μαγκες ποιο παιχνιδι απο τα δυο θα αγοραζατε φετος για ps3?
.. το περσινο pro μου φανηκε ψιλομαλακια
..για το fifa εχω ακουσει καλα λογια αλλα εχω να παιξω fifa κατι χρονια κ γενικα ειμαι σε ψιλοδιλλημα ποιο να αγορασω φετος..καμια ιδεα κανεις?..δεν ειμαστε για να πεταμε κ τσαμπα λεφτα..
..να μεινει φραγκο κ για τιποτα αλλο
..

..για το fifa εχω ακουσει καλα λογια αλλα εχω να παιξω fifa κατι χρονια κ γενικα ειμαι σε ψιλοδιλλημα ποιο να αγορασω φετος..καμια ιδεα κανεις?..δεν ειμαστε για να πεταμε κ τσαμπα λεφτα..
..να μεινει φραγκο κ για τιποτα αλλο
..

