Καλησπερα συναγωνιστες...την κυριακη αναχωρω για βερολινο,οποιος θα βρισκεται εκει να στειλει πμ να βρεθουμε στο αρτεμις...και ας γραψει καποιος καμια κριτηκη για το la folie αν ξερει,λεω να επισκεφτω κι αυτο το μαγαζι αλλα δεν εχω διαβασει πουθενα κριτηκες...μην φαμε καμια φολα
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).

