Νέα

Όλγα Φαρμάκη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα cm615et
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 408K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

lustforlife

Τιμημένος
Εγγρ.
9 Σεπ 2010
Μηνύματα
19.248
Κριτικές
82
Like
52
Πόντοι
1.246
ποιες ειναι οι δυο ακριανες?
 

kosnik26

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2009
Μηνύματα
49.258
Like
52
Πόντοι
366
icemax_926_c34d6938bd6f8bd36a125530721b8658.jpg

οτι πρέπει για μια παρτούζα  :o :o :o

διομήδη ποιά είναι η δεξιά ξέρουμε; :cum: :cum: :cum:
 

διομήδης

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Δεκ 2008
Μηνύματα
44.983
Like
30.623
Πόντοι
5.006
διομήδη ποιά είναι η δεξιά ξέρουμε; :cum: :cum: :cum:
Τα καλύτερα κορίτσια μας παίρνεις  :huh:

:hmm:Πρεπει να ναι η Ολγκα χυνοβα...
:2funny: :2funny: :2funny:

τζενη τζιβεριωτη φιλε..αστο μεχρι να το βρει ο αρχιμηδης θα χει τελειωσει το ευρωμπασκετ :grin: :birdman:
σιλάνς αναιδέστατε
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.138
Πόντοι
9.345
Το γεγονος οτι πηγε για φωτογραφηση στη Ρουμανια μηπως σημαινει οτι και αλλες " εγχωριες μοντελες" θα πανε προς τα εκει για μοντελινγκ και λοιπες υπηρεσιες ?

ΜΗΠΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΤΙΣΤΡΑΦΕΙ ΤΟ ΚΥΜΑ ? :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid:
 

lustforlife

Τιμημένος
Εγγρ.
9 Σεπ 2010
Μηνύματα
19.248
Κριτικές
82
Like
52
Πόντοι
1.246
Το γεγονος οτι πηγε για φωτογραφηση στη Ρουμανια μηπως σημαινει οτι και αλλες " εγχωριες μοντελες" θα πανε προς τα εκει για μοντελινγκ και λοιπες υπηρεσιες ?

ΜΗΠΩΣ ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΤΙΣΤΡΑΦΕΙ ΤΟ ΚΥΜΑ ? :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid:
γιατι οι ρουμανες για φωτογραφηση ηρθαν εδω?
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.397
Like
49.129
Πόντοι
10.131
Όλγα Φαρμάκη-Αλέξανδρος Αγγλούπας: ο χωρισμός είναι οριστικός

Η τετράχρονη σχέση της Όλγας Φαρμάκη και του Αλέξανδρου Αγγλούπα δεν υφίσταται πλέον. Το μοντέλο, πριν από λίγο καιρό, παραδέχτηκε πως η σχέση της με τον επιχειρηματία ανήκει πλέον στο παρελθόν.Μετά από πολλά χρόνια σχέσης, η Όλγα Φαρμάκη και ο Αλέξανδρος Αγγλούπας αποφάσισαν να τραβήξουν χωριστούς δρόμους στη ζωή τους. Η κρίση είχε χτυπήσει τη σχέση τους από το χειμώνα, και τότε, μάλιστα, είχαν πάρει την απόφαση να μείνουν για λίγο καιρό χώρια. ¨Ομως η Όλγα ήλπιζε και διέψευδε.Τελικά μετά από καιρό το περιβάλλον του σέξι μοντέλου, δήλωσε ότι ο χωρισμός είναι οριστικός. Η Όλγα έχει φύγει από την πολυτελή βίλα του επιχειρηματία και μένει με την αδελφή της στα νότια προάστια.Μένει να δούμε ποια είναι η νέα κατάκτηση του επιχειρηματία, που ακούμε ότι είναι πανέμορφη.

Πηγη:
 

διομήδης

Τιμημένος
Εγγρ.
26 Δεκ 2008
Μηνύματα
44.983
Like
30.623
Πόντοι
5.006
http://[URL unfurl="true"]www.pkool.gr/wp-content/uploads/2011/10/2134-570x379.jpg[/img[/URL]]

[img]http://[URL unfurl="true"]www.pkool.gr/wp-content/uploads/2011/10/enthesi1-570x388.jpg[/img[/URL]]

[img]http://[URL unfurl="true"]www.pkool.gr/wp-content/uploads/2011/10/E3V13961-570x855.jpg[/img[/URL]]

[img]http://[URL unfurl="true"]www.pkool.gr/wp-content/uploads/2011/10/E3V12591-570x855.jpg[/img[/URL]]

[img]http://[URL unfurl="true"]www.pkool.gr/wp-content/uploads/2011/10/2004-570x855.jpg[/img[/URL]]

[img]http://[URL unfurl="true"]www.pkool.gr/wp-content/uploads/2011/10/471-570x760.jpg[/img[/URL]]
 

kavliariss

Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2009
Μηνύματα
245
Κριτικές
2
Like
2
Πόντοι
1
Όλγα Φαρμάκη-Αλέξανδρος Αγγλούπας: ο χωρισμός είναι οριστικός

Η τετράχρονη σχέση της Όλγας Φαρμάκη και του Αλέξανδρου Αγγλούπα δεν υφίσταται πλέον. Το μοντέλο, πριν από λίγο καιρό, παραδέχτηκε πως η σχέση της με τον επιχειρηματία ανήκει πλέον στο παρελθόν.Μετά από πολλά χρόνια σχέσης, η Όλγα Φαρμάκη και ο Αλέξανδρος Αγγλούπας αποφάσισαν να τραβήξουν χωριστούς δρόμους στη ζωή τους. Η κρίση είχε χτυπήσει τη σχέση τους από το χειμώνα, και τότε, μάλιστα, είχαν πάρει την απόφαση να μείνουν για λίγο καιρό χώρια. ¨Ομως η Όλγα ήλπιζε και διέψευδε.Τελικά μετά από καιρό το περιβάλλον του σέξι μοντέλου, δήλωσε ότι ο χωρισμός είναι οριστικός. Η Όλγα έχει φύγει από την πολυτελή βίλα του επιχειρηματία και μένει με την αδελφή της στα νότια προάστια.Μένει να δούμε ποια είναι η νέα κατάκτηση του επιχειρηματία, που ακούμε ότι είναι πανέμορφη.

Πηγη:
οι πουτανες εχουν ημερομηνια ληξης ετσι ειναι.στιψιμο και πεταμα σα στυμενη λεμονοκουπα
 

sarouman

Τιμημένος
Εγγρ.
22 Ιαν 2007
Μηνύματα
2.630
Κριτικές
69
Like
591
Πόντοι
7.125
Πως γίνεται κάποιος επιχειρηματίας με βίλα?
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.375
Κριτικές
7
Like
386
Πόντοι
366
γιατι οι ρουμανες για φωτογραφηση ηρθαν εδω?

το "ΜΗΠΩΣ ΑΝΤΙΣΤΡΑΦΕΙ ΤΟ ΚΥΜΑ" μάλλον δεν πήγαινε στο μόντελινγκ, αλλά στις "λοιπές υπηρεσίες" που ήρθαν οι ρουμάνες να προσφέρουν εδώ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom