Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ειναι κανενας συναγωνιστης σοφια αυτη τη στιγμη να με κατατοπησει???
το προβλημα ειναι οτι δεν μπορω να συνενοηθω δεν ξερουν αγγλικα οι γκομενες που περνω τηλ

Δές την και έτσι πρίν αλλάξη λουκ και έγχρωμους φακούς στα μάτια κλπ.......
φίλε Salonica η άποψή σου έχει διαμορφωθεί φαντάζομαι κυρίως από επαγγελματίες, οι οποίες δε κάνουν και την καλύτερη ζωή και φυσικά δε γυμνάζονται. οπότε η πλαδαρότητα είναι φυσιολογική.Φίλοι και συναγωνιστές, να θέσω ένα θέμα-μαλακία έτσι για να περνάει η ώρα και να γελάσουμε.
Οι περισσότερες από τις κορασίδες στην Σόφια που έχω πάρει, και κυρίως οι μάπα, είναι πολύ "μαλακές"
Τι εννοώ
Όταν τις χουφτώνεις ρε παιδί μου είναι μαλακές σαν μισοφουσκωμένο μπαλόνι, σαν να μην έχουν κρέας. κυρίως ο κώλος τους αλλά και το στήθος. Την βλέπεις την άλλη αδυνατούλα και λαχταριστή...πας να πιάσεις με δύναμη, να το νιώσεις και αυτό είναι--αφρολέξ. Αυτό με χαλάει ιδιαίτερα
Σε καμία ελληνίδα δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο. Όλες έχουν σφιχτό κώλο όπως πρέπει να είναι.
Γιατί σύμβάινει αυτό;
Αναζητούνται επιστημονικές εξηγήσεις αλλά και θεωρίες (συνωμοσίας)
![]()
![]()
αναφέρομαι στην ivanninaείναι διαθέσιμο το τηλέφωνό της; θεόμουνο, δε βρίσκεις εύκολα τέτοια.
φίλε Salonica η άποψή σου έχει διαμορφωθεί φαντάζομαι κυρίως από επαγγελματίες, οι οποίες δε κάνουν και την καλύτερη ζωή και φυσικά δε γυμνάζονται. οπότε η πλαδαρότητα είναι φυσιολογική.
εαν θέλεις κάτι γυμνασμένο στα 30 με 100 δικά μας την ώρα δες 00359898819308. γύρω στο 1:67, 60 - 65 κιλά με μεγάλο βυζί. την είχα πάρει πριν 1,5 χρόνο οπότε δε θυμάμαι και πολλά.

Αυτό που με τρελαίνει γενικά είναι όταν διάφοροι μπαίνουν και ζητούν βοήθεια και πληροφορίες εδώ μέσα και μετά ούτε φωνή ούτε ακρόαση για το αποτέλεσμα.
![]()
![]()
![]()
![]()


αναφέρομαι στην ivannina
Μπα δεν νομίζω ότι είναι αυτο. Μικρά κοριτσάκια 20-25 χρονών τι διάολο κακή ζωή να έχουν κάνει. Και πάλι, στην όψη όλα φαίνονται καλά, όταν πας να πιάσεις πιάνεις αφρό. πιστέυω ότι είναι κάτι γονιδιακό, ή είναι κάτι στην διατροφή τους από μικρά.
Λες επειδή δεν χρησιμοποιούν ελαιόλαδο?
Να και ιδέα για μπίζνα και έτοιμο το πακέτο μάρκετινγκ...για να σφίξει ο κώλος-Ζιχτίν!
![]()
![]()
![]()
Allani προφανώς έχεις δίκιο. Από την διατροφή και την ακινησία φαντάζομαι κι εγώ κάτω από το δερματάκι (το βελούδινο) δεν έχει σάρκα αλλά λίπος το οποίο είναι "τζούφιο" όταν πας να το σφίξεις.Αδερφε θα σε στεναχωρήσω αλλά εχεισ δικιο ειναι θεμα διατροφης.
Ολα αυτα τα κοριτσάκια κατα 90% ειναι χρηστες ναρκωτικών και μάλιστα πολλές στα σκληρα ναρκωτικά
η ζωή τους βρισκεται αναμεσα στο πληρωμενο ερωτα και τα ναρκωτικα δεν εχουν ενδειαφεροντα για τιποτα περα απο την δοση τους.
διατροφή;;;;; οτι βρουν σαν βρουν τιποτα ιδιαίτερο - Γυμναστήριο; ουτε λόγος.
Allani προφανώς έχεις δίκιο. Από την διατροφή και την ακινησία φαντάζομαι κι εγώ κάτω από το δερματάκι (το βελούδινο) δεν έχει σάρκα αλλά λίπος το οποίο είναι "τζούφιο" όταν πας να το σφίξεις.
Η απορία μου(μαλακία θα πω) όμως είναι..γιατί οι καλές βουλγάρες πουτάνες, αυτές που έχουν καλή απόδοση και είναι και λίγο έξυπνες, δεν είναι μαλακές; παρατηρημένο αυτό!
γαμώ τα dna μου



η κοπέλα παιζει πριβέ και οχι με τηλεφωνο - επιλέγει τις παρέες της.
Συχνάζει - συχναζε στο City kai Planet.
To ονομά της ειναι αληθινό και οχι καλιτεχνικό.
Αδερφε θα σε στεναχωρήσω αλλά εχεισ δικιο ειναι θεμα διατροφης.
Ολα αυτα τα κοριτσάκια κατα 90% ειναι χρηστες ναρκωτικών και μάλιστα πολλές στα σκληρα ναρκωτικά
η ζωή τους βρισκεται αναμεσα στο πληρωμενο ερωτα και τα ναρκωτικα δεν εχουν ενδειαφεροντα για τιποτα περα απο την δοση τους.
διατροφή;;;;; οτι βρουν σαν βρουν τιποτα ιδιαίτερο - Γυμναστήριο; ουτε λόγος.
