βικυυυ
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 16 Φεβ 2011
- Μηνύματα
- 56
- Like
- 2
καλησπερα...βριλησσου με την αμαντα καυλα.ευχαριστω για τα καλα λογια που λενε καποιοι..καυλα μου που εισαι;
καλησπερα...βριλησσου με την αμαντα καυλα.ευχαριστω για τα καλα λογια που λενε καποιοι..καυλα μου που εισαι;
καυλαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα
Σφεντονα μου εχει γινει δεν σταματατε ρε κοριτσια λαστιχο τον εχω κανει

mono dikia sou eimai mwro mou...
ευχαριστω για τα καλα λογια που λενε καποιοι..
εγω παντα το ελεγα πως εισαι γεννημενη να φτιαχνεις σπανακοπιτα κ να φερνεις παντοφλες
και να διπλωνει τα ρουχα να μη τα τσαλακωνειεγω παντα το ελεγα πως εισαι γεννημενη να φτιαχνεις σπανακοπιτα κ να φερνεις παντοφλες
Γεια σου ρε Βικάρα καύλα!!!!!!!!!

k egw auto nomizw.exeis dikaio mwro mou.εγω παντα το ελεγα πως εισαι γεννημενη να φτιαχνεις σπανακοπιτα κ να φερνεις παντοφλες
κριμα που δεν ειναι σαλονικη...

ποιε΅ειναι στην φωτο ? μπερδευτικα![]()