memos@n
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Φεβ 2011
- Μηνύματα
- 28.724
- Like
- 22
- Πόντοι
- 366
απο ποια χωρα της Αλβανιας ειναι αυτη τυπε? Το ειπε κανεις?για πες τυπε
απο ποσο κοντα την ειδες?
στενες σεξοεπαφες 3ου τυπου και ετσι?![]()
απο ποια χωρα της Αλβανιας ειναι αυτη τυπε? Το ειπε κανεις?για πες τυπε
απο ποσο κοντα την ειδες?
στενες σεξοεπαφες 3ου τυπου και ετσι?![]()
οχι τυπε αλλα ειπαν οτι ειναι απο μογγολιααπο ποια χωρα της Αλβανιας ειναι αυτη τυπε? Το ειπε κανεις?![]()


όχι δεν είχα την τύχη...στο Mall την είδα.. ;)για πες τυπε
απο ποσο κοντα την ειδες?
στενες σεξοεπαφες 3ου τυπου και ετσι?![]()
από ποιά χώρα της Αλβανίας ???απο ποια χωρα της Αλβανιας ειναι αυτη τυπε? Το ειπε κανεις?![]()
εσύ από ποιά είσαι ???η βασω ειναι νικαιωτησα και οσοι συχναζουν στον κορυδαλλο πλ.ελευθεριαs θα την θυμουνται απο το περασμα τηs ωs σερβιτορα στην αιγλη τρελο μωρο![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


δηλαδή σου αρέ?![]()

στο μυαλο τυπε......τελικά που έχει την την παραμόρφωση,τύπε ?![]()
Δεν μ αρεσουν οι σχιστοματισες... αλλα εκτος αυτου ειναι ενα μπαζο με υπεροχη κοιλια κ ομορφα χειλια .... ολο το υπολοιπο παει για πεταμα
![]()
οι σλαβες δεν σαρεσουνΔεν μ αρεσουν οι σχιστοματισες... αλλα εκτος αυτου ειναι ενα μπαζο με υπεροχη κοιλια κ ομορφα χειλια .... ολο το υπολοιπο παει για πεταμα
![]()

Δεν μ αρεσουν οι σχιστοματισες... αλλα εκτος αυτου ειναι ενα μπαζο με υπεροχη κοιλια κ ομορφα χειλια .... ολο το υπολοιπο παει για πεταμα
![]()
![]()
![]()
μια χαρα ειναι η κοπελα.
οι σλαβες δεν σαρεσουν
οι σχιστοματισες δεν σαρεσουν
μονο οι ελλεεινιδες σαρεσουν?![]()

μηπως τωρα τελευταια αρχισες να αγοραζεις λιπασμα?Δεν εχω πει οτι δεν μ αρεσουν οι σλαβες .... απλα δεν τρελαινομαι για ρωσσιδες![]()
.
Οσο για σχιστοματιδες και μαυρους πολυ σπανια υπαρχει κατι που θα μου τραβηξει την προσοχη
Μου τσιμπησα λιγο λακη33 τωρα![]()

ήμαρτον ,περπατήστε και λίγο ,όλο καβάλα πάτεστην πιατσα βγηκε?αυτο μετραει...![]()
![]()
