Νέα

Διαβάστε όλοι...Αυτό!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα PROFONDO
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 37
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

PROFONDO

Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2006
Μηνύματα
101
Like
6
Πόντοι
1
Λοιπόν επειδή εχω διαβάσει τόσα και τόσα εδώ μέσα για τα τηλέφωνα που μπορεί να δίνουν κάποια cg. Εγω δεν εχω γαμήσει σε μπουρδέλο ή στούντιο επειδή έρχομαι για δουλειές στην Αθήνα μένω σε ξενοδοχείο και παίρνω συνέχεια απο εφημερίδες πολλά χρόνια τώρα. 1. Εχω πετύχει φοβέρες μούνες που μου δίνουν το τηλέφωνο τους και δουλεύουν μετά μόνες τους. Αυτές όμως είναι 95% ελληνίδες. Οι ξένες το φοβούνται. 2. Στις αγγελίες για μασάζ κατ οικον μου έχουν τύχει λαχεία. Όπως ας πούμε μια σαραντάρα που ήρθε στο ξενοδοχείο για μασάζ και με έβαλε σε ένα φοβερό κύκλωμα. 3. Σε μπαρ της περιοχής Κυψελής πάλι εχω όμορφες περιπέτειες. Όπως την τελευταία φορά που ήρθα Αθήνα και σε ένα μπαρ γνώρισα 2 ελληνίδες που ήθελαν να πιούν δεν είχαν μια και τις πήγα Πλούταρχο και μετά με ξέσκισαν στην παρτούζα. Αυτά!
 

Xartinos

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2006
Μηνύματα
456
Like
1
Πόντοι
1
Αυτό το μπαρ που γνώρισες τις δυο Ελληνίδες κολόμπαρο ήτανε η όχι;
 
OP
OP
P

PROFONDO

Μέλος
Εγγρ.
8 Απρ 2006
Μηνύματα
101
Like
6
Πόντοι
1
Όχι ακριβώς. Ήτανε μέσα απο την μπάρα 3 γκόμενες που τις κέρναγες βέβαια αν ήθελες και απέξω διάφορες παρέες. Αυτές ήταν ξέκωλα από Κυψέλη που ήρθαν και κάθησαν δίπλα μου.
 

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715
Λοιπόν επειδή εχω διαβάσει τόσα και τόσα εδώ μέσα για τα τηλέφωνα που μπορεί να δίνουν κάποια cg. Εγω δεν εχω γαμήσει σε μπουρδέλο ή στούντιο επειδή έρχομαι για δουλειές στην Αθήνα μένω σε ξενοδοχείο και παίρνω συνέχεια απο εφημερίδες πολλά χρόνια τώρα. 1. Εχω πετύχει φοβέρες μούνες που μου δίνουν το τηλέφωνο τους και δουλεύουν μετά μόνες τους. Αυτές όμως είναι 95% ελληνίδες. Οι ξένες το φοβούνται. 2. Στις αγγελίες για μασάζ κατ οικον μου έχουν τύχει λαχεία. Όπως ας πούμε μια σαραντάρα που ήρθε στο ξενοδοχείο για μασάζ και με έβαλε σε ένα φοβερό κύκλωμα. 3. Σε μπαρ της περιοχής Κυψελής πάλι εχω όμορφες περιπέτειες. Όπως την τελευταία φορά που ήρθα Αθήνα και σε ένα μπαρ γνώρισα 2 ελληνίδες που ήθελαν να πιούν δεν είχαν μια και τις πήγα Πλούταρχο και μετά με ξέσκισαν στην παρτούζα. Αυτά!
ωραιαααα!!!.....και το ζουμι της υποθεσης?.....
 

sonyp900

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
16 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.432
Like
28
Πόντοι
66
Ρε συ PROFONDO, εξήγησε σε παρακαλώ γιατί άνοιξες αυτό το θέμα και θες επιτακτικά να το διαβάσουν όλοι. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς θες να πεις.
 

andreoug

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
1 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.508
Κριτικές
22
Like
394
Πόντοι
6.055
1 Χρόνο σε αυτό το forum, καμιά 500αριά post, ποτέ δεν χρησιμοποίησα emoticon. Ηρθε η ώρα

:jerking:
 

alfa291

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουν 2006
Μηνύματα
4.315
Like
785
Πόντοι
96
Μπράβο!

ʼξιος!

Ο ΦΑΛΑΚΡΟΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ωχριά μπροστά σου!

