωμα ειναι κατι που δεν ξεχνιεται ευκολα.
τεσπα καλα να περνατε. δεν θα σας κουρασω αλλο. εγω το πηρα το μα8ημα μου.
πραγματικα μαγκες δεν εχω λογια. μαλλον ο μεσος ορος ηλικιας του site ειναι >45 αλλιως δεν εξηγειται.
χθες λοιπον ραντεβου με την μαρινα. μετα απο 20 μερες την πετυχα. λοιπον η τυπισσα ειναι πολυ ασχημη για τα δεδομενα μου (δεν μπορουσα
να γραψω πιο κολακευτικο ισχυρισμο απο το ασχημη). δεν μου σηκωνοτανε με την καμια. με τα χιλια ζορια μετα απο κανα μισαορο πιπας εχυσα.
πραγματικα ολα αυτα τα κολακευτικα σχολια που διαβασα για την τυπισσα ...δεν ξερω τι να πω μαγκες...πληρης απογοητευση.
ειστε ολοι σαβουρογαμιδες εδω μεσα !! ευχαριστω.
εγω στην ηλικια του και με ην πριζα του σπιτιου πηγαιναΤα ζηταγε ομως ο ποπουδακος του."Θα την κανω θα την ρανω θα την σκισω στα δυο οταν τη συναντησω"....Αν 24 χρονων δεν σου την σηκωνει η Μαρινα επειδη ειναι ασχημη κλαφτα Χαραλαμπε
![]()
δεν ειπε κανεις οτι ειναι μικρη ,ουτε οτι ειναι ομορφη.
αλλα οτι ειναι καλο κορμι,γαμιεται απιστευτα,κανει σουπερ πιπες,και χρεωνει λιγα.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Τα ζηταγε ομως ο ποπουδακος του."Θα την κανω θα την ρανω θα την σκισω στα δυο οταν τη συναντησω"....Αν 24 χρονων δεν σου την σηκωνει η Μαρινα επειδη ειναι ασχημη κλαφτα Χαραλαμπε
![]()