Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Τεραστειο και θα δεις οτι και πολλοι εδω μεσα τραβανε αμα θες να ξερεις!τελικα τραβας μεγαλο ζορι
αντε βγαλτε αποτελεσμα κ μην ξεχασετε να μας το ανακοινωσετε...
δεν εχεις με τι ν ασχοληθεις μου φαινεται

Συμφωνώ απόλυτα αλλά θεωρώ ότι είναι θέμα των mods (ξέρετε αυτών με τα σουβλερά δόντια τις τρίχες στην πλάτη και τη λούτσα μέχρι το Λουτράκι) το αν μπορεί ένα μέλος ν' ανοίγει thread κατά κάποιου άλλου είτε καταφερόμενος εναντίον του είτε ζητώντας το εξοστρακισμό του (ναι μου κάνει ιδιαίτερα ο bakalhs!).Φίλε Kaiaphas μόνο ως αστείο μπορώ να εκλάβω την "πρωτοβουλία" σου να "εξοστρακίσουμε" την BiteMeIaMfresH από το site! Υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες στο site που προβλέπουν πότε ένας χρήστης γίνεται banned. Αν η Bite παραβίασε κάποιον από αυτούς, τότε είναι έργο κάποιου mod να την αποκλείσει από το site και όχι αντικείμενο ιδιωτικής πρωτοβουλίας...
Η ποικιλία στις απόψεις και στις (κοινωνικά αποδεκτές) συμπεριφορές είναι θεμιτή και αναγκαία.
Σε αρκετά σημεία δεν συμφωνώ με τις απόψεις της Bite, αλλά σπάνια το διατυπώνω. Είναι όμως αυτός λόγος για να αποκλειστεί.
Μάλλον άκυρο ως thread. Γνώμη μου πάντοτε! Φιλικά...
Οπως είπε και ο vagos bestman, υπάρχουν κανόνες διαγραφής μελών. Και η bite δεν έχει παραβιάσει κάποιο κανόνα. ΤΥΠΙΚΑ
Ετσι όπως έγινε, φαίνεται σαν προσωπική διαμάχη.
Φίλε kaiaphas δώσε τόπο στην οργή και απλά αγνόησέ το μέλος αυτό που σου τη σπάει.
Οι μόνοι χωροφύλακες του σαιτ είναι οι μπλε και ο admin.
Αν αρχίσουν τα μέλη να αλληλοκατηγορούνται και να απαιτούν ο ένας τη διαγραφή του άλλου τότε την κάτσαμε τη βάρκα.
[size=12pt]κατ αρχην σιγα μην εστελνα πμ για για να ζητησω υποστηριξη... ε.. ελεος[/size]
