Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ρε γιατί γαμάτε τα θρεντς και κοροιδεύεται πάντα σε τέτοια θέματα.Πρέπει ο άλλος να τον έχει πολύ μικρό ντε και καλά αποκλείεται να τον έχει 17 18 και να τον θέλει 22 ???![]()
![]()
![]()

Άπληστος χαχαχαχα έλιωσα ........ να σαι καλά ρε nikos278![]()
![]()
![]()
αν ειναι ετσι τοτε δεν ειναι ψευτης
ειναι απληστος

ευχαριστω φιλεΆπληστος χαχαχαχα έλιωσα ........ να σαι καλά ρε nikos278![]()
![]()
που μας δέρνει και να την εκφράζουμε ελεύθερα στο θρεντ Εκ του μηδενός και να μη γαμάμε άλλα θρεντς.Και καλύτερα είναι να βοηθήσουμε κάποιον παρά να τον κοροϊδεύουμε..Συμφωνείτε παρέα ??

τελος εχεις δικιοΝαι ρε αλλά τώρα χωρίς πλάκα είναι καλύτερο να συγκρατούμε λίγο τηνπου μας δέρνει και να την εκφράζουμε ελεύθερα στο θρεντ Εκ του μηδενός και να μη γαμάμε άλλα θρεντς.Και καλύτερα είναι να βοηθήσουμε κάποιον παρά να τον κοροϊδεύουμε..Συμφωνείτε παρέα ??
![]()
![]()

Είμαι της άποψης ότι κοροϊδεύεις το λούζεσαι και ότι το να προσφέρεις βοήθεια είναι καλό ώστε να πάει μπροστά το ιντερνεττελος εχεις δικιο
φιλαρακι σορρυ
ξανα φιλοι![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

σωστοοοοοοοοοοςΕίμαι της άποψης ότι κοροϊδεύεις το λούζεσαι και ότι το να προσφέρεις βοήθεια είναι καλό ώστε να πάει μπροστά το ιντερνετ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Σωστος.Ναι ρε αλλά τώρα χωρίς πλάκα είναι καλύτερο να συγκρατούμε λίγο τηνπου μας δέρνει και να την εκφράζουμε ελεύθερα στο θρεντ Εκ του μηδενός και να μη γαμάμε άλλα θρεντς.Και καλύτερα είναι να βοηθήσουμε κάποιον παρά να τον κοροϊδεύουμε..Συμφωνείτε παρέα ??
![]()
![]()
http://[URL unfurl="true"]www.irancartoon.com/tarkibi/PINOKIO.jpg[/img[/URL]]και το τονιζω αυτο
Τι λες ρε ξερεις τι ειναι δυο ποντοι? με δυο ποντους διαφορα πηραμε το Eurobasket to 87.αλλα και παλι ρε παιδια να σου δωσει 2 ποντους τι εγινε?

ετσι !!!!!!Α και φίλε βόριε αν δεν έχεις και τόσο ικανοποιητικό μέγεθος δεν πειράζει μην αγχώνεσαι.Από τις όσες εμπειρίες έχω (λίγες μικρό παιδί είμαι ακόμα χεχε) νομίζω ότι οι γκόμενες αν μη τι άλλο προτιμούν την ΔΙΑΡΚΕΙΑ και το τονίζω αυτό![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Τι λες ρε ξερεις τι ειναι δυο ποντοι? με δυο ποντους διαφορα πηραμε το Eurobasket to 87.![]()

Το θέμα της ποσότητας ή της ποιότητας είναι διαχρονικό. Οι γκόμενες συμβιβάζονται σίγουρα με ότι βρίσκουν. Εξάλλου το άγχος χαλάει την ποιότητα.Α και φίλε βόριε αν δεν έχεις και τόσο ικανοποιητικό μέγεθος δεν πειράζει μην αγχώνεσαι.Από τις όσες εμπειρίες έχω (λίγες μικρό παιδί είμαι ακόμα χεχε) νομίζω ότι οι γκόμενες αν μη τι άλλο προτιμούν την ΔΙΑΡΚΕΙΑ και το τονίζω αυτό![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

διορθωσητου γνωστού φασίστα κοκοροψόλη να δούμε με τι θα μεγαλώσει ούτε στον τόρνο να την βάλει.
Για ποιόν αναφέρες έτσι αρίωνα φίλε μου ?του γνωστού φασίστα κοκοροψόλη να δούμε με τι θα μεγαλώσει ούτε στον τόρνο να την βάλει.