Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).

) στο κεφάλι
ποσα ζιταει ι ξεβρακοκεφαλι πενυ για μια ορα?
θα χισο παρα πολι.ειμαι πολι γκαυλομενοσ θειε γκοβρ!Τι να κάνεις μέσα σε μια ώρα πομπώδη γκαβλιάρη μου?

150 !!!ποσα ζιταει ι ξεβρακοκεφαλι πενυ για μια ορα?
και χινισ οσο θελισ?150 !!!
2 !!!και χινισ οσο θελισ?
μονο 2? :'( :'( :'( :'( :'(
μονο 2? :'( :'( :'( :'( :'(
δε σιμφερι καθολου :'( :'( :'( :'( :'(
Καλα, εσυ πες της οτι θα την χυσεις 20 !!!μονο 2? :'( :'( :'( :'( :'(
δε σιμφερι καθολου :'( :'( :'( :'( :'(
θελει να πιτσιλαι σινεχια το κακοβουλο πεοσ μου θειε γκοβρΓιατί ρε χύστη μου? Πόσο σπέρμα παράγει το δευτερόλεπτο το ινώδες κορμί σου?

τι σου ειπε;Κοίτα γενικά το εν λόγω μαγαζί το έχει παρακάνει λίγο.
Εγώ πρόσφατα συνάντησα την Ελλη και να σου πώ κάτι ? Πολύ διαφήμιση για το τίποτα. Οι μόνες που λένε από εκεί ειναι οι Τζούλη και η ευα. Η πένυ και η ελλη δεν λένε και πολλά. Υπερβολικά αδύνατες και άβυζες και με υπερβολικά υψηλές απαιτήσεις.
Πλέον που τις έχω δοκιμάσει όλες για τις μόνες που θα έσκαγα 150 ειναι η ευα και η Τζούλη. Αλλιώς καλύτερα να πάω με την γυναίκα μου. Συν και το ότι πάνω στην κουβέντα με την ελλη μου πέταξε και κάτι (για πλάκα μεν) που με ξενέρωσε απίστευτα και έφυγα ξενερωμένος.