Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
αγορι την εχεις παρει αυτην?Ανοίγω αυτό το topic για να μοιραστούμε όλοι οι συμπαίκτες τις εμπειρίες και απόψεις μας για την πιο καυλιάρα τρανς αυτή την περίοδο κατά την γνώμη μου στη Συγγρού...![]()
![]()
![]()
![]()
και την έχω πάρει και με έχει πάρει... ;)
κορυφή...!α,με ενα ασημι Α class λες?τι λεει στο ενεργοπαθητικο?
Εχει και ένα κόκκινο ΝΤΑΤΣΟΥΝΤΣΟΥΝΙ!Στο ύψος της Express Service με ασημί mercedes ή με seat ibiza.
Εχει και ένα κόκκινο ΝΤΑΤΣΟΥΝΤΣΟΥΝΙ!
μαζί με την νικόλ έχουν τα μεγαλύτερα πολυβόλα...αλλά αυτή εδω ειναι για πιο αγριες καταστάσεις....50€ είχε πάρει την τελευταία φορα..."Την έχω πολύ μεγάλη - 70 ευρώ σπίτι μου"
Γαμεί και δέρνει κυριολεκτικά...μαζί με την νικόλ έχουν τα μεγαλύτερα πολυβόλα...αλλά αυτή εδω ειναι για πιο αγριες καταστάσεις....50€ είχε πάρει την τελευταία φορα...

Σκίτσο γίνεται;Έχει κάποιος τη δυνατότητα να ανεβάσει φώτο με το καυλί της;
Να λυθούν και οι απορείες των μελών που δεν την έχουν συναντήσει ακόμα.
![]()