Πάντα τέτοια! :2funny:
 

vasos

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Ιουν 2006
Μηνύματα
7.928
Κριτικές
33
Like
32
Πόντοι
2.057
Όχι ακριβώς. Ήτανε μέσα απο την μπάρα 3 γκόμενες που τις κέρναγες βέβαια αν ήθελες και απέξω διάφορες παρέες. Αυτές ήταν ξέκωλα από Κυψέλη που ήρθαν και κάθησαν δίπλα μου.

μηπως εννοεις το la boheme στην αγ.μελετιου ή το secret στην μυτιληνης?
 

galanomatis

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2006
Μηνύματα
490
Κριτικές
3
Like
8
Πόντοι
1
ε αφου γραφει ο καθενας το μακρυ και το κοντο του ας γραψω και γω κανα μυνημα να παω προχωρημενος
 

Xartinos

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2006
Μηνύματα
456
Like
1
Πόντοι
1
Profondo είσαι νούμερο 1. Ο καλύτερος

 

leonardo

Μέλος
Εγγρ.
14 Σεπ 2006
Μηνύματα
16
Like
1
Πόντοι
0
Ας επισημανθεί ότι εδώ υπάρχουν και άτομα τουλάχιστον με ένα μέτριο ΙQ.Επειδή έχω ακούσει αρκετά φίδια εδώ μέσα τουλάχιστον ας προσπαθούν αυτοί που τα γράφουν να τα "καλύψουν" και λίγο...ένα σκέτο "μπαρ" και "Κυψέλη" και εντάξει μαλακάκες την είπα τη μαλακία μου. :jerking:
Που ρε φίλε ψάρεψες στην Κυψέλη καθημερινές γκόμενες και οχι κωλομπαρετζούδες;Νομίζω ότι έχουν περάσει ανεπιστρεπτί οι καλές εποχές του SOS.
Αν κάνω λάθος διορθώστε με...αλλά πόσοι πραγματικά αν είχαν "φτιαχτεί" θα έκαναν πάσα και πιο ακριβή στοιχεία.Για αυτό από παπαρολογίες χορτάσαμε.Όσοι θέλουν πραγματικά να ενημερώσουν ας πουν μερικές αλήθειες και οχι την μιση αν όχι και φίδια....
 

cm615et

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Φεβ 2006
Μηνύματα
645
Κριτικές
12
Like
243
Πόντοι
5.785
Τελικα το sait τελει χρεη ψυχολογου και ψυχοθεραπρυτη.

Α . εγω μια φορα σε ενα μαγαζι στην αθηνα πηγα να κατουρισω και περιμεναν μεσα στην τουαλετα 6 γκομενες της πηρα ολες και μου εδωσαν και 5,000 δρχ.
Τελικα πηγαινα κεθε μερα
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Μετα ξυπνησα

Φιλια σε ολους
 

dytikos

Μέλος
Εγγρ.
9 Νοε 2005
Μηνύματα
59
Like
0
Πόντοι
0
Θα απαντήσω μαθηματικά :
dytikos = (sonyp900 + Andreoug) ^2

αποκλειστικά λόγω τίτλου και (δευτερευόντως) μη ενσωμάτωσής του στα ήδη υπάρχοντα περιεχόμενα
 

galanomatis

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2006
Μηνύματα
490
Κριτικές
3
Like
8
Πόντοι
1
καλησπερα!!....θα ηθελα τρια σουβλακια με γυρο ,μια πατατες ενα κοκορετσακι και μια αμστελ παρακαλω
 

sxsitegr

Μέλος
Εγγρ.
28 Οκτ 2005
Μηνύματα
900
Like
2
Πόντοι
6
Kαι καλά, πες ότι ο άνθρωπος  :jerking: . Από ένα σημείο και μετά εσείς οι υπόλοιποι, γιατί  :jerking: και απαντάτε; Του κάνετε παρέα;
 

doken

Μέλος
Εγγρ.
2 Νοε 2005
Μηνύματα
194
Like
0
Πόντοι
1
...Μήπως μπορεί να μου πει κάποιος γιατί έπρεπε να το διαβάσουν όλοι?!!!!!!!!
 

Che Guevara

Μέλος
Εγγρ.
1 Οκτ 2005
Μηνύματα
370
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
1
παμε ολοι μαζι με μια φωνη!!
λε-λε-λευτερια στα μπουρδελα του γαμια
λε-λε-λευτερια στις τιμες και στα λεφτα!!!

ε αφου ολοι μαλακιες λετε ρε.....
 

Xartinos

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2006
Μηνύματα
456
Like
1
Πόντοι
1
Προφόντο μην ακούς κανένα.
Πες τα δικά σου αγόρι μου.
Δώσε λίγο,Δώσεεεεε!!!!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom