Εγώ δεν σε έκραξα ποτέεβαζα κι εγω αλλα με κραξατε σχεδον ολοι![]()
και εσύ πάντα λίγο κρύβεις το πρόσωπο της ντεβουσκας ;)μιλάω να είμαστε εμείς δίπλα στις γκόμενες με "σβησμένα" λίγο τα πρόσωπα μας αλλά από τα γενικά χαρακτηριστικά να φαίνεται πεντακάθαρα ότι είμαστε εμείς και να φαίνεται κανονικά και χωρίς "σβησήματα" το πρόσωπο της γκόμενας.
Ο άλλαν το έκανε αυτό τώρα,εγώ παλιότερα...αυτό λέω.