Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
OXI, εξακολουθει να μη μου εμφανιζεται! Αν ανοιξω, το δεσμο (link) απο το menu μου, με παει στην αρχικη σελιδα.
login/logout κανω κανονικα...
firefox -last version-(updates is ok)/(απενεργοποιημενα τα οποια scripts. Java, κλπ σε λειτουργια.
Mε τον Οpera αντιθετα εμφανιζεται...
Alexx επειτελους φτιαχθηκε.βλεπω και menu χιλια ευχαριστουμε
Δεν εχω windows!!!! ;)Από το site τώρα πια δεν υπάρχει πρόβλημα. Βρήκαμε τι ήταν και το διορθώσαμε.
Μάλλον κάποιο setting στον firefox ή/και firewall στο σύστημα σου φταίει. Βάλε τα default settings στο firefox και απενεργοποίησε προσωρινά αν έχεις κάποιο software firewall στα windows γιατί μπλοκάρουν τα πάντα
Δεν εχω windows!!!! ;)
-Οκ, εχεις δικιο, καποιο extetion πρεπει να ειναι που κανει τη δουλεια.
Θα το βρω, να το απενεργοποιησω..
LINUX.Mac?
Περίεργο που παίζει και opera και όχι σε firefox.
Αν βρεις τι φταίει, ενημέρωσε εδώ.


Μου έχει συμβεί και πιο παλιά....υποψιάζομαι πως είναι κάποιο limit που έθεσαν οι admins ώστε να μην ποστάρουν κάποιοι ασταμάτητα φίλε Liomas.
Και μάλλον κάποια στιγμή το έπιασες....ποστάροντας αρκετά και συνεχόμενα με το κοριτσάκι που ψάχνει αγοράκι.....
Όχι, μου έτυχε σε πολλά threads.
στειλε μου πμ να σου πω..Κατι εχει παθει το σαιτ! Δεν μπορω να στειλω pm. Συμβαινει κατι;

στειλε μου πμ να σου πω..![]()
![]()
![]()
![]()
ναι ρε φιλε εχει μια μικρη "εμπλοκη " και σε αλλα θεματα....θα το φτιαξουν ομως τα τσακαλια!!!!