ύστερα από χθεσινή επίσκεψη στο ίδρυμα η Μαρία με ενημέρωσε ότι και εδώ οι κοπέλες κάνανε εξετάσεις για HIV και ευτυχώς τα αποτελέσματα ήταν αρνητικά! στο αγωνιστικό μέρος τώρα επέλεξα τη Βερόνικα το γνωστό μοντελάκι

από Πολωνία
και πάλι μιλάμε για αλα καρτ εξετάσεις.
δηλαδή αν έχουνε ηπατίτιδες ή κάτι άλλο... στα αρχίδια μας.
τεσπα
τουλάχιστον θα κα΄νει κανείς τον κόπο να μας πει αν υπάρχει πρόγραμμα 60? πόσο πάει το σουφρί;
γιατί όλο καλά λόγια βλέπω να λέτε αλλά από όσο εγώ το θυμάμαι το μαγαζί (έχω να πάω πάνω από χρόνο για αυτόν το λόγο ακριβώς) είναι ξεπετάδικο - μηδεν μασάζ και κατευθείαν στο ψητό να τελειώνουμε στο 20λεπτο αν γίνεται.
αλλά πολλά αλλάζουνε καμιά φορά...οπότε έλεγα μήπως τα κόστη είναι διαφοροποιημένα
για πέστε λοιπόν οι θαμώνες