Νέα

champions league live streaming

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kevinslipknot173
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 43
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Kerveras

Τιμημένος
Εγγρ.
16 Απρ 2009
Μηνύματα
2.055
Κριτικές
91
Like
6.584
Πόντοι
8.865
Παπάρια
Μην ασχολειστε... Απλα κλειστε το κομπιουτερ, χαλαρωστε, και ψαξτε εισητηριακι για το επομενο παιχνιδι CL

(Aν μου πει ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΣ πως εχει δει τον οποιονδηποτε αγωνα τζαμπα, μεσω Ιντερνετ, εγω θα βγαλω εξω το καυλι μου και θα το κοψω)
ξεκίνα να κόβεις μάγκα  :uglystupid:
 

kosamf

Μέγας
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.835
Κριτικές
26
Like
2.340
Πόντοι
4.705

Ολοι εσεις οι μαγκες, θα δωσετε ενα λινκ η μπα?  :idiot:
 

kosamf

Μέγας
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.835
Κριτικές
26
Like
2.340
Πόντοι
4.705

kosamf

Μέγας
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.835
Κριτικές
26
Like
2.340
Πόντοι
4.705
Βγηκε η διαφημιση...
Καααατι γινεται! Ελπιζω να μην κολλησει στο επομενο λεπτο
 

kosamf

Μέγας
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.835
Κριτικές
26
Like
2.340
Πόντοι
4.705

Καλο ειναι ρε!
Δειχνει και μηχανοκινητα...?
 

kosamf

Μέγας
Εγγρ.
26 Δεκ 2009
Μηνύματα
6.835
Κριτικές
26
Like
2.340
Πόντοι
4.705

Κολλαει αρκετα
Δεν ξερω τι υπολογιστες εχετε εσεις, αλλα σε μενα ειναι κολλημενο στο 25-30% του χρονου
Παντως, ειναι το καλυτερο απο οσα εχω δει ως τωρα
 

mpouzoklidos

Μέλος
Εγγρ.
4 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.701
Κριτικές
83
Like
27
Πόντοι
96
Κολλαει αρκετα
Δεν ξερω τι υπολογιστες εχετε εσεις, αλλα σε μενα ειναι κολλημενο στο 25-30% του χρονου
Παντως, ειναι το καλυτερο απο οσα εχω δει ως τωρα

μάλλον είναι πολλή παλιός ο δικός ου γιατί εμενα κολλάει ελάχιστα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom