Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
βλαμενη ειναι δεν ξερει τι θελει τι μια ψαχνει για σπονσορα και την αλλη λει οτι ειναι τρελλα ερωτευμενη με τον αντρα τηςτελικα ρε παιδια την χαλκιδεα την ναταλι την καβαλησε κανενας?την ειδε εστω απο κοντα πως ειναι?
τελικα ρε παιδια την χαλκιδεα την ναταλι την καβαλησε κανενας?την ειδε εστω απο κοντα πως ειναι?
Έβλεπα..δηλαδή διάβαζα τα σχόλια αξιότιμων συναγωνιστών.
Υπάρχει ακόμη..ελπίδα! αλλά θέλει ατελείωτες ώρες ψάξιμο. Και πλέον στον χορό αν καταλαβαίνω καλά γιατί είμαι και περιορισμένης ευθύνης μπαίνουν στον χορό τα κανονικά ..κοινώς original amateur.. νοικοκυρές.
Ποιο παλιά είχα γράψει αρκετά μαζεμένα για μερικές ..κυρίες. Αποτέλεσμα να αρχίσουν τα παιγνίδια τιμοκαταλόγου. Μερικές εξελίχθηκαν και πέρασαν στην επόμενη φάση και ποσώς με ενδιαφέρει.
Το μέγα ερώτημα όμως είναι τώρα τι γίνεται?
Να υπάρχει και μια σχετική συνέχεια? Το σκέφτηκα..αρκετά και σε πρώτη φάση δεν θα δημοσιοποιήσω κάτι.
Πάντως..υπάρχουν
Είναι όπως στις φωτογραφίες που βάζει κατά καιρούς.
Δεν πρόκειται για κάτι ξεχωριστά ενδιαφέρον εμφανισιακά. Μια καθημερινή..κυριούλα.
Όσο για τα κυκλοθυμικά, η ρημάδα η βότκα δεν κάνει εξαιρέσεις στα φύλα.
Αν κάποιος παρ όλα αυτά ντε και καλά επιμένει, ας χρησιμοποιήσει και τους..ουζομεζέδες και τα σχετικά για δέλεαρ.
Μεγάλη όμως ..ταλαιπωρία για μια κοπέλα της διπλανής πόρτας που απέχει 80χιλ.
Ουδέν...περισσότερο. Και αυτά πολλά είναι.
Άλλωστε θα πέσει ''κάρφωμα'' ως συνήθως από τους γνωστούς αγνώστους που επιδιώκουν με κάθε τρόπο κάτι να κάνουν.
Άλλωστε θα πέσει ''κάρφωμα'' ως συνήθως από τους γνωστούς αγνώστους που επιδιώκουν με κάθε τρόπο κάτι να κάνουν.

παρότι του γεγονότος ότι έστειλα 4-5 μυνήματα καμία απάντηση
αυτη τι λεει τελικα την πηρε κανενας?
ρωταει τι δουλεια κανεις ...ποσα βγαζεις ...και μετα σε διαγραφη....αν δεν ειναι καλη η απαντηση...χαχαχα
πολυ καλο!!! θα στειλω μηνυμα κ αν εχω ανατποκριση θα ενημερωσω.....και αυτη ψαχνει σπονσορ εμενα δεν μου απανταει ...αν εχει μιλησει σε καποιον και θελει ας μου στειλει πμ
, 50 - 2 ores feli .πολυ καλο!!! θα στειλω μηνυμα κ αν εχω ανατποκριση θα ενημερωσω.....
μη δεχτείς! είναι πολύ λίγα..να ζητήσεις περισσότερα!!, 50 - 2 ores feli .
μη δεχτείς! είναι πολύ λίγα..να ζητήσεις περισσότερα!!
Όποιος ενδιαφέρεται για >50, έχω να προτείνω α)Λαικές αγορές β)ΚΑΠΗ γ)Εκκλησία (στο προαύλιο αμαρτωλοί..)Κρίση έχουμε, πόσα περισσότερα να ζητήσει; Εγώ σου προτείνω αν είσαι νέος και αντέχεις να της κάτσεις και με 50. Δύο φορές δεν ξέρω πως θα καταφέρεις όμως...
, 50 - 2 ores feli .
